Desfasurata pana pe 17 iulie, cand se incheie si Ramadanul, sarbatoarea ce indeamna la bunatate si cumpatare, campania Coca-Cola lasa deoparte etichetele (la propriu!), fabricand pe timpul campaniei doze de suc fara nume, doar cu mesajul: "Etichetele sunt pentru sticle, nu pentru oameni", in speranta ca vor transmite un mesaj puternic comunitatilor in cadrul carora se desfasoara campania.
![](https://www.qbebe.ro/uploads/articole_cms/articole_imagini/Alexandra%20Ion_135/13.07.2015/cans_coke.jpg)
Spotul principal al campaniei urmareste un grup divers de barbati stand impreuna la o masa, in intuneric, incercand sa ghiceasca cum sunt ceilalti. Bineinteles, fiecare construieste o imagine gresita, bazandu-se pe simple presupuneri.
Campania este o continuare a campaniei desfasurate de Coca-Cola, Let's take an extra second, bazata pe supozitia psihologica conform careia unei persoane ii sunt suficiente 7 secunde pentru a-si crea o parere despre cineva dar o singura secunda in plus pentru a si-o schimba.
Coca-Cola a anuntat ca va desfasura campania doar pe canalele ei de social media, si nu pe canalele de televiziune, si ca va dona banii economisiti unor ONG-uri ce se ocupa cu ajutorarea satelor sarace dintr-o parte a Egiptului.
Surse: goodnewsnetwork.org, youtube.com
![Apare o nouă materie în programa școlară începând de anul viitor. Ce vor putea studia elevii](/public/uploads/articole/thumbs3/48958.jpg?v=1669123614)