Compania romaneasca lansata in 1993 si condusa astazi de Cristian Constantinescu isi disputa suprematia pietei nationale de jucarii locale cu branduri internationale consacrate. Conform unui studiu recent realizat de GfK , Noriel este al doilea cel mai cunoscut brand de jucarii de catre romani, la o diferenta foarte mica de Lego (2%), dar inainte cu mult fata de Chicco si Disney.
Noriel a deschis primul magazin in 2009, ajungand in 2014 la o retea nationala de 43 de magazine si la pozitia de lider in retailul de jucarii din Romania. Brandul Noriel a fost recunoscut de 60% dintre participantii la studiul GFK. Noriel este primul cel mai mentionat brand de jucarii de cei mai multi dintre bucuresteni. Chicco are cu 60% mai putine mentiuni, Lego cu 64% mai putine mentiuni, iar Disney mai putine cu 72%.
Capitalizand aprecierea la care a ajuns in randul consumatorilor din Romania, Noriel pregateste pentru aceasta toamna un concept de retail unic pe piata de profil locala, „one-stop shop". Adresat familiilor cu copii cu varste intre 0-3 ani, Noriel va reuni in aceste magazine toate categoriile de produse necesare acestui interval de varsta. Aceste centre vor avea o suprafata intre 1000-1500 mp, cu primele deschideri anuntate in centrul comercial Vitantis si parcul de retail Vulcan, ambele in Bucuresti.
„In cei 21 de ani de cand suntem pe piata, brandul Noriel a devenit o prezenta nelipsita din casele familiilor din Romania. Primirea calduroasa de care conceptul de retail Noriel s-a bucurat in randul consumatorilor romani ne-a determinat sa dezvoltam acest brand dincolo de categoria jucariilor, in piata produselor pentru bebelusi. Prin „one-stop shop", Noriel se angajeaza sa livreze consumatorilor romani cele mai bune branduri si produse din aceasta categorie de varsta la cele mai bune preturi din piata romaneasca. Mixul de produse si serviciile oferite in noul magazin aduce un plus de valoare in special pentru parintii care au din ce in ce mai putin timp pentru a face cumparaturile necesare copiilor lor", a declarat Cristian Constantinescu, CEO Noriel.
Despre Noriel
Compania Noriel a fost infiintata in 1993 de catre sotii Mirela si George Constantinescu, de profesie ingineri. Compania a inceput prin a produce jocurile bine-cunoscute ca "Nu te supara, frate", "Comoara lui Piticot" sau "Pacalici" in diverse sectii din Bucuresti, iar in 1999 a infiintat propriul centru de productie in Prahova. Astazi compania are o linie bogata si variata de produse proprii, care include jocurile romanesti deja celebre, plusuri si jocuri educative precum Plastelino sau Micul Artist.
Grupul Noriel este condus astazi Cristian Constantinescu, in actionariatul grupului fiind si compania Axxess Capital (ce administreaza fondurile de investitii RAEF si BAF). In prezent, Grupul Noriel include companiile Noriel Impex (distribuitor de jucarii), Toys and Games Industry (fabrica de jucarii de la Prahova), Intertoy Zone (divizia de retail fizic si online). Cu o retea de 43 de magazine in 25 de orase, Noriel este liderul pietei de retail de jucarii din Romania.