swipe
↓ citeste mai jos ↓
Cum a fost zborul până în Vietnam cu trei copii Cum a fost zborul până în Vietnam cu trei copii
1 / 8
Cum s-a descurcat Laura cu cele trei fetițe în vacanță. Rita, fiica cea mare i-a fost de mare ajutor! Cum s-a descurcat Laura cu cele trei fetițe în vacanță. Rita, fiica cea mare i-a fost de mare ajutor!
2 / 8
Vera, fiica mijlocie a actriței, a renunțat la scutec în această vacanță Vera, fiica mijlocie a actriței, a renunțat la scutec în această vacanță
3 / 8
Fiica cea mică a Laurei Cosoi a început diversificarea cu 2 luni înainte de vacanță Fiica cea mică a Laurei Cosoi a început diversificarea cu 2 luni înainte de vacanță
4 / 8
Actrița le recomandă părinților să călătorească împreună cu copiii lor Actrița le recomandă părinților să călătorească împreună cu copiii lor
5 / 8
Înainte de vacanța în Vietnam și Bali, Laura a mers cu fiica cea mică la Ierusalim! Înainte de vacanța în Vietnam și Bali, Laura a mers cu fiica cea mică la Ierusalim!
6 / 8
Laura Cosoi ar vrea să devină mamă pentru a patra oară Laura Cosoi ar vrea să devină mamă pentru a patra oară
7 / 8
Fetița mijlocie a Laurei Cosoi, Vera Maria, a împlinit 3 anișori! Fetița mijlocie a Laurei Cosoi, Vera Maria, a împlinit 3 anișori!
8 / 8

Ce mari și frumoase au crescut fetițele Laurei Cosoi! Cum a fost vacanța de familie prelungită din Bali

Cum a fost zborul până în Vietnam cu trei copii

Pe blogul său personal, Laura Cosoi a povestit cu lux de amănunte cum a decurs vacanța în Vietnam și Bali, dar și cum a fost zborul de la București spre prima destinație - Ho Chi Minh (Vietnam), cu trei copii.

„Zborul e destul de lung. Practic, mergi la capătul lumii. Am dezbătut intens problema, am întors-o pe toate fetele că să ne dăm seama cum e mai bine pentru copii și până la urmă am ales varianta cu escală la Istanbul. Părea cea mai ok. Dar nu a fost chiar așa.

Inițial, ne-am gândit să ajungem în Vietnam prin Emirate, dar problema cu zborul de Dubai e că nu se pot odihni copiii că lumea. Aterizezi exact când ei adorm și asta îi da peste cap și pe ei și pe noi. Am ales să evităm situația, cu atât mai mult cu cât am mai avut experiență această și am zburat cu Turkish, urmând să ajungem în Saigon după o escală de 9 ore la Istanbul. Nu-i nimic, ne-am gândit noi, luăm o cameră pentru câteva ore și totul o să fie perfect. De acolo urma să mai petrecem 10, 11 ore în aer, care corespundeau la fix cu somnul copiilor, deci nu trebuia să avem deloc bătăi de cap. Dar, ca să încep direct cu concluzia, lucrurile au fost departe de scenariul închipuit de noi. Cumva parcă nu am reușit să ne organizăm, copiii ba voiau la baie, ba le era somn, erau obosiți, dar nu puteau să adoarmă și totul s-a dat peste cap.

În aeroport există un lounge destul de bine organizat, cu spații foarte largi între mese, cu oameni primitori, prietenoși cu copiii. Există chiar și un Kids Club – pe care l-am descoperit abia când să plecăm. Aveam la noi două cărucioare – pentru orice eventualitate, dar copiii erau surescitati și nu reușeau să adoarmă. A fost pentru prima dată când am realizat că am 3 copii, pentru că trebuiau gestionați toți în același timp!

După aproximativ două ore de chin în care îmi venea și mie să plâng, Lara a adormit în căruciorul ei care e electric și o leagănă singur, Rita, în brațele lui Cosmin, iar Vera la mine în brațe, deși mai aveam un cărucior liber. Asta a fost partea cea mai grea a drumului, cu atât mai mult cu cât eu și Cosmin nu am dormit deloc. Fetele au dormit aproximativ 3 ore și s-au trezit cu o energie fabuloasă. Mă uităm la Cosmin și-l întrebăm mai mult din priviri cum vom gestiona copiii ăștia plini de energie, pentru că eram atât de obosită că m-aș fi întins pe jos să dorm, în orice condiții. Dar după aceea, lucrurile s-au normalizat. Fetele au mâncat în avion, s-au mai jucat un pic, apoi au dormit cam 8 ore, inclusiv Lara.

