Recenzie: Poezioare mici-mici de la editura Adenium

de Gabriela Paladi
Trimite articolul pe facebook Trimite articolul pe Google Plus Trimite articolul pe email

Poeziile pentru copilasii pana in 5 ani ... cu cat mai mici cu atat mai bine ... poeziile, nu copilasii. Copiii au capacitatea grozava de a retine cu usurinta versurile, daca sunt scurte, clare, rimate si au atasate langa ele ilustratii reprezentative, colorate si nostime.

"Poezioare mici-mici" este o carticica tare dragalasa care a vrajit-o pe fiica mea de la primele pagini. Anya are 4 ani, prin urmare, numai potrivita pentru o astfel de colectie simpatica de poezii. Citim aproape in fiecare zi cate o astfel de poezie si, fara nici cel mai mic efort, Anya a reusit sa retina doua dintre ele, numai si numai pentru ca i-a placut logica lor si ilustratiile aferente. Prima a indragit-o pe loc, pentru ca Anya adora pisicile. Iar ce-a de-a doua a incantat-o pentru ca a aflat ce inseamna "cicoare", dar si pentru ca poezia se termina cu doua versuri ce implica gadilat si stranutat. Cele doua poezii le gasiti mai jos:

Concluzia?

"Poezioare mici-mici" de Aurora Georgesc, cu ilustratii de Mirela Pete nu trebuie sa lipseasca, in primul rand, din biblioteca unei gradinite. Poeziile scurte, cu animalute si copilasi, cu rime dragute, cu floricele si fluturasi sunt ideale pentru serbari, dar si pentru activitatile de zi cu zi ale copiilor. Eu as spune ca aceasta carticica nu trebuie sa lipseasca nici de pe raftul cu carti al unui prescolar, fiind numai buna de rasfoit alaturi de bunici, tatici si mamici. Pe de alta parte, imi pare a fi si un cadou potrivit. Cartea o gasiti in magazinul online al editurii Adenium si in format online.

Trimite articolul pe facebook Trimite articolul pe Google Plus

scris de Gabriela Paladi
Nu căuta scuze, copilul tău o să te acuze! Du-te şi votează! Contează! Ştii, totuşi, care este cea mai mare responsabilitate a ta, dragul meu părinte? Să te asiguri că al tău copil va trăi, se va bucura şi îşi va întemeia o familie într-o viaţă mai bună ca a ta,...

Articole Noi Qbebe