Tupperware este un business pentru femei, bazat pe relationare si aducerea oamenilor impreuna, avand ca liant produsele inovatoare si de foarte buna calitate. Povestea Tupperware® a inceput in 1946, cand fondatorul companiei, Earl Tupper, a prezentat Bolul Wonderlier, un produs revolutionar, ce a reprezentat punctul de plecare in crearea standardului ridicat de calitate oferit de Tupperware®.
Produsele sunt destinate pastrarii, prepararii, congelarii, transportului si servirii preparatelor, garantand prospetimea alimentelor, unul dintre cele mai importante obiective ale Tupperware®. De-a lungul timpului, compania a creat produse inteligente care simplifica viata, oferindu-i consumatorului posibilitatea sa economiseasca timp si bani.
Produsele Tupperware® sunt menite sa diminueze cantitatea de deseuri, protejeaza mediul inconjurator si sunt concepute sa reziste o viata si chiar mai mult, cunoscut fiind faptul ca se mostenesc din generatie in generatie. Dincolo de ingeniozitatea produselor, de stiinta si tehnica ce se afla in spatele acestora, Tupperware® inseamna oameni si acest lucru nu s-a schimbat nici in aceasta era moderna, in care tehnologia si mediul virtual par sa ne ocupe tot timpul.
Succesul constant de-a lungul anilor al produselor Tupperware®, cat si planurile de viitor ale companiei, se sprijina pe trei elemente de baza: produsul, prezentarea si omul - deoarece omul da viata produselor Tupperware. Tupperware® a lansat conceptul de vanzare prin party, un model de succes urmat ulterior de numeroase companii de vanzari directe. Party-ul Tupperware® reprezinta o sansa de a te intalni cu familia, prietenii, vecinii, colegii si de a petrece momente de calitate alaturi de ei, descoperind un mod distractiv de a gati impreuna.
"Tupperware® este lider global pe piata de produse premium inovatoare, distribuite prin forta de vanzari independente, iar de-a lungul anilor ne-am construit reputatia de a fi un life-style brand. Din anul 2011, forta de vanzari independente creste anual cu 50%, in prezent fiind 2.9 milioane de prezentatori Tupperware®. Acest brand nu inseamna doar calitate ridicata a produselor pe care le comercializam, ci si reale oportunitati profesionale pe care le oferim tuturor femeilor, indiferent de varsta, de pregatiea profesionala sau de zona in care locuiesc", a declarat Julia Grigorova, Commercial Manager Tupperware Brand Corporation - Romania si Bulgaria.
Pentru mai multe detalii despre compania Tupperware® si despre produsele sale, accesati canalul-ul de Youtube oficial: http://www.youtube.com/watch?v=2N2tC93vpOw#t=71
Tupperware Brands Corporation este o companie care comercializeaza recipiente cu sigiliu revolutionare pentru depozitarea alimentelor. Timp de peste 60 de ani, compania si-a extins activitatea in peste 85 de tari din intreaga lume. In Europa, pietele cu traditie sunt Germania, Austria, Italia si Franta, unde Tupperware® este prezenta de peste 30 ani, in timp ce in Romania si Bulgaria compania s-a deschis in mod oficial in aprilie 2011. In Romania, Tupperware® este prezent in 6 locatii: Bucuresti, Cluj-Napoca, Brasov, Baia Mare, Iasi, Constanta.