Recenzie: Povete cu multe fete de la editura Adenium

de Gabriela Paladi
Trimite articolul pe facebook Trimite articolul pe Google Plus Trimite articolul pe email

Stiti ce carti plac unui copil de 3-4 ani? Cele cu povesti scurte, rimate si muzicale si cu o grafica minunat de colorata si de apropiata de realitate. "Povete cu multe fete" este acea carte care implineste dorintele unui copil, dar si ale unui parinte, pentru ca ofera cateva sfaturi cat se poate de utile si de dragalase.

"Povete cu multe fete" este o carticica tare simpatica si colorata plina de fabule, care mai de care mai rimate si mai interesante pentru un copil. I-am citit-o Anyei, fiica mea de 4 ani, din fir-a-par intr-o amiaza, inainte de somnul de pranz, si singura ei dezamagire a fost ca s-a terminat. Dupa fiecare fabula am discutat amandoua concluziile, si de ce fiecare animalut a avut acel comportament, ce a facut bine si ce a facut rau si cum transpunem noi aceasta in viata de zi cu zi. Recunosc, cartea aceasta pe mine una m-a salvat oarecum, pentru ca a reusit sa dea exemple de comportament numai bune de slefuit educatia copilului spre mai bine si mai frumos. Fabula favorita a Anyei este cea a Furnicutei care, reuseste, cu ajutorul prietenilor sai, sa isi faca provizii pentru iarna.

Favorita mea este insa alta, si ofera o lectie de viata foarte importanta, incheiandu-se astfel: "Uiti ca am si calitati/ Si ma vezi plin de defecte/ Ma privesti doar pe bucati/ Nu observi si alte-aspecte!". Carticica are acum loc de cinste in raftul nostru de carti, pentru ca revenim la ea din cand in cand, mai ales cand am eu ceva povete de oferit Anyei, si cand nu imi doresc sa o agasez.

Concluzia?

"Povete cu multe fete" de Adela Dobran si cu ilustratii de Anda Cofaru este acea carticica pretioasa care va umple o ora din viata copilului cu prezenta parintilor, dar si cu sfaturi de educatie imbracate in cel mai frumos strai cu putinta: cel al poeziilor si ilustratiilor dragalase. In plus, as recomanda-o fara teama si educatorilor pentru a o folosi in gradinite, fiind grozava si pentru serbari. Cartea poate fi achizitionata din magazinul online al editurii Adenium si se gaseste si in format digital.

Trimite articolul pe facebook Trimite articolul pe Google Plus

scris de Louise Tanase
Am 36 de ani şi nu sunt foarte sigură că vreau copiiSunt conştientă că până la această vârstă nu numai că ar fi trebuit să ştiu dacă vreau sau nu copii, ci ar fi trebuit să îi şi am. Însă ştiu, de asemenea, că viaţa nu se desfăşoară la fel...

Articole Noi Qbebe