Barbatul s-a gandit ca ar putea sa foloseasca oferta intr-un mod cat se poate de altruist si sa o imparta cu prietenii si rudele, dar mai ales cu oamenii nevoiasi din Ogden, Utah, orasul de resedinta al barbatului.
Astfel, in cele 7 saptamani ale promotiei, barbatul a ajutat peste 125 de oameni ai strazii, conform site-ului lui, Random Acts of Pasta.
"In fiecare zi, ma duceam si luam paste de la Olive Garden, apoi mergeam la cineva acasa si ii inseninam ziua.", a mentionat Tribe pentru KTSU-TV.
Matt a admis ca, desi prioritatea lui era sa hraneasca oamenii strazii, era destul de dificil sa-i gaseasca noaptea, pe strada.
"Intr-o zi am gasit un om care m-a impresionat. L-am intrebat daca ii este foame si m-am dus la masina si am luat o portie de paste. Vizibil impresionat, mi-a multumit, ba chiar voia sa imparta mancarea cu mine.", a mentionat Tribe.
Dupa ce filmuletul in care Matt impartea mancarea a devenit viral, publicatiile s-au intrebat daca nu cumva a fost o strategie de marketing bine ascunsa din partea celor de la Olive Garden.
Contactati de publicatia Time, reprezentantii Olive Garden au negat implicarea in proiectul lui Matt, cu exceptia faptului ca, in mod evident, i-au pus acestuia la dispozitie mancarea pentru care a platit.
Surse: huffingtonpost.com, eonline.com, usatoday.com