PENNY Market, prin noua sa campanie „100 de ani de Romania" își propune să aducă în atenție momente savuroase și memorabile din evoluția producției, comerțului și consumului de produse alimentare din ultimul secol. Astfel, redescoperă și amintește obiceiuri și preferințe autentic românești care au avut puterea să rămânăde referință peste ani. În periplul prin ultima sută de ani, campania punctează perioada interbelică, trece prin comunism și ajunge până în zilele noastre.
„În contextul discuțiilor din sfera publică despre identitate națională și tradiții, ne mândrim deja cu lansarea unei beri marcă proprie cu 100% ingrediente românești, precum și cu sortimentul nostru de carne 100% românesc. Mai mult, în 2018 celebrăm 100 de ani de România și prin republicarea unei cărți despre valorile gastronomice specific românești. Suntem mândri să adăugăm sortimentului nostru„Dictatura Gastronomică" de Constantin Bacalbașa, carte care va fi disponibilă exclusiv în rețeaua noastră de magazine",a declarat Dennis Biernatzki, General Manager REWE România.
Cartea republicata de Penny Market este o monografie culinară a României interbelice și cuprinde rețete culese și explicate de Constantin Bacalbașa, ajutat și inspirat de soția sa, Ecaterina Bacalbașa.
Ca noutate față de alte ediții ale cărții, editorii au colaborat cu un grup de ilustratori, ale căror stiluri artistice diferite,dar complementare, au transpus cu umor în imagini esența diferitelor capitole și rețete.
Despre Penny Market
PENNY Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de 3 centre logistice situate în localitățile: Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, REWE România deține 221 magazine PENNY Market la nivel național si activează cu un număr de aproximativ 4,000 de angajați. Expansiunea locală continuă și în 2018 cu un număr de 20 - 25 de magazine noi.