Rudele femeii au incercat sa o anunte prin telefon, dar Peggy avea mobilul inchis. Acestia au reusit insa sa intre in contact cu compania aeriana, ce a reactionat intr-un mod cat se poate de neasteptat.
Echipajul de zbor a anulat zborul, a intors avionul la poarta si a asteptat semnalul pentru a decola catre Denver. Scopul era sa o aduca pe Uhle in Denver pentru a putea merge la spital la fiul ei.
Echipajul s-a asigurat ca bagajul lui Peggy va ajunge la spital, i-au aranjat o camera de asteptare privata pana s-a imbarcat din nou in avion si i-au oferit loc la clasa 1, fara ca Peggy sa fie nevoita sa plateasca pentru zbor.
Intr-un comunicat emis de companie, reprezentantii au declarat ca isi incurajeaza angajatii sa isi urmeze instinctul atunci cand este vorba de a ajuta un pasager.
Peggy a ajuns in siguranta in Denver la spitalul unde este internat fiul ei.
Surse: whpnews.com, goodnewsnetwork.com