Prima editie Think Food: Sectorul public, privat si social vorbesc despre alimentatia la romani

Prima editie Think Food: Sectorul public, privat si social vorbesc despre alimentatia la romani

Alexandra Ion

Think Food este o platforma nou lansata de evenimente si informatii despre hrana si valentele acesteia: sanatate si nutritie, cultura si traditie, istorie si antropologie, viitor si digitalizare, mediu si economie.

Pentru prima data in Romania, peste 30 de speakeri se reunesc pentru a oferi o perspectiva actuala asupra alimentatiei, intr-o serie de evenimente organizate sub umbrela Think Food, de catre Point Public Affairs, agentia de comunicare strategica si public affairs din GMP Group. Evenimentul are loc pe 28-29 ianuarie, la Impact Hub Bucuresti.

„Think Food isi propune sa ne ajute sa intelegem cum se raporteaza romanii la hrana si aduce in atentie teme asupra carora e bine sa meditam: in ce masura ne determina alimentatia viitorul, de ce trebuie sa tina cont companiile din aceasta industrie, care sunt efectele asupra sanatatii, cum comunicam cu un consumator care are asteptari. Va invitam la un ospat de idei ca sa descoperim impreuna ce gandesc romanii, cat de constienti si cat de exigenti sunt", spune Liliana Munteanu, initiatorul proiectului si Head of Point Connections, business unit in cadrul Point Public Affairs.

Programul si invitatii celor doua zile de conferinte

Miercuri, 28 ianuarie - Think Food Industry
In prima zi a evenimentului, asociatii profesionale si companii din industria alimentara vor discuta cu autoritatile din domeniu si reprezentanti ai clasei politice despre nevoile noului consumator si politicile alimentare. Printre subiectele in dezbatere se afla: exigentele noului consumator care doreste proaspat, natural, fara adaosuri; strategiile de recastigare a increderii acestuia; vulnerabilitatile industriei; problemele certificarii sau relansarea consumului sustinuta de produsele interne.

Joi, 29 ianuarie - Think Food, Speak Food
Cea de-a doua zi, sustinuta de specialistii din GMP Group, este dedicata comunicarii in industria alimentara: Mihai Gongu, creative director GMP Advertising, Bogdan Nitu, director general Webstyler, Nadia Tataru, director general Itsy Bitsy, Ioana Manoiu managing partner GMP PR, Ana Maria Diceanu, Head of Crisis Communication GMP PR, si Laura Florea, managing partner Point Public Affairs. Vom afla ce presupune comunicarea in advertising si in digital, cum se gestioneaza crizele sau cum putem sa vindem ramanand onesti.

Itsy Bitsy, singurul post de radio pentru copii si parinti, va prezenta rezultatele studiului despre produsele alimentare considerate benefice pentru copii. Este primul studiu care pune in oglinda perspectiva celor care recomanda (medici, nutritionisti, educatori) versus perspectiva celor care cumpara, parintii.
Joi, 29 ianuarie - Think Food Inspiration
La final, Think Food va oferi publicului sau „mancare pentru minte" printr-o sesiune de discutii cu medici, nutritionisti, psihologi, care vor vorbi despre hrana din diferite perspective. Printre vorbitori se numara: Aurora Liiceanu, psiholog, Simona Tivadar, medic nutritionist, Pavel Chirila, medic si fondatorul Naturalia si al clinicii Nera, doctor Florin Ioan Balanica, consultant personal de sanatate, Willy Shuster, biogospodar, Monica Stroe, sociolog, Larisa Petrini, health coach, Cristina Mazilu, redactor-sef Good Food.
Mai multe detalii despre program si speakeri sunt disponibile pe www.thinkfood.ro.

