Ce cred femeile din Europa despre goluri si offside

QBebe

Indesit, liderul producatorilor europeni de electrocasnice si sponsor al echipelor de fotbal F.C. Arsenal, A.C. Milan si Paris Saint Germain, anunta rezultatele sondajului efectuat in parteneriat cu GFK Eurisko. Cercetarea a determinat modul in care femeile percep fotbalul si care sunt valorile si stilul de viata al acelora dintre ele pasionate de fotbal.

Apropierea de partener si prieteni, motivul pentru care femeile iubesc fotbalul

Femeile care sunt fani adevarati ai fotbalului fac parte dintr-un public mai larg de sex feminin, care are o relatie mai putin activa cu acest sport, dar care vede fotbalul in primul rand ca pe o activitate pe care o face in comun cu partenerul sau cu grupul de prieteni. In fotbal exista un interes provenit dintr-o dorinta de solidaritate cu pasiunile familiei si a cercului de prieteni. Aceste femei nu reprezinta deloc o comunitate mica, ca de exemplu in Italia, acestea insumeaza 47% din totalul populatiei feminine, adica 12 milioane de femei (un sfert din populatia totala).

„Support Your Hero", competitia iubitoarelor de fotbal

In contextul rezultatelor studiului, a misiunii brandului de sustinator al fotbalului si al faptului ca in spatele oricarui iubitor de fotbal sta o femeie puternica, Indesit lanseaza campania „Support your hero", o competitie speciala pentru fanii masculini ai fotbalului. Cu toate acestea, femeile vor fi cu adevarat protagonistele, ele avand rolul de suporteri principali ai partenerilor si prietenilor lor care viseaza sa devina fotbalisti faimosi.

 Support your hero

Barbatii au sansa sa-si indeplineasca visul si sa joace intr-unul dintre cele mai mari temple ale fotbalului international, stadionul San Siro, alaturi de fotbalisti renumiti ai echipelor europene de top A.C. Milan, F.C. Arsenal si Paris Saint-Germain, in timp ce partenerele acestora nu vor avea doar ocazia sa isi sustina eroii, dar se vor bucura si de o experienta exclusiva in capitala internationala a modei si frumusetii, Milano.

Romancele se vor putea inscrie in competitie pe Football.indesit.com sau pe pagina de Facebook, www.facebook.com/indesit , intre 14 februarie si 15 aprilie 2013. Acesta ar putea fi cel mai frumos cadou pe care il ofera femeile in luna dragostei partenerilor: sansa de a deveni, fie chiar si pentru o zi, la fel ca fotbalistii pe care acestia i-au admirat dintodeauna. Mecanism:

  • Femeile il vor inscrie pe "Football Hero"-ul lor in concurs si vor construi un grup al fanilor impatimiti al acestuia. Fiecare erou va fi inregistrat alaturi de o fotografie, o descriere si un mesaj puternic de incurajare. Dupa formarea si confirmarea grupurilor (numite Hero Spaces), "cuplurile" inscrise vor invita alti pasionati ai sportului sa le devina fani si sa ii sustina pe perioada competitiei.
  • In prima faza, utilizatorii pot deveni suporteri ai unui anumit grup prin votarea preferatului lor. Un grup initial de potentiali castigatori va fi selectat pe baza numarului de "like-uri" de pe site si de pe pagina de Facebook.
  • In a doua faza, fotbalisti de elita ai celor trei echipe de top din Europa, A.C. Milan, F.C. Arsenal si Paris Saint-Germain, vor evalua Grupurile Eroilor in termeni de originalitate, pasiune si eficacitate si ii vor selecta pe cei 33 de castigatori ai concursului care vor zbura la Milano impreuna cu partenerele lor.