Un alt plan care nu s-a potrivit cu situația de fapt a fost cel referitor la locurile din avion. De obicei alegem locurile din față, că să avem lângă noi bazinetul pentru bebeluși. Ei bine, deși am plătit, ne-au zăpăcit locurile și ne-am trezit pe undeva, la mijlocul avionului. Am cerut totuși bazinetul, l-am montat și am pus-o pe Lara să doarmă confortabil acolo. O parte din gașcă noastră avea locuri aproape și din când în când mergeam și noi să vedem ce face copilul, care a dormit dus”, a explicat Laura Cosoi.

Laura Cosoi recunoaște că, deși în vacanța petrecută în Vietnam și Bali a reușit să se deconecteze de la stresul cotidian, călătoriile cu copiii nu sunt despre relaxare. Cu toate acestea, ea este de părere că lângă micuții noștri devenim variantele noastre cele mai bune:

„Călătoriile cu copiii nu sunt despre relaxare la soare (mai mult de 10 minute și uneori nici atât), despre mâncatul la masă în liniște și pace, program pe care să-l ai cum l-ai stabilit (în mare parte), ci mai ales despre disponibilitate, acceptare, descoperire, răbdare, înțelegere, empatie, compasiune, iubire. Cred că lângă copiii noștri chiar devenim variantele noastre cele mai bune. Bineînțeles, asta după ce ne tăvălim de câteva ori prin foc și simțim că renaștem că pasărea Phoenix ori de câte ori ne înghițim cuvintele și „apucăturile” care ne vin de nu știu unde. Dar și dacă reușim este că și cum nu am căzut dintr-un rollercoster nebun, care merge cu viteză luminii, fără centură și în care am stat mai mult cu capul în jos. Deci, una peste altă, viață cu copii e chiar frumoasă”, mărturisește Laura.

Vera, fiica mijlocie a actriței, a renunțat la scutec în această vacanță

Laura Cosoi povestește, pe Instagram, că fiica ei de 2 ani, Vera, a renunțat la scutec în această vacanță:

„Vera este deja fetiță mare și a renunțat la scutect în această vacanță. Și la cel de zi, dar și la cel de noapte în același timp. A durat mai mult că la Rita acest proces, diferit cumva, căci la Rita s-a întâmplat în reprize, dar asta este o dovadă în plus că fiecare copil este diferit și are propriul ritm în dezvoltare. Trebuie doar să avem răbdare și încredere că toate se întâmplă la timpul potrivit”, a explicat Laura.

Părinții știu că diversificarea nu este tocmai cel mai ușor proces. Laura Cosoi a povestit, pe Instagram, că fiica ei cea mică, Lara, a început să facă trecerea la alimente solide cu doar două luni înainte de vacanță. Actrița spune, însă, că nu a întâmpinat probleme în Vietnam și Bali în materie de mâncare pentru cea mică:

„Trebuie să vă povestesc despre cum decurge procesul de diversificare în cazul Larei, dat fiind că am început cu două săptămâni înainte de a pleca “în lume”, cum se spune. Dar până una alta, las aici această imagine surprinsă azi, la cină, cu Rita și Lara care m-a topit efectiv. Era și Vera în zona dar o adunam din piscină căci a prins curaj și nimeni nu o oprește dacă vrea ceva”, a scris actrița, pe Instagram.

A post shared by lauracosoi (@lauracosoi)

Actrița le recomandă părinților să călătorească împreună cu copiii lor

Laura Cosoi spune că există multiple avantaje atunci când călătorim cu copiii. În primul rând, relația de cuplu are de câștigat. Apoi, copiii învață să se joace unul cu celălalt, fără prieteni, tablete sau alte influențe:

„Există multe avantaje când călătorești singur, doar cu familia. În primul rând, relația de cuplu crește frumos. Mi se pare că, deși cu trei pui pe cap, printre momentele în care ne străduim să gestionăm diferitele situații, la distanță de tot și toate, ne descoperim și mai mult unul pe celălalt. Parcă ne privim altfel, mai atent și mai profund. Dincolo de asta, copiii învață să fie doar unul cu celălalt, fără prieteni, tablete, influențe de tot felul. Uneori se mai ceartă, dar tot ele trebuie să-și rezolve conflictele. Încercăm să intervenim cât mai puțin, dar le asigurăm că le suntem alături. Uneori ne iese, alteori lăsăm să treacă. Și până la urmă, dacă suntem flexibili și nu facem o drama din nimic, totul se termină cu bine”, a explicat Laura Cosoi, pe Instagram.

