O echipă de reporteri de la televiziunea americană WAFB a desfăşurat o investigaţie în 9 hoteluri din New York. Sunteţi curioşi să aflaţi de ce? Simplu! Motivul a fost acela de a afla dacă se schimbă aşternuturile de la un client la altul. Cum au făcut asta? Au folosi spray lavabil fluorescent, lampă cu ultraviolete şi machetă cu mesajul "Am dormit aici."
Paturile au fost însemnate cu acest mesaj, unul dintre reporteri revenind a doua zi în acelaşi hotel, în aceeaşi cameră, sub un alt nume şi o rezervare diferită. Mare le-a fost surpriza să găsească mesajul intact pe acelaşi aşternut care, evident, nu fusese schimbat în următoarea zi. Cât de revoltător! Nu că ar conta câte stele are un hotel, dar şocul a fost şi mai mare să descopere faptul că aceste lucruri se petreceau sub acoperişul unor hoteluri renumite din New York precum Candlewood Suites Manhattan, La Quinta Inns & Suits şi Residence Inn Marriott - hotel luxos, calificat cu un diamant pe piaţa serviciilor turistice!
Care au fost răspunsurile managerilor, în momentul în care au fost chemaţi şi puşi faţă în faţă cu dovada fluorescentă de pe pat? "Mă aştept ca ele să fie schimbate zilnic,este politica hotelului nostru!", declară administatorul primului hotel prins cu "mâţa-n sac" sau, mai bine spus, cu murdăria pe cearşaf!
Purtătorii de cuvânt ai acestor hoteluri au ţinut să transmită un mesaj televiziunii, deci publicului larg, prin care să îşi ceară scuze şi să îşi asigure clienţii că deja au început să ia măsuri drastice, ca astfel de întâmplări nefericite să nu mai aibă loc.
Accident sau obişnuinţă? Aceasta este întrebarea pe care şi-au pus-o reporterii şi, cu siguranţă, una pe care ne-o vom pune şi noi de acum încolo, de fiecare dată când ne vom caza într-un hotel. Care este soluţia pentru a avea un somn liniştit şi o igienă garantată? Cerem aşternuturi curate la sosire!
Voi aţi avut astfel de experienţe neplăcute legate de igienă în hoteluri?
Sursa: insideedition.com