"Nu au cerut un copil cu nevoi speciale", a fost răspunsul pe care l-a primit Megan Nash din partea agenției de modele. Aceasta a trimis fotografii cu fiul său în vârstă de 1 an și 2 luni, pentru ca acesta să participe într-o campanie publicitară. Însă, faptul că micuțul are sindromul Down a fost un motiv suficient de puternic pentru a fi refuzat.
Desigur, răspunsul mamei nu a întârziat să apară. Aceasta și-a dorit să aducă o schimbare în lumea publicității, astfel că a postat pe contul său de Facebook, fotografii cu fiul său. "Speram că postarea imaginilor va fi suficientă pentru a câștiga suficientă atenție ca lumea să-și schimbe perspectiva asupra oamenilor cu dizabilități. Vreau ca oamenii să știe că ei nu sunt un trend care vine și trece în publicitate, ci au intrat ca să rămână", a declarat mămica.
Imaginile s-au bucurat de un succes impresionant, fiind preluate și de alte pagini de Facebook. Postarea a fost distribuită de peste 110.000 de ori și a înregistrat peste 92.000 de aprecieri. Tot mai mulți internauți au dezbătut problema excluderii persoanelor cu nevoi speciale din campaniile publicitare.
După impactul pe care l-au avut imaginile micuțului Asher, agenția de casting a recunoscut că firma ce urma să lanseze noua campanie nu a specificat excluderea copiilor cu dizabilități. Aparent, aceasta a fost doar supoziția reprezentanților agenției.
Surse: boredpanda.com, dailymail.co.uk, independent.co.uk, facebook.com
Surse foto: facebook.com