Ce cred femeile din Europa despre goluri si offside

QBebe

Indesit, liderul producatorilor europeni de electrocasnice si sponsor al echipelor de fotbal F.C. Arsenal, A.C. Milan si Paris Saint Germain, anunta rezultatele sondajului efectuat in parteneriat cu GFK Eurisko. Cercetarea a determinat modul in care femeile percep fotbalul si care sunt valorile si stilul de viata al acelora dintre ele pasionate de fotbal.

Apropierea de partener si prieteni, motivul pentru care femeile iubesc fotbalul

Femeile care sunt fani adevarati ai fotbalului fac parte dintr-un public mai larg de sex feminin, care are o relatie mai putin activa cu acest sport, dar care vede fotbalul in primul rand ca pe o activitate pe care o face in comun cu partenerul sau cu grupul de prieteni. In fotbal exista un interes provenit dintr-o dorinta de solidaritate cu pasiunile familiei si a cercului de prieteni. Aceste femei nu reprezinta deloc o comunitate mica, ca de exemplu in Italia, acestea insumeaza 47% din totalul populatiei feminine, adica 12 milioane de femei (un sfert din populatia totala).

„Support Your Hero", competitia iubitoarelor de fotbal

In contextul rezultatelor studiului, a misiunii brandului de sustinator al fotbalului si al faptului ca in spatele oricarui iubitor de fotbal sta o femeie puternica, Indesit lanseaza campania „Support your hero", o competitie speciala pentru fanii masculini ai fotbalului. Cu toate acestea, femeile vor fi cu adevarat protagonistele, ele avand rolul de suporteri principali ai partenerilor si prietenilor lor care viseaza sa devina fotbalisti faimosi.

 Support your hero

Barbatii au sansa sa-si indeplineasca visul si sa joace intr-unul dintre cele mai mari temple ale fotbalului international, stadionul San Siro, alaturi de fotbalisti renumiti ai echipelor europene de top A.C. Milan, F.C. Arsenal si Paris Saint-Germain, in timp ce partenerele acestora nu vor avea doar ocazia sa isi sustina eroii, dar se vor bucura si de o experienta exclusiva in capitala internationala a modei si frumusetii, Milano.

Romancele se vor putea inscrie in competitie pe Football.indesit.com sau pe pagina de Facebook, www.facebook.com/indesit , intre 14 februarie si 15 aprilie 2013. Acesta ar putea fi cel mai frumos cadou pe care il ofera femeile in luna dragostei partenerilor: sansa de a deveni, fie chiar si pentru o zi, la fel ca fotbalistii pe care acestia i-au admirat dintodeauna. Mecanism:

  • Femeile il vor inscrie pe "Football Hero"-ul lor in concurs si vor construi un grup al fanilor impatimiti al acestuia. Fiecare erou va fi inregistrat alaturi de o fotografie, o descriere si un mesaj puternic de incurajare. Dupa formarea si confirmarea grupurilor (numite Hero Spaces), "cuplurile" inscrise vor invita alti pasionati ai sportului sa le devina fani si sa ii sustina pe perioada competitiei.
  • In prima faza, utilizatorii pot deveni suporteri ai unui anumit grup prin votarea preferatului lor. Un grup initial de potentiali castigatori va fi selectat pe baza numarului de "like-uri" de pe site si de pe pagina de Facebook.
  • In a doua faza, fotbalisti de elita ai celor trei echipe de top din Europa, A.C. Milan, F.C. Arsenal si Paris Saint-Germain, vor evalua Grupurile Eroilor in termeni de originalitate, pasiune si eficacitate si ii vor selecta pe cei 33 de castigatori ai concursului care vor zbura la Milano impreuna cu partenerele lor.

Europencele pasionate de fotbal: moderne, interesate de cariera, tehnologie si viitor

Tot in cadrul cercetarii efectuate, Camillo Regalia, profesor titular de psihologie sociala la Facultatea de Stiinte ale Educatiei din cadrul Universitatii Catolice din Milano a concluzionat ca "femeile pasionate de fotbal, indiferent de tara de provenienta, s-au dovedit a fi mult mai concentrate asupra carierei lor, acordand totodata importanta distractiei si familiei. Acestea sunt in principal femei tinere, moderne, interesate de tehnologie si viitor."

„Acest proiect este o noua provocare ce arata ca sponsorizarile reprezinta pentru Indesit un teritoriu de implicare, nu numai o modalidate de a creste vizibilitatea marcii", spune reprezentantul Indesit Company, Marco Rotta, Corporate Brand & Consumer Marketing Director. El declara ca "targetul feminin Indesit este format in principal din femei tinere si deschise catre noutati, interesate de tehnologie si, de asemenea, pasionate de fotbal este foarte important . Pe baza acestei analize a targetului (interese, obiceiuri si comportament in raport cu mass-media), am ales o platforma digitala integrata (internet si social media) ca instrument de a intra in legatura si a comunica cu ele."

Pe stadion merg de 4 ori mai multe frantuzoaice decat italience

Studiul efectuat impreuna cu GFK Eurisko a aratat si ca Franta, unde peste 40% dintre femei (aprox. 14 mil.) urmaresc regulat meciurile de fotbal la TV si 12% (aprox. 4 mil.) merg sa urmareasca meciul pe stadion, este una din tarile in care femeile sunt puternic motivate de acest sport. In Italia, doar 1 milion de femei merg sa urmareasca meciul la stadion, in principal din dorinta de a impartasi aceasi pasiune cu partenerul lor. In Rusia, unde doar 4% dintre femei (aprox. 3 mil.) sunt interesate de fotbal, a merge la stadion reprezinta un obicei doar al unei restranse elite culturale, sociale si economice, si nu face parte din traditiile de masa.