Înainte de vacanța în Vietnam și Bali cu soțul și cele trei fetițe, frumoasa mămică a avut parte de o minivacanță de 4 zile în Israel, cu mama, sora ei, Alina și fiica cea mică, Lara. Actrița a explicat, pe blogul personal, că și-ar fi dorit să le ia și pe Rita și Vera, însă acestea erau înscrise la câteva activități de la care nu voiau să lipsească:

„Am avut o minivacanța în Israel de 4 zile”, povestește Laura Cosoi, pe blogul său. „Am văzut că am o mică breșă între spectacole, care îmi permite o scurtă escapadă în Israel. Am vorbit cu Cosmin să mergem toți, dar varianta asta nu ni se potrivea. El avea multă treaba în perioada aceea, iar Rita și Vera erau prinse în fel de fel de activități pe care nu voiau să le rateze. Uite-așa îți dai seama când cresc copiii – devin ocupați! Până la urmă, a rămas în picioare doar varianta să merg cu mama, Alina și Lara, pe care o alaptez. Exceptând copilul, evident, această era formulă în care am călătorit mult la adolescență, o varianta nostalgică, pentru că îmi amintește de desele noastre vacanțe împreună la mare, și munte mai ales.

Așadar, după ce am stabilit totul și am făcut bagajele, am lăsat o jumătate de inima acasă, la fetele mele, de care nu m-am despărțit ușor și am plecat în Țara Sfântă. Zborul a decurs fără probleme, a durat puțin, iar Lara a stat la san și a dormit pe tot parcursul lui și la dus și la întors. În rest, a fost foarte atentă la absolut tot și părea că ruperea de ritm și noutatea i-au priit din plin”, a mai mărturisit actrița.

Laura Cosoi ar vrea să devină mamă pentru a patra oară

Deși este mămică a trei fete, vedeta a mărturisit recent, în cadrul unui interviu, că i-ar plăcea să devină mamă pentru a patra oară. Mai mult decât atât, fiica ei cea mare, Rita, i-a precizat faptul că și-ar dori un frățior!

„N-aș putea spune că nu. Dacă Dumnezeu consideră că în viața noastră trebuie să mai vină un copil, ni-l dorim și să fie sănătos. El își dorește sigur. Rita zicea că da, dar un frățior”, a declarat Laura Cosoi, pentru WOWnews.

Fetița mijlocie a Laurei Cosoi, Vera Maria, a împlinit 3 anișori!

Bucurie uriașă pentru frumoasa familie Cosoi-Curticăpean. Vera, fetița lor mijlocie, a împlinit de curând 3 anișori, prilej cu care a și fost sărbătorită alături de cei apropiați.

Deși se aflau în pline pregătiri pentru vacanța cu autorulota prin țară, Laura Cosoi și soțul ei nu au putut trece cu vederea peste aniversarea fetiței lor, cu atât mai mult cu cât micuța și-a dorit din tot sufletul o petrecere aniversară.

A post shared by lauracosoi (@lauracosoi)

Nu mai este un secret pentru nimeni faptul că cei doi părinți sunt absolut topiți de iubire pentru fiicele lor, așa că au pus pauză haosului de dinainte de vacanță și și-au serbat micuța, alături de oameniilor dragi.

"A fost veselie mare in curtea noastra ieri, cand am organizat o petrecere, incognito, in cinstea Verei. Si-a dorit atat de mult o petrecere de ziua ei, ca efectiv nu am putut sa ii refuzam aceasta bucurie. Desi suntem in tranzit in Bucuresti, am reusit sa ne adunam si sa ii indeplinim micutei marea dorinta. Si a fost cu fericire, prieteni, tort cu “leuță aurie”, baloane si multa, dar multa bucurie. Vera a fost atat de fericita ca a avut aceasta petrecere ca nici macar nu a interesat-o sa isi deschida cadourile. 🥹 Maine este ziua ei de nastere, de Sf Marie. Ce binecuvantare pentru noi ca, in asa zi mare de sarbatoare, sa vina in lumea noastra, copilul mult iubit, Vera Maria 🙏🏻", a fost mesajul care a însoțit o serie de imagini savuroase cu Vera și familia ei.