Despre Point Public Affairs
Point Public Affairs este public affairs si agentia de comunicare strategica din GMP Group. A fost fondata in 2008 si are in prezent trei linii de business. Point Public Affairs ofera servicii de comunicare institutionala, lobbying, comunicare strategica si analize si cercetari de politici publice. Point Association Management ofera asociatiilor servicii complexe, de administratie, de reprezentare a intereselor si de comunicare. Point Connections reuneste partile interesate in dezbateri si campanii de comunicare pe subiectele fierbinti ale momentului.
Printre clientii Point se numara: Asociatia Nationala a Bauturilor Racoritoare ANBR, Romslot, Local American Working Group, Project Management Institute, Asociatia pentru Pensiile Administrate Privat din Romania, Colegiul Farmacistilor din Romania, Telekom, Provident, Heineken, MSD, OMV Petrom, Amgen. Din GMP Group mai fac parte: GMP Advertising, WEBSTYLER, GMP PR, Chapter 4 si GO Studio.

Articolul urmator
O mamă își plătește fiul ca să evite Social Media până la 18 ani. Ce suma va primi adolescentul
O mamă își plătește fiul ca să evite Social Media până la 18 ani. Ce suma va primi adolescentul

Noutăți de la Qbebe

Înscrie-te la newsletter-ul Qbebe și primești ultimele noutăți.

Va rugam sa completati campurile necesare.

    Alte articole care te-ar putea interesa

    Când poți introduce în alimentația bebelușului „finger food”, bastonașe de mâncare care încap în mânuță și ce poți oferi în funcție de vârstă?
    Când poți introduce în alimentația bebelușului „finger food”, bastonașe de mâncare care încap în mânuță și ce poți oferi în funcție de vârstă?

    Să începi să îi oferi bebelușului „finger food” reprezintă o modalitate simplă și eficientă totodată de a-l familiariza cu mișcările coordonate și de a-l...

    Prima băncuță de alăptare în public. Cum arată și de ce o dorim peste tot în lume
    Prima băncuță de alăptare în public. Cum arată și de ce o dorim peste tot în lume

    Deși peste tot în lumea alăptarea în public începe să nu mai fie un subiect tabu, în continuare există situații neplăcute care fac înconjurul lumii cu...

    Îi dau fetiței mele fast-food de când era bebeluș
    Îi dau fetiței mele fast-food de când era bebeluș

    În timp ce majoritatea părinților se străduiesc să îi facă pe copiii lor să accepte să mănânce fructe și legume, o mămică de peste granițe recunoaște că...

    Mâncarea de la fast food duce copiii la depresie, dezvăluie un studiu recent
    Mâncarea de la fast food duce copiii la depresie, dezvăluie un studiu recent

    Mâncarea fast-food nu e bună - știm deja cu toții. Lăsând la o parte faptul că este inamicul numărul 1 al dietei, ea afectează consumatorii și în plan emoțional,...

    La ce pericole îți supui bebelușul când consumi fast-food în sarcină, în mod regulat
    La ce pericole îți supui bebelușul când consumi fast-food în sarcină, în mod regulat

    Consumul de alimente fast-food nu este recomandat de către medici, cu atât mai puțin în sarcină. Pe lângă kilogramele acumulate din cauza unei asemenea alimentații,...

    4 zodii care vorbesc prea mult
    4 zodii care vorbesc prea mult

    A fi vorbăreț nu este un defect. De fapt, este grozav să ai talentul de a vorbi cu oricine despre orice, pentru că, procedând astfel, dai impresia că ești prietenos și sociabil....

    Noua găselniță în puericultură: pălăria de alăptare în public
    Noua găselniță în puericultură: pălăria de alăptare în public

    Dacă ai alăptat vreodată în public, cu siguranță nu de puține ori te-ai „lovit” de privirile acuzatoare ale celor din jur care nu înțeleg de ce trebuie să...

    Spune-mi cum folosești Social Media ca să îți spun ce fel de părinte ești
    Spune-mi cum folosești Social Media ca să îți spun ce fel de părinte ești

    Să fii părinte în 2022 nu este lucru ușor, iar să fii și un părinte model, devine o adevărată provocare. Mamele și tații din ziua de azi trebuie să se lupte cu mult mai...

    © 2024 Qbebe