Cris-Tim lansează o inițiativă de transparentizare a industriei mezelurilor și își publică procentele de carne pe ambalajele produselor

Cris-Tim lansează o inițiativă de transparentizare a industriei mezelurilor și își publică procentele de carne pe ambalajele produselor

Corina Naftanaila

Compania de familie Cris-Tim lansează o inițiativă de transparentizare a industriei mezelurilor și devine primul brand ce își publică procentele de carne pe ambalajele a peste 80 dintre produsele sale.

Astfel, pentru a susține acest demers de transparență, Cris-Tim lansează o campanie în care sprijină consumatorii să aleagă în mod informat mezelurile cu conținut mare de carne. Și pentru că mai multă carne înseamnă mai multă energie, datorită aportului mai mare de proteine, campania Cris-Tim este dedicată iubitorilor de carne "pofticioși" de viață.

produse cris timInițiativa vine ca urmare a preocupării companiei de a răspunde dorinței consumatorilor de a fi informați corect și de a consuma produse de calitate. Conform unui studiu ISRA CENTER din 2017, aproape 40% dintre consumatorii români au menționat conținutul de carne ca fiind cel mai important factor în alegerea unei mărci și 47% au menționat "calitatea".

Astfel, începând cu luna iunie, peste 80 din produsele Cris-Tim au ambalaje ce semnalizează chiar pe fața pachetelor procentul sau cantitatea de carne pe care o conțin. De exemplu:
• Salam Săsesc Cris-Tim - 97% carne
• Bacon - 95% carne
• Salam de Porc - 90% carne
• Cârnați semiafumați Cris-Tim - 95% carne
• Cârnați măcelărești sau cabanos - 90% carne
• Salam Rustic - 90% carne
• Salam de Vară - 90% carne
• Șuncă de Praga Cris-Tim - 80% carne
• Șuncă Presată de Porc - 80% carne
• Șuncă Piept Pui sau Curcan - 80% carne
• Mușchi Țigănesc, Azuga sau File - 80% carne
• Salam Țărănesc de Porc - 80% carne
• Salam de Șuncă Țărănesc - 80% carne
• Salam de Casă Cris-Tim - 80% carne
• Salam Bănățean Cris-Tim - 127 gr carne pentru 100 gr produs
• Salam Sinaia Cris-Tim - 125 gr carne pentru 100 gr produs
• Salam Pontic - 128 gr carne pentru 100 gr produs

Pe lângă carne, Cris-Tim folosește ingrediente care conferă proprietățile de gust sau textură ale produsului, conform rețetelor consacrate, și care respectă toate normele în vigoare.

Ca parte a angajamentului de a oferi produse de cea mai bună calitate, Cris-Tim își asumă în mod firesc transparența privind produsele sale - atât la nivelul rețetei, prin afișarea conținutului de carne, al ingredientelor, cât și privind procesul de fabricare, tehnologia utilizată și mediul în care sunt făcute.

De asemenea, inițiativa de transparentizare este o continuare a demersului de perfecționare a produselor Cris-Tim și de revoluționare a pieței preparatelor din carne, început în 2017 cu lansarea Etichetei curate, inovație ce a permis românilor să se bucure de mezeluri nu doar gustoase, ci fără gluten, fără amidon, fără MDM, fără soia, fără arome artificiale, fără monoglutamat de sodiu adăugat și fără caragenan.

mezeluriProdusele cu Eticheta Curată sunt rezultatul unor eforturi imense, de peste cinci ani, de cercetare și investiție în resursa umană, în tehnologie și la nivel de rețetă. Eticheta Curată este sintagma care definește și exprimă produsul curat, liber de aditivi, rezultat care nu ar fi fost niciodată posibil fără înalta tehnologie de pasteurizare la rece - High Pressure Processing - și fără tehnologia cu ozon, care, combinate, reprezintă perfecțiunea în siguranța alimentului.

"Promisiunea noastră este de a pune pe mesele românilor produse sănătoase, nu doar gustoase, și de a investi permanent în îmbunătățirea lor. Am început cu Eticheta Curată, când am revoluționat întreaga industrie alimentară, nu doar cea a mezelurilor, și nu ne-am oprit aici. Zi de zi, lucrăm să oferim cele mai bune produse. Ne perfecționăm rețetele și, chiar dacă am fi putut face și altfel, noi alegem să le avem la cele mai înalte standarde de calitate și siguranță. Este o promisiune pe care am făcut-o încă de la început, de a respecta și prețui consumatorii la fel ca pe familia mea.

Ca o dovadă că suntem dedicați acestei cauze, am lansat acest demers de transparentizare. Suntem mândri de faptul că reușim să oferim cele mai bune produse și lansăm în industrie tuturor provocarea de a comunica procentul de carne", declară dl Radu Timiș, Președinte și fondator Cris-Tim.

Mezelurile cu un conținut mare de carne înseamnă atât calitate și gust mai bun, cât și un aport mai mare de proteine și mai multă energie, carnea fiind o grupă importantă în piramida alimentară.

La raft, consumatorii vor găsi eticheta ce semnalizează procentele de carne pe toate produsele celor mai iubite branduri ale companiei Cristim: Cris-Tim, Matache Macelaru' și Salam Săsesc.

În anul 2017, Cris-Tim a folosit peste 30.000 de tone de carne în prepararea mezelurilor. Tot în decursul anului trecut, peste 140 milioane de produse Cris-Tim au ajuns pe mesele iubitorilor de carne.

