Ai nevoie de un raspuns?

Ai o intrebare la care vrei sa primesti raspuns. Comunitatea Qbebe.ro te ajuta.

Baby Comfort
Minimi
Boem Club
Nichiduta.ro
MarcoShop
Elf Bebe
SARCINA / Conceptia, fertilitatea
Pozitii sexuale pentru conceptie
SARCINA / Intrebari sarcina
Sexul in timpul sarcinii

Expertii europeni impartasesc motivele pentru a include cerealele integrale in alimentatie

Cercetarea prezentata la cea de-a XI-a Conferinta Europeana de Nutritie (FENS) din Madrid demonstreaza ca oamenii care consuma mai multe cereale integrale prezinta efecte de sanatate imbunatatite, inclusiv un indice al masei corporale mai scazut, mai putina grasime abdominala si mai putine kilograme acumulate1. Alimentatia cu cel putin 3 portii zilnice de cereale integrale (48 de grame) este asociata cu o reducere estimata intre 20-40%2,3 a riscului de afectiuni cardiace si a anumitor forme de diabet.

Cerealele integrale includ fibre, vitamine, minerale, antioxidanti si multi alti nutrienti reprezentand un pachet nutritiv complet ce confera beneficiile de sanatate mentionate.


Profesorul Chris Seal de la Universitatea din Newcastle care a coprezidat simpozionul destinat cerealelor integrale la FENS a reliefat ca „majoritatea studiilor care se bazeaza pe observatie arata relatii de inversiune semnificative intre introducerea in alimentație a cerealelor integrale si stimulii unor boli cardiace sau a unor forme de diabet. Cercetarea este in prezent pe cale sa releve exact modul in care alimentatia mai bogata in cereale integrale poate produce aceste efecte. Exista un anumit numar de functii in organism ce pot fi influentate in mod pozitiv si care in final conduc la beneficiile generale".


Numeroase tari au recomandat consumul de cereale integrale in strategiile lor de regim alimentar, datorita cresterii dovezilor asupra importantei inlocuirii cerealelor procesate cu cereale integrale, ca parte a unei diete sanatoase.
Odata cu cresterea ratei obezitatii, afectiunilor cardiace si formelor de diabet este important sa sporim gradul de constientizare al pasilor simpli pentru a creste alimentatia cu cereale integrale, de exemplu, prin introducerea in dieta a micului dejun cu cereale integrale.
Simpozionul FENS, chestiuni legate de cerealele integrale: mecanism si noi priviri introspective, a fost organizat de catre Forumul HEALTHGRAIN.

de Qbebe

Cat de mult ti-a placut acest articol?

 
nota obtinuta 0.0
(0 voturi) 111 afisari
Adauga comentariul tau
 
Nume   Cod
Refresh

 
 
 
Mesaj (1500 caractere)  

 
  Conecteaza-te cu Facebook
Nu exista comentarii pentru acest articol. Fii prima care isi spune parerea!
Util pentru mamici
Sau cauta in functie de zona
berbec taur gemeni rac
leu fecioara balanta scorpion
sagetator capricorn varsator pesti
Wartościowe artykuły
 
Publicat de jrhnw7 | 2012-05-25 14:33:07
Totalnie darmowy i bezpłatny serwis ogłoszeniowy.
 
Publicat de jrhnw7 | 2012-05-25 14:26:08
Czy w Krakowie jest multum serwisów komputerowych?
 
Publicat de jrhnw7 | 2012-05-25 14:05:07
Top 5 Qbebe
sigur.info-fii sigur pe net