Creata de Ogilvy and Mather, noua campanie Dove promoveaza importanta stabilirii unei relatii pozitive cu noi insine si cu propria infatisare.
Ca parte a campaniei, Dove a instalat doua bannere cu mesajele beautiful(frumoasa) si average(comuna) deasupra usilor rulante din 5 centre comerciale din Shanghai, San Francisco, Londra, Sao Paulo si Delhi.
Clipul de campanie, filmat in cele cinci orase, surprinde esenta perceptiei negative pe care o au femeile despre ele insele. Studiul alaturat campaniei, in care au fost intervievate 6,400 de femei din 20 de tari, a revelat ca aproximativ 96% dintre femei nu ar alege sa intre pe usa cu semnul beautiful, dar ca aproape 80% dintre ele considera ca exista ceva frumos in infatisarea lor.
"Femeile fac in fiecare zi o multime de alegeri. In ceea ce priveste cariera, familia, dar si alegeri ce tin strict de ele. Fiecare femeie ar trebui sa fie indreptatita sa se simta frumoasa.", se arata intr-un comunicat de presa emis de reprezentantii Dove.
Noua campanie demarata de Dove continua campania #SpeakBeautiful, desfasurata online, pe Twitter, campanie ce a avut scopul de a ajuta femeile sa-si dezvolte stima de sine si de a le indemna sa se alature acestei miscari globale de schimbare a perceptiei negative.
Surse: huffingtonpost.com, mashable.com, adsworld.com