Pukkolla, reteta pentru micul dejun perfect a lui Jamie Oliver

Nota: 7 / 8 voturi  |  0 reviewuri  |  2643 vizualizari | de Gabriela Paladi

Pukkolla este denumirea pe care Jamie Oliver a dat-o acestui preparat formidabil. "Este unul dintre cele mai bune lucruri pe care le puteti manca la micul dejun. Practic, este un tip modificat de musli facut in casa. Cel mai mare avantaj al acestei retete este ca o puteti adapta la propriile preferinte. Pentru pastrarea pukkollei, va poate fi de mare ajutor un recipient de plastic etans."

Timp preparare: 15 minute
Varsta: 1 - 2 ani
Nivel dificultate: usor
Prezent in categoriile: Fara foc, Fructe, Lactate, 10-30 minute, Mic dejun, Gustari, Deosebite
Ingrediente principale: cereale, fructe uscate, lapte




Trimite articolul pe email

Ingrediente pentru pukkolla:

Pregatirea: 8 maini mari de fulgi de ovaz, 2 maini de tarate de grau, 1 mana de caise uscate taiate in bucatele mici, 1 mana de curmale uscate, taiate in bucatele mici, 1 mana de nuci tocate, 1 mana de migdale/alune de padure/fistic zdrobite

Prepararea: lapte, mere, banane

Cum prepari pukkolla:

 Pune fulgii de ovaz si taratele in recipientul de plastic alaturi de caise si curmale. Adauga nucile si celalate fructe, zdrobite intr-un servet de bucatarie. Poti improviza dupa plac, adaugand alte fruct, precum stafide, smochine, prune. Compozitia se poate pastra bine vreo doua luni intr-un recipient etans. Pentru consum, incearca de cu seara sa faci asta, desi poate fi facuta si pe loc. Insa nu veti mai obtine acea textura nemaipomenita, omogena si cremoasa, pe care i-o ofera laptele pe timpul noptii. Pune o cantitate dubla de cereale fata de cea necesara, pentru a obtine suficient pentru urmatoarele doua dimineti. Acopera amestecul cu lapte, razuie cam 1/2 de mar si amesteca fructul imediat, pentru a evita oxidarea. Pune la frigider. Dimineata scoate bolul din frigider. Vei descoperi ca s-a inmuiat si ingrosat continutul. Poti sa mai adaugi lapte si o jumatate de banana feliata sau zdrobita,, sau alte fructe proaspete precum afine, boabe de struguri, capsuni, etc.. Pofta buna!

Cat de mult ti-a placut acest articol?

 
nota obtinuta 7.0
(8 voturi)

Retete culinare asemanatoare

Reteta de post: legume condimentate Reteta de post: legume condimentate
Mic dejun rapid si sanatos: rulouri din oua invelite in sunca Mic dejun rapid si sanatos: rulouri din oua invelite in sunca
Reteta de post: Cartofi cu usturoi verde la cuptor Reteta de post: Cartofi cu usturoi verde la cuptor
Reteta rapida: Prajitura cu cirese din faina integrala Reteta rapida: Prajitura cu cirese din faina integrala

Filtre retete culinare

Garnituri pentru fripturi Garnituri pentru pui Garnituri pentru peste Garnituri pentru gratar Sosuri pentru peste Sosuri pentru spaghete Sosuri pentru chiftele Sosuri pentru fripturi Sosuri pentru salate Sosuri pentru carne Sosuri pentru pui Sosuri pentru gratar Sosuri pentru cartofi Sosuri pentru somon Sosuri pentru pizza Sosuri pentru piure Sosuri pentru ciuperci Sosuri pentru vita Prajituri pentru copii Mic dejun englezesc Mic dejun american Mic dejun vegetarian Mic dejun de post Mic dejun copii
Adauga comentariul tau
 
Nume   Cod
Refresh

 
 
 
Mesaj (1500 caractere)  

 
Nu exista comentarii pentru acest articol. Fii prima care isi spune parerea!
Editorial Qbebe
scris de Gabriela Paladi
Nu căuta scuze, copilul tău o să te acuze! Du-te şi votează! Contează! Ştii, totuşi, care este cea mai mare responsabilitate a ta, dragul meu părinte? Să te asiguri că al tău copil va trăi, se va bucura şi îşi va întemeia o familie într-o viaţă mai bună ca a ta,...
Qbebe Funny
Link-uri recomandate
sigur.info-fii sigur pe net