Cosmetic Plant: Doua treimi din business, generate de produsele pentru ingrijirea tenului

 Cosmetic Plant: Doua treimi din business, generate de produsele  pentru ingrijirea tenului

Alexandra Ion

Romanii sunt tot mai interesati de produsele destinate ingrijirii tenului, acesta fiind si motivul pentru care Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuti producatori autohtoni de produse cosmetice, realizeaza circa 65% din business-ul anual pe acest segment.

„Dincolo de interesul tot mai mare al romanilor pentru un ten frumos, un alt motiv pentru care cca. 65% din cifra de afaceri a Cosmetic Plant in 2013 a fost reprezentata de produsele din acest segment este si faptul ca acestea sunt cele prin care ne-am facut cunoscuti pe piata", a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Aceasta a subliniat ca pe locul al doilea in topul vanzarilor se afla produsele pentru protectia solara, cu cca. 18% din business-ul din 2013, urmate de cele pentru ingrijirea parului, cu cca. 10%. Restul ponderii din business-ul companiei este reprezentat de produsele pentru corp si de cele pentru mamici. Potrivit reprezentantei companiei, procentele ar urma sa ramana neschimbate si in acest an.
„Vanzarile de cosmetice au un pronuntat caracter sezonier si acest lucru nu este valabil doar la produsele de protectie solara care, desigur, sunt cautate mai ales in aceasta perioada. De exemplu, produsele pentru ingrijirea tenului si cremele de maini se vand cel mai bine in sezonul rece, iar produsele antiacnee, anticelulita si cele destinate ingrijirii parului au o vanzare mai buna in sezonul cald", a subliniat Susana Laszlo.

In ceea ce priveste produsele pentru protectie solara, ponderea mare din business este determinata mai ales de educarea continua a consumatorilor, care au devenit tot mai constienti de pericolul cancerului de piele si al imbatranirii premature a pielii din cauza radiatiilor solare. Raportat la acest tip de produse, emulsiile pentru plaja insumeaza 55% din vanzari, restul de 45% impartindu-se in proportie aproximativ egala intre emulsiile pentru accelerarea bronzarii, uleiurile de plaja si produsele de ingrijire dupa plaja.
2.600 de produse vandute zilnic
Dincolo de impartirea pe gamele principale de produse, Cosmetic Plant vinde zilnic, prin toate canalele folosite, cca. 2.600 de produse.
„In acest moment, capacitatea de productie a fabricii noastre din Cluj-Napoca este de 1,5 milioane de produse pe an, urmand sa fie majorata in toamna acestui an, odata cu finalizarea unui amplu plan de investitii", a mai spus Susana Laszlo.
Aceasta a subliniat ca, pentru anul in curs, compania mizeaza pe un avans de 10% al cifrei de afaceri, la peste 1,7 milioane de euro, comparativ cu 2013.

Despre Cosmetic Plant
Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuti producatori de produse cosmetice din Romania. Afacere de familie infiintata in 1991 la Cluj-Napoca, compania a adus in prim-plan calitatea produselor fabricate. Farmacista Ileana Mester, fondatoarea Cosmetic Plant, cu o experienta de peste 20 de ani in cosmetologie, a crezut in puterea pe care natura o poate conferi stiintei si a mizat pe folosirea ingredientelor naturale in toate produsele sale.
In 2013 compania a inregistrat o cifra de afaceri de 1,6 milioane de euro, fiind prezenta la nivel national in retelele Cora Hypermarche Romania, XXL Mega Discount, DM DrogerieMarkt, Profi, in farmaciile Catena, Centrofarm si Remedia, in Plafar si alte magazine naturiste din tara, precum si pe plan extern in tari precum Canada, Grecia, Italia, Germania, Liban, Emiratele Arabe Unite, Azerbaijan si Austria.
In prezent, portofoliul Cosmetic Plant include 92 de produse, impartite in 16 game sortimentale, grupate in functie de ingredientul activ principal (argan, Q10, ceai verde, catina, galbenele etc.) sau de utilizarea produsului (protectie solara, ingrijirea parului etc).
Acestea pot fi gasite in retelele enumerate mai sus, dar si in alte magazine naturiste din tara sau pe magazinul online al producatorului: shop.cosmeticplant.ro.

