Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflati mai multe... X

5 beneficii ale practicării yoga pe perioada sarcinii

de Corina Naftanaila

Se ştie că activitatea fizică din perioada sarcinii este importantă pentru tine şi pentru dezvoltarea armonioasă a bebeluşului tău. Printre cele mai importante beneficii pe care yoga le are asupra ta se numără instalarea unei stări de bine şi de calm.

În continuarea acestui articol îţi vom prezenta 5 cele mai importante beneficii de care te poţi bucura pe perioada sarcinii dacă practici yoga.

yoga in sarcina

Ce îţi trebuie?

Haine comode
Alege o ţinută lejeră care să îţi permită să te mişti în timpul exerciţiilor de yoga, dar şi să îţi asigure susţinere. Alege o pereche de pantaloni de damă lejeri sau o pereche de ciorapi compresivi pentru gravide care să ofere confort, libertate de mişcare şi relaxare picioarelor.

Amenajarea spaţiului
Ai în vedere să îţi amenajezi spaţiul pentru yoga achiziţionând un covoraş special şi acele lucruri care te ajută să te relaxezi. Astfel, poţi să îţi decorezi spaţiul tău de yoga cu o lampă de sare, lumânărele şi uleiuri parfumate.

Beneficiile practicării yoga pentru femeile gravide

Îmbunătăţeşte circulaţia sângelui
În timpul exerciţiilor de yoga, prin întinderi, muşchii sunt alungiţi, iar sângele circulă mai uşor prin articulaţii. Odată cu acesta, sistemul imunitar este îmbunătăţit, creându-se astfel un mediu sănătos pentru dezvoltarea copilului.

Te conectează cu bebeluşul
Practicarea prenatală a exerciţiilor de yoga te ajută să îţi concentrezi atenţia asupra a ceea ce se întâmplă în corpul tău.

Te pregăteşte pentru naştere
Lucrezi conştient exersând fiecare postură, fiind atentă la respiraţia ta şi asta poate fi uneori destul de solicitant. Exerciţiile te ajută să înveţi să fii confortabilă cu o situaţie inconfortabilă, pregătindu-te astfel pentru naştere. În timp ce inspiri, devii conştientă de tensiunea care se simte, în timp ce expiri, elimini treptat durerea.

Calmează sistemul nervos
Prin exerciţiile de inspirare adâncă şi expirare uşoară, sistemul nervos intră într-o stare parasimpatică, responsabilă cu relaxarea. Când corpul este în această stare, digestia are loc corespunzător, somnul este mult mai liniştit şi sistemul imunitar funcţionează la capacitatea maximă.

Relaxează corpul
Yoga ajută la relaxarea mijlocului, a şoldurilor, a gâtului, a umerilor şi pieptului. Tensiunea acumulată în aceste zone datorată creşterii burticii şi a sânilor poate crea disconfort, motiv pentru care exerciţiile de yoga pentru femeile gravide se pot dovedi foarte utile în această situaţie.

Tu cum ai grijă de tine şi de bebeluşul tău în perioada sarcinii? Optează pentru practicarea exerciţiilor de yoga acasă sau la sală, pentru ca sarcina şi naşterea să fie mult mai uşoare.

Noutati de la Qbebe

INSCRIE-TE la newsletter-ul Qbebe si primesti ultimele noutati.

Email
Data nasterii bebelusului    
 

Articole asemanatoare

Sunt insarcinata! Sunt insarcinata!
Sanatatea dintilor in timpul sarcinii Sanatatea dintilor in timpul sarcinii
Secrete de gravida! Secrete de gravida!
Sarcina... in cifre! Sarcina... in cifre!

Articole Lifestyle

3 zodii de femei care încheie vara în glorie 3 zodii de femei care încheie vara în glorie
Cinci tunsori pe care o femeie stilată nu le poartă în toamna 2017 Cinci tunsori pe care o femeie stilată nu le poartă în toamna 2017
Zodii care vor înșela în toamna 2017 Zodii care vor înșela în toamna 2017
Singurul semn care anunță cancerul pulmonar Singurul semn care anunță cancerul pulmonar

Alte articole care te-ar putea interesa


Adauga comentariul tau
 
Nume   Cod
Refresh

 
 
 
Mesaj (1500 caractere)  

 
Nu exista comentarii pentru acest articol. Fii prima care isi spune parerea!
Editorial Qbebe
scris de Maria Ionescu
Am scăpat din iadul abuzului și datorez totul copilului meu Eu am trecut printr-un astfel de iad. Și într-un fel o spun cu mândrie față de omul care am ajuns. Am prietene care sunt de părere că Dumnezeu îți dă doar atât cât poți duce. Însă nu mă pot abține să nu mă...

Lista gradinite

Cauta o gradinita in orasul tau

Retete culinare
Editorial Qbebe
scris de Irina Olteanu
Yucca Center – un loc unde mamele se vor simți ca acasăAm avut plăcerea de a vizita săptămâna aceasta un loc extrem de plăcut, gândit de o mamă pentru alte mame. Încorporează într-un singur concept o parte destinată delectării cu minunății culinare, una destinată...
Qbebe Horoscop saptamanal
Qbebe Funny
Link-uri recomandate

Naste natural

Sarcina: ce simti cand copilul se intoarce cu capul in jos

Sarcina: ce simti cand copilul se intoarce cu capul in jos

Pentru multe viitoare mame este dificil sa recunoasca momentul exact cand
MAI MULT

ADN-ul partenerilor mamei poate fi transmis la copil

ADN-ul partenerilor mamei poate fi transmis la copil

Desi pare de domeniul stiintifico-fantastic, adevarul este ca un studiu
MAI MULT

Cu ce se hraneste copilul in burta mamei

Cu ce se hraneste copilul in burta mamei

Hrana pe care copilul o primeste in burta mamei ajunge prin intermediul
MAI MULT

Bebee

fibromului uterin

5 simptome ale fibromului uterin

Cele mai importante cinci simptome ale fibromului uterin anunță persoanele
MAI MULT

Ghidul unui părinte divorțat

Deoarece divorțul a devenit o practică destul de întâlnită în viața de
MAI MULT

Saptamana 31

În săptămâna treizeci și unu de sarcină, majoritatea femeilor au
MAI MULT

Copilul-tău-nu-trebuie-să-te-vadă-plângând

Ai grijă! Copilul tău nu trebuie să te vadă plângând

Un lucru pe care puţine mămici se pare că îl ştiu este acesta: atunci când
MAI MULT

sigur.info-fii sigur pe net