In perioada 22 februarie - 29 martie, clientii magazinelor REAL si Mega IMAGE din intreaga tara au ocazia de a afla mai multe informatii si de a testa noua reteta de cereale NESTLE cu calciu in cadrul campaniei « Calciu pentru crestere » .
Noua reteta de cereale NESTLE contine calciu (necesar pentru crestere), vitamine, minerale si mai multe cereale integrale si ofera optiuni variate pentru un mic dejun hranitor, rapid si delicios. Practic, un bol de cereale servit in fiecare dimineata ii asigura copilului tau cel putin 15% din necesarul zilnic de calciu, pentru o crestere si dezvoltare armonioasa a oaselor.
Incearca si tu noua reteta de cereale NESTLE pentru un mic dejun rapid, hranitor si delicios.
***
Compania Nestlé este prezenta in Romania din anul 1995 si detine o fabrica de napolitane la Timisoara. Printre marcile comercializate de Nestle se numara brandurile de cafea NESCAFE, cuburile si supele MAGGI, napolitanele JOE si cerealele pentru mic dejun.
La nivel international, Nestlé este lider incontestabil in industria alimentara, fiind prezent in 84 de tari cu un numar de 456 de fabrici si avand un numar de 283.000 de angajati.
GRUP SAPTE este o agentie de comunicare integrata de BTL cu experienta de 14 ani pe piata romaneasca, ce ofera servicii integrate de trade marketing, shopper marketing, promotional marketing si marketing events. Printre brandurile cu care GRUP SAPTE lucreaza se numara
NIVEA, Agricola, Staropramen, Bunge, Zewa, Kraft Foods, Dolce Gusto, Nestle CPW, 3M, Milupa, Unilever, Alexandrion Group Romania.
In 2012, GRUP SAPTE a fost nominalizata la premiul Effie, in categoria Shopper Marketing pentru campania NIVEA Sun/Summer Memories.