swipe
↓ citeste mai jos ↓
A plecat într-o vacanță exotică alături de familia ei A plecat într-o vacanță exotică alături de familia ei
1 / 6
Este foarte încântată că fiul ei cel mic se bucură de ceea ce descoperă în vacanță Este foarte încântată că fiul ei cel mic se bucură de ceea ce descoperă în vacanță
2 / 6
A ales să stea într-un hotel dintr-o cunoscută stațiune de pe litoralul egiptean A ales să stea într-un hotel dintr-o cunoscută stațiune de pe litoralul egiptean
3 / 6
La începutul verii trecute, familia ei a fost în prima vacanță în 4 La începutul verii trecute, familia ei a fost în prima vacanță în 4
4 / 6
A devenit mamă pentru a doua oară în plină pandemie A devenit mamă pentru a doua oară în plină pandemie
5 / 6
Ea și familia ei au fost infectați cu noul coronavirus Ea și familia ei au fost infectați cu noul coronavirus
6 / 6

Unde a plecat Tily Niculae cu familia în vacanță. Tot plajă și nisip, dar nu Maldive

A plecat într-o vacanță exotică alături de familia ei

Așa cum și-a obișnuit deja fanii, a postat pe contul ei de Instagram imagini cu cea mai recentă vacanță petrecută alături de familia ei. Pentru a arăta cât de mult se bucură, a transmis pe Instagram mesaje precum: „Să te trezești în fiecare dimineață și să realizezi...Cu siguranță că mă trezesc în 2021”, „Ieri nu încetam să mă minunez de cerul albastru, apa turcoaz, liniștea ce ne înconjoară”.

Sursă poză: instagram.com/tilyniculae/

Alături de fotografiile în care apare fiul ei cel mic, Radu Teodor, fericita mamă a postat mesaje precum: „Nu credeam să mă bucur atât de mult fiindcă îl văd în iarbă. Merge după fluturi, găsește câte o floare în iarbă și se minunează. Descoperă lumea...”

Sursă poză: instagram.com/tilyniculae/

Hotelul se află în stațiunea Sharm El-Sheikh, fiind de 5 stele.  Este așezat pe malul mării, având plajă privată, un parc acvatic și 8 piscine (una este interioară) și se bazează pe conceptul Ultra All Inclusive. De asemenea, dispune de un teren de tenis, de un club pentru copii și de un club pentru copii și adolescenți.

Dacă dorești să optezi pentru o vacanță la acest hotel în lunile martie-aprilie, trebuie să știi că agențiile de turism propun pachete turistice în prețul cărora intră și transportul cu avionul dus-întors, aeroportul din Sharm El-Sheikh fiind situat la aproximativ 9 km de hotel.

Spre exemplu, în luna martie poți să găsești oferte la acest hotel Ultra All Inclusive începând de la 845 de persoană pentru o vacanță de 7 zile, oferta incluzând: transport cu avionul București-Sharm-El-Sheikh-București, taxele de aeroport, transferul aeroport-hotel-aeroport și cazare 7 zile.

Dacă vrei să te orientezi spre o vacanță acolo în intervalul cuprins între finalul lunii martie și începutul lunii aprilie, în cazul în care sunt 2 adulți și 2 copii, prețul total al vacanței, pentru 7 zile, cu Ultra All Inclusive, transport cu avionul dus-întors București-Sgarm El-Sheikh, taxele de aeroport, transfer aeroport-hotel-aeroport și asistență turistică se ridică la aproximativ 3700 euro.

Sursă poză: instagram.com/rixospremiumseagate/

La începutul verii trecute, familia ei a fost în prima vacanță în 4

Prima mini-vacanță a familiei sale a fost la începutul lunii iunie a anului trecut. Atunci cei 4 au fost plecați la Sulina.

Despre prima vacanță alături de cel mai nou membru al familiei, Radu-Teodor, Tily Niculae a povestit că: „La 9 săptămâni pufosul a fost plimbat cu mașină vreo 3 ore, alte 2 le-a petrecut în barca pe Dunăre, apoi în taxi și într-un final la destinație. Încă nu m-am trezit la realitate. Dar da... suntem patru! Suntem bine în aceasta aventura și împliniți! Pufosule, ai fost GROZAV!”

Sursă poză: instagram.com/tilyniculae/

A devenit mamă pentru a doua oară în plină pandemie

Actrița a relatat, într-un interviu pentru o revistă de la noi, cum a fost experiența de a naște în starea de urgență impusă de pandemie: „În maternitate, emoțional am fost foarte bine, făceam video-calluri cu ai mei, râdeam… Erau două filme total separate – ce se întâmpla afară și ce trăiam eu, în camera mea, cu bucuria copilului și cu emoția nașterii. Când am ajuns acasă, a fost un tur de forță, mai ales la întâlnirea cu Sofia, fetița noastră, care mi-a simțit lipsa, mai ales că în perioada sarcinii nu prea mai aveam cum să mă ocup de ea așa cum ne-am fi dorit amândouă. În prima noapte am stat până la 3 dimineața cu ea în brațe, mă tot pupa și mă îmbrățișa, când pe mine, când pe cel mic. În a cincea spre a șasea zi de când am născut au început niște frisoane severe și m-am panicat din nou, Mie mi se făcuse testul de Coronavirus în maternitate, pentru ca era protocolul intern, dar am început să mă gândesc cu cine m-am întâlnit…”

A ținut să precizeze că odată ce a ajuns acasă cu fiul ei, Radu-Teodor, soțul ei a ajutat-o să depășească mai ușor perioada dificilă: „Au fost niște zile foarte dubioase din care am ieșit greu încercată emoțional, norocul meu mare a fost ca în tot acest context am fost împreună acasă, a contat foarte mult faptul că soțul meu, Dragoș, a fost cu mine aici, a contat că am vorbit cu niște specialiști care m-au liniștit...”

Sursă poză: instagram.com/tilyniculae/

Ea și familia ei au fost infectați cu noul coronavirus

Cei patru au trecut prin această experiență în perioada sărbătorilor de iarnă. Tily Niculae nu s-a ferit să dea detalii despre cum s-au simțit toți când au fost bolnavi: „Era păcat să nu închid 2020 cu COVID-19 la toți patru. Sofi e super bine, Popescu este și el bine, eu am fost așa și așa, de astăzi, sunt mai bine...Eu am avut în primele două zile dureri foarte mari de oase, dar oricum am dureri de oase pentru că am psoriazis. Mereu stau cu acele dureri. Am avut o tuse seacă, o zi am făcut febră, dar nu mare, am avut 37,7 și am frisonat. Cel mai afectat a fost Răducu. Le mulțumim tuturor care au avut grijă de noi...”