Dacă Bill Gates a început să înveţe programare la vârsta de 13 ani, iar Mark Zuckerberg la 10 ani, copiii timpurilor moderne au ocazia să o facă la vârstă fragedă. Acest lucru este posibil prin intermediul jucăriei Code-a-Pillar.
Jocurile şi jucăriile create pentru a-i învaţa pe copii tainele programării au început să câştige din ce în ce mai mult teren. Piaţa preşcolarilor însă, nu a fost luată atât de mult în considerare. Iată că a venit momentul şi pentru micuţi să înceapă să navigheze în programare.
Jucăria Code-a-Pillar, în formă de omidă, le da posibilitatea micuţilor cu vârsta cuprinsă între 3 şi 8 ani să înveţe noţiunile de baza în programare. Această are 8 segmente care sunt legate printr-un cablu USB. Fiecare piesă comunică o acţiune sau trimite o comandă diferită (întoarcere la stânga, întoarcere la dreapta, învârtire) către capul omidei.
Butonul de pornire este apăsat, iar piesele sunt asamblate, omida va începe să îndeplinească comenzile primite de restul corpului. Jucăria nu funcţionează pe baza unor baze de programare lucrate pe calculator, ci pe simpla programare a unor comenzi.
Omida Code-a-Pillar este aşteptată pe piaţă în toamna anului 2016. Preţul va fi de 49,99 de dolari pentru capul de omidă şi cele 8 segmente. Pentru alte piese adiţionale, preţul va fi de 15 dolari pentru fiecare.
Surse: popsugar.com, huffingtonpost.ca, mashable.com.