Europencele pasionate de fotbal: moderne, interesate de cariera, tehnologie si viitor

Tot in cadrul cercetarii efectuate, Camillo Regalia, profesor titular de psihologie sociala la Facultatea de Stiinte ale Educatiei din cadrul Universitatii Catolice din Milano a concluzionat ca "femeile pasionate de fotbal, indiferent de tara de provenienta, s-au dovedit a fi mult mai concentrate asupra carierei lor, acordand totodata importanta distractiei si familiei. Acestea sunt in principal femei tinere, moderne, interesate de tehnologie si viitor."

„Acest proiect este o noua provocare ce arata ca sponsorizarile reprezinta pentru Indesit un teritoriu de implicare, nu numai o modalidate de a creste vizibilitatea marcii", spune reprezentantul Indesit Company, Marco Rotta, Corporate Brand & Consumer Marketing Director. El declara ca "targetul feminin Indesit este format in principal din femei tinere si deschise catre noutati, interesate de tehnologie si, de asemenea, pasionate de fotbal este foarte important . Pe baza acestei analize a targetului (interese, obiceiuri si comportament in raport cu mass-media), am ales o platforma digitala integrata (internet si social media) ca instrument de a intra in legatura si a comunica cu ele."

Pe stadion merg de 4 ori mai multe frantuzoaice decat italience

Studiul efectuat impreuna cu GFK Eurisko a aratat si ca Franta, unde peste 40% dintre femei (aprox. 14 mil.) urmaresc regulat meciurile de fotbal la TV si 12% (aprox. 4 mil.) merg sa urmareasca meciul pe stadion, este una din tarile in care femeile sunt puternic motivate de acest sport. In Italia, doar 1 milion de femei merg sa urmareasca meciul la stadion, in principal din dorinta de a impartasi aceasi pasiune cu partenerul lor. In Rusia, unde doar 4% dintre femei (aprox. 3 mil.) sunt interesate de fotbal, a merge la stadion reprezinta un obicei doar al unei restranse elite culturale, sociale si economice, si nu face parte din traditiile de masa.

Turcoaicele asocieaza fotbalul cu femeia moderna

Pentru femeile din Turcia, interesul pentru fotbal este asociat cu viziunile unei femei moderne, in timp ce pentru italiencele microbiste acest lucru denota un stil de viata foarte dinamic, care starneste curiozitatea pentru nou si o concetrare pe agregarea si identificarea sociala, in special in timpul competitiilor internationale mari (Cupa Mondiala si Europeana), acestea atragand 35% dintre femei in comparatie cu 20% dintre femeile care urmaresc fotbalul in mod regulat.
"In mod clar, fotbalul este ceva cu adevarat profund," concluzioneaza Camillo Regalia,"un lucru pe care femeile din cele 5 esantioane analizate il impartasesc in ciuda diferentelor nationale. In fiecare tara, femeile pasionate de fotbal sunt femei care nu sunt usor de multumit, care adora provocarile si muncesc pentru a-si atinge obiectivele. Acestea sunt femeile din prezent, indreptate catre viitor, dar ferm ancorate intr-un context cultural si social bine structurat. Intr-adevar, aceste femei sunt o populatie extrem de interesanta", marturiseste Camillo Regalia.
Femeile din Turcia s-au dovedit a fi cele mai pasionate suportere. 62% dintre acestea au afirmat ca sustin o echipa de fotbal, in contrast cu doar 30% din englezoaice si 25% din italience.
Sondajul a fost efectuat pe un esantion reprezentativ de aproximativ 20 000 de femei din 5 tari europene: Italia, Franta, Anglia, Rusia si Turcia.

Indesit se dedica constant imbunatatirii produselor sale. Inovatia este, de fapt, fundatia succesului. De aceea, Indesit este acum leader pe piata europeana. Produsele sale sunt un raspuns la nevoile din ce in ce mai avansate, fiind eficiente, fiabile, usor de utilizat si ecologice, bazate pe solutii inovative care simplifica viata. Alaturi de calitatea tehnica, design-ul a fost intotdeauna o prioritate pentru Indesit, asa cum demonstreaza colaborarea cu Giugiaro (ce a inceput in 1995 si se mentine puternic si in prezent), brandul castigand astfel recunoastere si premii in intreaga lume.

