Cu totii stim ca mamele sunt speciale si ca relatia pe care fiecare om o impartaseste cu fiinta care i-a dat viata nu poate fi descrisa in cuvinte; reprezinta ceva deosebit, un amestec de dragoste neconditionata si grija. De asemenea, fiecare femeie este unica, speciala pentru anumite persoane, chiar daca ea nu se considera extraordinara, pentru copiii sai este.
Sase copii cu varsta intre 3 si 9 ani au fost legati la ochi in cadrul unui fel de experiment social ce presupunea ca ei sa-si identifice mamele fara sa le vada. Cei mici au fost aliniati legati la ochi, fata in fata cu mamele si au trebuit sa se foloseasca de celelalte simturi pentru a le gasi. Sunt surprinzatoare diferitele tehnici la care ei au apelat, de la frecatul nasurilor la pipaitul mainilor, al parului si al buricelor. Unii dintre copii nici nu au renuntat la legaturile de pe ochi inainte de a imbratisa si saruta persoana draga.
Experimentul reprezinta de fapt o campanie publicitara pentru firma de bijuterii Pandora si a fost desfasurat in Salt Lake City, insa reuseste sa transmita un mesaj foarte frumos. De asemenea, este menit sa celebreze ziua mamei (are loc in data de 10 mai-in Australia si SUA) si legatura speciala dintre mama si copil. El poarta denumirea de "legatura unica" (Unique Connection) si a fost vizionat de la postarea pe Youtube de 8 milioane de ori, atragand chiar atentia celebritatilor. Ashton Kutcher a distribuit videoclipul pe pagina sa de Facebook comentand: "as putea sa ma uit la asta toata ziua".
Surse:
www.dailymail.co.uk; http://idiva.com; www.ksl.com; www.news.com.au