Frumusețea nu are dimensiuni

Corina Naftanaila

Frumusețea nu este perfectă și nu ține cont de greutate sau alte dimensiuni. Deși majoritatea oamenilor sunt tentați să urmeze stereotipurile impuse de societatea modernă, iată că 5 companii din lume promovează și frumusețea naturală.

Lumea modei și cea a publicității este plină de modele care trebuie să se încadreze în anumite standarde. Revistele și reclamele ilustrează idealul de frumusețe, fără greșeală, la care mulți aspiră. Realitatea este cu totul alta. Oamenii sunt oricum, mai puțin perfecți ceea ce îi face frumoși. Acest lucru l-au urmărit 5 companii de publicitate în noile lor campanii.

Modcloth este o companie americană cu sediul în San Francisco, care le-a cerut propriilor angajați să participe la noua reclamă pentru costume de baie. Așa-zisele modele nu sunt perfecte și nici nu se încadrează în tiparul de frumusețe, însă sunt de-a dreptul minunate. Însăși co-fondatoarea firmei a luat parte la noul proiect, dorind să arate lumii frumusețea naturală, fără filtre și modificări.

A photo posted by ModCloth (@modcloth) on

 

A photo posted by ModCloth (@modcloth) on

 

A photo posted by ModCloth (@modcloth) on

Lonely este o altă companie producătoare de lenjerie intimă, din Noua Zeelandă, care s-a bucurat de multe păreri pozitive. Până de curând campanile publicitare le aveau în prim plan pe modelele profesioniste, însă acum pagina companiei este plină de imagini cu femei diferite. Acestea provin din toate colțurile lumii, sunt slabe, plinuțe, cu vergeturi sau tatuaje însă toate transmit același mesaj, "toți trebuie să înțeleagă că lenjeria intimă este potrivită pentru orice femeie".

 

 

Compania Naja a adunat femei de toate vârstele, cu dimensiuni diferite și o culoare pielii la fel de diferită. Acestea au pozat în lenjerie intimă în tonul pielii lor pentru noul proiect foto al firmei "Nude for All".

A photo posted by Naja (@naja) on

 

A photo posted by Naja (@naja) on

 

A photo posted by Naja (@naja) on

Momentan compania American Apparel de peste hotare trece prin momente nu foarte plăcute, însă campania din anul 2014 le-a adus gloria mult așteptată. Momentul în care Jacky O'Shaughnessy, în vârstă de 62 de ani, a devenit imaginea firmei a intrat în istorie. Totul a pornit de la întâlnirea dintre model și agentul companiei într-o cafenea și așa a apărut campania "Atractivitatea nu are dată de expirare".

Curvy Kate este compania de lenjerie din Marea Britanie care promovează articolele pentru toate tipurile de corp. Aceasta a lansat un proiect intitulat "Noul sexy" la care au participat multe femei diferite. Deviza companiei este că "toate femeile sunt divine", tocmai de aceea produsele sunt destinate clientelor cu abilități, forme, dimensiuni și vârstă diferită.

A photo posted by curvykate (@curvykate) on

 

A photo posted by curvykate (@curvykate) on

 

A photo posted by curvykate (@curvykate) on

Surse: brightside.me, herbeauty.co, loopfyblog.com.

Noutăți de la Qbebe

Înscrie-te la newsletter-ul Qbebe și primești ultimele noutăți.

Va rugam sa completati campurile necesare.

    Alte articole care te-ar putea interesa

    Vedete frumoase care au copii care nu le-au moștenit frumusețea
    Vedete frumoase care au copii care nu le-au moștenit frumusețea

    Se spune că nu există copii urâți și, cu siguranță, orice copil are măcar drăgălășenia și inocența vârstei. Totuși, gurile rele obișnuiesc să dea exemple de...

    Dragostea nu are dimensiuni: povestea celui mai mic cuplu din lume
    Dragostea nu are dimensiuni: povestea celui mai mic cuplu din lume

    Faptul că dragostea nu este condiționată de aspectul fizic al partenerilor este dovedit din plin de un cuplu din Brazilia. În urmă cu câțiva ani, acesta a intrat în...

    Ce este frumusețea? Jessica, un model cu sindromul Down, îți dă răspunsul
    Ce este frumusețea? Jessica, un model cu sindromul Down, îți dă răspunsul

    Pentru fiecare dintre noi, frumusețea înseamnă altceva. Dacă anumite persoane se concentrează mai mult asupra aspectelor fizice, altele consideră că trăsăturile armonioase...

    I-am spus soției că nou-născutul nostru e urât și a început să plângă. Îmi pare rău, dar chiar este urât!
    I-am spus soției că nou-născutul nostru e urât și a început să plângă. Îmi pare rău, dar chiar este urât!

    Nu sunt puțini proaspeții părinți care, atunci când își văd pentru prima dată nou-născuții, au impresia că sunt urâți. Mai mult decât atât, conform...

    Cât de frumoasă este fiica Andreei Marin! La 12 ani, Violeta este aproape cât mama ei de înaltă
    Cât de frumoasă este fiica Andreei Marin! La 12 ani, Violeta este aproape cât mama ei de înaltă

    Prezentă la o gală caritabilă, Andreea Marin a postat pe contul ei de facebook două fotografii alături de fiica ei, Violeta, un gest pe care aceasta îl face foarte rar. Violeta...

    Soțul meu mi-a spus că nu sunt la fel de frumoasă ca soția șefului său. Ce i-am răspuns
    Soțul meu mi-a spus că nu sunt la fel de frumoasă ca soția șefului său. Ce i-am răspuns

    Fără să îți dai seama, emoțiile puternice, șocul resimțit când auzi anumite discuții, te pot determina să îi spui ființei iubite vorbe care dor. O asemenea...

    8 modele de genți perfecte pentru mămicile cochete
    8 modele de genți perfecte pentru mămicile cochete

    Oricăreia dintre noi îi place să aibă la dispoziție genți variate, pe care să le poată utiliza în cele mai diferite situații. Cu atât mai mult cu cât suntem...

    Scrisoare către fiica mea care își judecă imaginea din oglindă
    Scrisoare către fiica mea care își judecă imaginea din oglindă

    O fată este cel mai aprig critic când vine vorba despre propriul aspect fizic. Iar oglinda, odată cu trecerea timpului, ajunge să fie o întâlnire dureroasă cu propria...

    © 2022 Qbebe