Sponsor al F.C. Arsenal, A.C. Milan si al Paris Saint-Germain incepand cu 2011, Indesit a organizat in 2012 concursul Indesit Football Talent, care a rasplatit talentul si pasiunea a 64 de castigatori, ducandu-i pe Stadionul Emirates din Londra pentru a juca intr-un turneu si pentru a fi antrenati de legendele fotbalului, cum ar fi Robert Pires, Daniele Massaro, Gianfranco Zola si Jean-Pierre Papin. www.indesit.com

Noutăți de la Qbebe

Înscrie-te la newsletter-ul Qbebe și primești ultimele noutăți.

Va rugam sa completati campurile necesare.

    Alte articole care te-ar putea interesa

    CNN: Ce loc din România a ajuns în topul celor mai frumoase locuri din Europa
    CNN: Ce loc din România a ajuns în topul celor mai frumoase locuri din Europa

    Europa este spectaculoasă! O viață întreagă nu ne-ar ajunge să îi cutreierăm munții împăduriți, să îi mângâiem plajele cu nisip sau să ne...

    Un târg din România a intrat in topul celor mai frumoase târguri de Crăciun din Europa
    Un târg din România a intrat in topul celor mai frumoase târguri de Crăciun din Europa

    Un târg de Crăciun din România a reușit să își facă loc în topul celor mai frumoase târguri de Crăciun din Europa! Magia Crăciunului se așterne din ce...

    Cea mai frumoasă familie regală din Europa NU este cea a Angliei
    Cea mai frumoasă familie regală din Europa NU este cea a Angliei

    Familiile regale au fascinat dintotdeauna, iar în ultimul deceniu au fost tot mai mult în atenţia publicului. Alături de familia regală a Marii Britanii, nici familiile regale...

    S-a votat! Iată cele mai frumoase plaje din Europa unde să îți faci concediul în 2021
    S-a votat! Iată cele mai frumoase plaje din Europa unde să îți faci concediul în 2021

    Dacă nu ți-ai conturat încă planurile pentru vacanțele din acest an, ia în calcul și propunerile din articolul de mai jos. Este vorba despre 25 de plaje spectaculoase,...

    3 Motive din cauza cărora copiii din ziua de azi se plictisesc repede, sunt nerăbdători si cred ca totul li se cuvine
    3 Motive din cauza cărora copiii din ziua de azi se plictisesc repede, sunt nerăbdători si cred ca totul li se cuvine

    Ai constatat astfel de simptome la propriul copil? Nu-i de mirare. Marea majoritate a copiilor din ziua de astăzi au nevoie de noi și noi stimuli, dintr-un motiv paradoxal: sunt...

    Ce spune Loredana despre fiica ei: ”Cred că adolescența e sinonimă cu a fi rebel”
    Ce spune Loredana despre fiica ei: ”Cred că adolescența e sinonimă cu a fi rebel”

    Loredana Groza este de departe una dintre cele mai excentrice artiste din peisajul muzical românesc. În cei 35 de ani de carieră, Lori a reușit să se reinventeze constant și...

    15 minciuni ale copiilor pe care părinții le cred mereu
    15 minciuni ale copiilor pe care părinții le cred mereu

    Pe măsură ce un copil crește și devine tot mai independent, dorește să testeze și reacțiile adulților din preajma sa. De aceea, nu ar trebui să te mire dacă micuțul tău va...

    România, prima țară din Europa care vaccinează copiii. De ce imunizarea colectivă nu se poate realiza fără acest pas
    România, prima țară din Europa care vaccinează copiii. De ce imunizarea colectivă nu se poate realiza fără acest pas

    România este prima țară din UE care vaccinează copiii împotriva noului coronavirus. Primul centru de vaccinare pentru minorii cu vârste cuprinse între 12 și 15...

    © 2022 Qbebe