Piața produselor de carne procesată e în creștere, iar românii aleg tot mai des mezeluri. Potrivit datelor Nielsen, oferite în cadrul studiului Retail Audit, categoria de carne procesată a înregistrat o creștere în anul 2017, față de anul anterior, cu 4% în volum și 12% în valoare.

Cu o istorie de peste 25 de ani, Cris-Tim este liderul pieţei româneşti de mezeluri, oferind întotdeauna consumatorilor săi produse sigure, proaspete si savuroase, realizate cu ajutorul celor mai moderne tehnologii de procesare şi prin sistemele de management al siguranţei alimentului (ISO 22000:2005) şi al protecţiei mediului (ISO 14001: 2004).

Cris-Tim a primit titlul de Trusted Brands in categoria produse din carne, timp de 7 ani consecutiv, în urma celui mai important studiu de piaţă asupra consumatorului in Europa, realizat de revista Reader's Digest în 15 ţări, printre care şi România. Salamul Săsesc Cris-Tim a fost ales Produsul Anului 2018, în urma voturilor exprimate chiar de consumatori. Produsul Anului este un concept internaţional care premiază produsele inovatoare și care e prezent în peste 40 de ţări. În studiu s-au inscris toate produsele de larg consum care au avut o inovaţie în ultimele 18 luni până la data startului competiţiei, Salamul Săsesc câștigând detaşat în categoria "Salam".

De asemenea, Cris-Tim este brandul de mezeluri cu cea mai mare notorietate în piaţă, conform ultimului studiu U&A realizat împreună cu Mercury Research.

 

Articolul urmator
O mamă care suferă de cancer ovarian își face publică ultima dorință. Va lăsa în urmă o fetiță de 18 luni
O mamă care suferă de cancer ovarian își face publică ultima dorință. Va lăsa în urmă o fetiță de 18 luni

Noutăți de la Qbebe

Înscrie-te la newsletter-ul Qbebe și primești ultimele noutăți.

Va rugam sa completati campurile necesare.

    Alte articole care te-ar putea interesa

    Un tată își hrănește pe ascuns copilul cu carne și lactate pentru că soția este vegană
    Un tată își hrănește pe ascuns copilul cu carne și lactate pentru că soția este vegană

    Mama îi pune la pachet gustări din morcovi, mere și legume, în timp ce tata îi dă pe ascuns hamburgeri, snacksuri și dulciuri. Băiatul în vârstă de 12 ani...

    De ce bărbații mănâncă mai multă carne. Un studiu dezvăluie adevărul
    De ce bărbații mănâncă mai multă carne. Un studiu dezvăluie adevărul

    Te-ai întrebat vreodată de ce sunt atât de puțini bărbați vegetarieni? Ei bine, un studiu recent dezvăluie motivul: bărbații au tendința să consume mai multe carne...

    Mama mea pe mine m-a abandonat într-o toaletă publică, dar i-a păstrat pe cei patru frați ai mei
    Mama mea pe mine m-a abandonat într-o toaletă publică, dar i-a păstrat pe cei patru frați ai mei

    Pe măsură ce înaintezi în vârstă, dorința de a-ți cunoaște adevăratele origini devine tot mai mare. Așa s-a întâmplat și în cazul unui bărbat...

    Fiica mea a fost un copil cu autism nonverbal. A ajuns un adult care publică povești pentru copii
    Fiica mea a fost un copil cu autism nonverbal. A ajuns un adult care publică povești pentru copii

    Sarah Pollard a fost dintotdeauna pasionată de artă, de scris și de animale. Tânăra de 25 de ani locuiește în Australia, la o fermă plină de animale, iar în timpul...

    Realitatea crizei de lapte praf: o mamă publică poze cu bebelușul ei alergic
    Realitatea crizei de lapte praf: o mamă publică poze cu bebelușul ei alergic

    O mamă din Statele Unite dezvăluie realitatea dură de a avea un copil cu alergii în timpul crizei de lapte praf. Ea a devenit populară pe TikTok după ce a arătat ce se...

    Mămici, fiți atente când mergeți în parc cu copiii! Iată ce am pățit într-o toaletă publică
    Mămici, fiți atente când mergeți în parc cu copiii! Iată ce am pățit într-o toaletă publică

    Părinții de copii mici sunt adesea îngrijorați că cineva va încerca să le facă rău micuților lor. O mamă a povestit că a avut parte cea mai înfricoșătoare...

    Dovada că nu toți copiii de influenceri se bucură să apară în online: "Urăsc că mama este influencer și ne face viața publică"
    Dovada că nu toți copiii de influenceri se bucură să apară în online: "Urăsc că mama este influencer și ne face viața publică"

    Influencerii sunt acele persoane cunoscute în mediul online care se filmează în realitate și își prezintă viața unor necunoscuți, în speranța că vor primi...

    Un băiețel de șapte ani care s-a înecat cu o bucată de carne la școală nu a mai primit șanse de supraviețuire
    Un băiețel de șapte ani care s-a înecat cu o bucată de carne la școală nu a mai primit șanse de supraviețuire

    Decklan, un băiețel din Australia, în vârstă de 7 ani, s-a înecat cu o bucată de carne în timpul orei de prânz de la școală. Personalul școlii și cel...

    © 2024 Qbebe