In cadrul campaniei, Nestlé Fitness lanseaza un nou video http://on.fb.me/1UJ7dOu care surprinde de cate ori femeile isi verifica telefoanele mobile pe tot parcursul zilei, dar uita de cele mai multe ori de cea mai importanta verificare periodica - cea care ar putea sa le salveze viata - examinarea sanilor. Nestlé Fitness incurajeaza femeile sa se alature campaniei #HandsOn si sa posteze, pe toate canalele de socializare, o imagine cu ele cu mana in dreptul sanilor, impreuna cu hashtag-ul #HandsOn.
"Campania cu tema #HandsOn din acest an se doreste a fi un nou semnal pentru toate femeile si, totodata, o invitatie de a lupta impreuna impotriva cancerului de san. Prin participarea la crosul Casiopeea cu tema „Invingatorii poarta roz", ajutam femeile care au nevoie de proteze mamare, si, de asemenea, dorim sa le incurajam sa se auto-examineze si sa lupte pentru diagnosticarea precoce a cancerului de san. In Romania, campania Pink Ribbon, sustinuta de brandul Nestlé Fitness, este deja la cel de-al doilea an si speram sa atinga aceeasi notorietate ca si anul trecut, scopul nostru fiind, ca pe termen lung, sa putem ajuta la convingerea femeilor din Romania despre importanta auto-examinarii periodice a sanilor, dar si despre importanta unui control medical anual, lasand toate temerile la o parte", a declarat Olimpia Nadolu, Associate Marketing Manager, Breakfast Cereals Nestlé Romania.
Cancerul de san este cel mai frecvent cancer la femei la nivel mondial, potrivit Organizatiei Mondiale a Sanatatii. Depistarea precoce ramane modul cel mai important de a imbunatati rata de supravietuire a pacientilor cu cancer de san. Incepand cu anul 2008, la nivel mondial incidenta cancerului de san a crescut cu mai mult de 20%, iar mortalitatea cu 14%.
„Ne bucuram ca si anul acesta prin parteneriatul cu Nestlé Fitness vom ajuta mai multe femei sa lupte impotriva cancerului de san. Este foarte importanta depistarea timpurie a acestei afectiuni pentru ca rata de supravietuire la 5 ani sa fie de 98%. De asemenea, 20% din cazuri sunt detectate prin auto-examinare, insa trebuie sa luam in calcul si celelalte metode de depistare (examinare de medic, mamografie, ecografie mamara)", a declarat Dr. Marina Otelea, presedintele Asociatiei Casiopeea.
Mai multe informatii despre campania #HandsOn - Nestlé Fitness sunt disponibile pe pagina de Facebook Nestlé Fitness si pagina de brand https://nestle-fitness.com/ro/, iar detalii despre crosul Casiopeea gasiti pe www.casiopeea.org.
Nestlé, la nivel global
Nestlé este lider mondial in industria alimentara, fiind prezent in 86 de tari, cu un numar de 468 de fabrici si 333.000 de angajati. Prin misiunea companiei "Good Food, Good Life", Nestlé isi ia angajamentul de a imbunatati calitatea vietii consumatorilor in fiecare zi, in intreaga lume, oferindu-le o varietate de produse, ca parte dintr-un stil de viata sanatos.
Nestlé in Romania
Nestlé a intrat pe piata din Romania in 1995, in momentul de fata avand 1.000 de angajati in Bucuresti si in Timisoara, unde este localizata fabrica Nestlé.
In Romania, Nestlé este unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata alimentara, cele mai multe dintre brand-uri fiind lideri in categorie (locul 1 sau 2 pentru majoritatea segmentelor in care acestea sunt prezente). Portofoliul Nestlé Romania are o gama larga de produse din diverse categorii, pentru a raspunde cererii consumatorilor: bauturi (Nescafé, Nesquik), dulciuri (JOE, Nesquik, Kit Kat, Lion, After Eight), produse pentru gatit (Maggi), inghetata (Nestlé Ice Cream), produse alimentare pentru sugari si copii mici (Nestlé Nutrition), Nestlé Professional, divizia de solutii "out of home", batoane si cereale pentru mic dejun (Nestlé Fitness, Nesquik, Chocapic, Cini Minis etc.) si hrana pentru animale (Purina). Nespresso, nume de referinta la nivel mondial in domeniul cafelei de lux ambalata in capsule, este prezent oficial in Romania ca divizie de lux a Grupului Nestlé incepand din 2014.
Napolitanele JOE si Nesquik, precum si specialitatile de cafea NESCAFÉ 3in1 sunt produse in Romania, la fabrica din Timisoara.