Turcoaicele asocieaza fotbalul cu femeia moderna

Pentru femeile din Turcia, interesul pentru fotbal este asociat cu viziunile unei femei moderne, in timp ce pentru italiencele microbiste acest lucru denota un stil de viata foarte dinamic, care starneste curiozitatea pentru nou si o concetrare pe agregarea si identificarea sociala, in special in timpul competitiilor internationale mari (Cupa Mondiala si Europeana), acestea atragand 35% dintre femei in comparatie cu 20% dintre femeile care urmaresc fotbalul in mod regulat.
"In mod clar, fotbalul este ceva cu adevarat profund," concluzioneaza Camillo Regalia,"un lucru pe care femeile din cele 5 esantioane analizate il impartasesc in ciuda diferentelor nationale. In fiecare tara, femeile pasionate de fotbal sunt femei care nu sunt usor de multumit, care adora provocarile si muncesc pentru a-si atinge obiectivele. Acestea sunt femeile din prezent, indreptate catre viitor, dar ferm ancorate intr-un context cultural si social bine structurat. Intr-adevar, aceste femei sunt o populatie extrem de interesanta", marturiseste Camillo Regalia.
Femeile din Turcia s-au dovedit a fi cele mai pasionate suportere. 62% dintre acestea au afirmat ca sustin o echipa de fotbal, in contrast cu doar 30% din englezoaice si 25% din italience.
Sondajul a fost efectuat pe un esantion reprezentativ de aproximativ 20 000 de femei din 5 tari europene: Italia, Franta, Anglia, Rusia si Turcia.

Indesit se dedica constant imbunatatirii produselor sale. Inovatia este, de fapt, fundatia succesului. De aceea, Indesit este acum leader pe piata europeana. Produsele sale sunt un raspuns la nevoile din ce in ce mai avansate, fiind eficiente, fiabile, usor de utilizat si ecologice, bazate pe solutii inovative care simplifica viata. Alaturi de calitatea tehnica, design-ul a fost intotdeauna o prioritate pentru Indesit, asa cum demonstreaza colaborarea cu Giugiaro (ce a inceput in 1995 si se mentine puternic si in prezent), brandul castigand astfel recunoastere si premii in intreaga lume.

Sponsor al F.C. Arsenal, A.C. Milan si al Paris Saint-Germain incepand cu 2011, Indesit a organizat in 2012 concursul Indesit Football Talent, care a rasplatit talentul si pasiunea a 64 de castigatori, ducandu-i pe Stadionul Emirates din Londra pentru a juca intr-un turneu si pentru a fi antrenati de legendele fotbalului, cum ar fi Robert Pires, Daniele Massaro, Gianfranco Zola si Jean-Pierre Papin. www.indesit.com

Noutăți de la Qbebe

Înscrie-te la newsletter-ul Qbebe și primești ultimele noutăți.

Va rugam sa completati campurile necesare.

    Alte articole care te-ar putea interesa

    Cea mai bună aplicație IT din Europa, creată de cinci eleve din București. O soluție genială pentru siguranța femeilor
    Cea mai bună aplicație IT din Europa, creată de cinci eleve din București. O soluție genială pentru siguranța femeilor

    Aproape că nu există femeie care să nu fi fost vreodată fluierată, claxonată sau chiar pipăită pe stradă, ziua în amiază mare, sub privirile impasibile ale celor din jur....

    Cifre alarmante: jumătate din mamele minore, sub 15 ani, din Europa sunt din România
    Cifre alarmante: jumătate din mamele minore, sub 15 ani, din Europa sunt din România

    Aproape jumătate din numărul mamelor minore, cu vârsta mai mică de 15 ani din Europa, provin din România.

    Prima țară din Europa care oferă femeilor trei zile de „concediu menstrual” în fiecare lună
    Prima țară din Europa care oferă femeilor trei zile de „concediu menstrual” în fiecare lună

    Spania ar putea deveni prima țară din Europa care oferă femeilor între trei și până la cinci zile de „concediu menstrual”, în fiecare lună! Proiectul de...

    Elevii din România, pe ultimul loc în Europa la matematică! 1 din 5 copii este analfabet la ştiinţe exacte
    Elevii din România, pe ultimul loc în Europa la matematică! 1 din 5 copii este analfabet la ştiinţe exacte

    În urmă cu două zile, au fost făcute publice rezultatele obţinute de elevii români în cadrul testării TIMSS 2019. Parcurge cu atenţie articolul de mai jos pentru a...

    Alertă alimentară în Europa după ce un bebeluș a murit din cauza laptelui praf care conținea Salmonella
    Alertă alimentară în Europa după ce un bebeluș a murit din cauza laptelui praf care conținea Salmonella

    Anchetă de proporții în Europa, și nu numai, după ce au fost descoperite nereguli grave cu privire la laptele praf pentru bebeluși - Similac. Anumite produse au fost retrase de...

    Femeile la ovulație și gravidele ar putea avea probleme cu accesul în clădiri, din 15 mai
    Femeile la ovulație și gravidele ar putea avea probleme cu accesul în clădiri, din 15 mai

    Medicul specialist de medicină internă, Cornelia Scărlătescu, avertizează asupra faptului că femeile la ovulație si gravidele în primul trimestru ar putea avea probleme cu...

    Țara cu cea mai mare rată de abandon școlar din Europa: România! De ce renunță copiii la școală
    Țara cu cea mai mare rată de abandon școlar din Europa: România! De ce renunță copiii la școală

    România este pe primul loc în Uniunea Europeană în ceea ce privește rata de părăsire timpurie a școlii. Datele Eurostat pentru anul 2021 arată în 2019, rata...

    © 2023 Qbebe