Articolul urmator
Raport APC: ce găsim în cozonacii din comerț. Niciunul din produsele analizate nu respectă rețeta tradițională
Raport APC: ce găsim în cozonacii din comerț. Niciunul din produsele analizate nu respectă rețeta tradițională

Noutăți de la Qbebe

Înscrie-te la newsletter-ul Qbebe și primești ultimele noutăți.

Va rugam sa completati campurile necesare.

    Alte articole care te-ar putea interesa

    Două treimi dintre tați se simt dați la o parte atunci când se nasc copiii lor
    Două treimi dintre tați se simt dați la o parte atunci când se nasc copiii lor

    Imediat după naștere, mama este cea care preia aproape în totalitate responsabilitățile când vine vorba de îngrijirea bebelușului abia venit pe lume. Mama îl...

    Un tată își obligă fiica să facă treburi casnice pentru a-și plăti produsele menstruale
    Un tată își obligă fiica să facă treburi casnice pentru a-și plăti produsele menstruale

    Platforma Reddit aduce în fiecare zi în discuție subiecte cât se poate de sensibile, mai ales când vine vorba de parenting. De data aceasta utilizatorii acesteia au...

    Ce s-a întâmplat când soțul meu, care se crede urât, a dat iama în produsele mele cosmetice
    Ce s-a întâmplat când soțul meu, care se crede urât, a dat iama în produsele mele cosmetice

    Sperând să își îmbunătățească aspectul tenului cu mai puțin de 12 ore înainte de vacanță, soțul unei mamici de peste hotare se furișează în baie...

    Am născut de două ori acasă, prima dată neplanificat și a doua oară planificat. Uite ce trebuie să știi dacă vrei și tu să naști acasă
    Am născut de două ori acasă, prima dată neplanificat și a doua oară planificat. Uite ce trebuie să știi dacă vrei și tu să naști acasă

    O femeie din Marea Britanie a născut de două ori acasă - o dată planificat și a doua oară neplanificat. Citiți mai jos, ca să vedeți ce spune mămica despre experiențele sale.

    Homeschooling-ul a împărțit părinții în două tabere. Tu din care faci parte?
    Homeschooling-ul a împărțit părinții în două tabere. Tu din care faci parte?

    Pe cât de mediatizat, pe atât de blamat este homeschooling-ul. În timp ce unii părinți nu concep să își educe copilul acasă, alții găsesc acestă variantă ca...

    I s-a spus că bebelușul s-a oprit din evoluție în sarcină. Intuiția de mamă a făcut-o să meargă a doua zi la spital
    I s-a spus că bebelușul s-a oprit din evoluție în sarcină. Intuiția de mamă a făcut-o să meargă a doua zi la spital

    Cunoscută și sub denumirea de „al șaselea simț”, intuiția te poate ajuta în cele mai diverse situații. În anumite cazuri, puterea intuiției este uimitoare, cu...

    Două surori gemene au aceleași simptome specifice cancerului, deși numai una din ele a primit diagnosticul
    Două surori gemene au aceleași simptome specifice cancerului, deși numai una din ele a primit diagnosticul

    Probabil că doar cine este geamăn poate înțelege pe deplin profunzimea legăturii dintre doi gemeni. Noi, restul, putem doar să ne dăm cu presupusul. Astăzi aducem în...

    Caz unic în lume: familia cu două rânduri de gemene interasiale, câte una din fiecare rasă. Genetica este spectaculoasă!
    Caz unic în lume: familia cu două rânduri de gemene interasiale, câte una din fiecare rasă. Genetica este spectaculoasă!

    Un cuplu de britanici a devenit prima familie din lume cu 2 perechi de gemeni interasiali, câte unul din fiecare rasă.

    © 2024 Qbebe