Always lanseaza campania Indrazneste sa incerci!

Alexandra Ion

Always lanseaza campania „Indrazneste sa incerci!". Campania incurajeaza femeile din Romania sa iasa din zona de confort, sa isi invinga temerile, teama de esec sau rusine si sa indrazneasca sa faca alegerile potrivite, care le pot schimba viata in bine.

Campania din acest an vine in continuarea demersului inceput in 2013, sub conceptul "Always sustine femeile active", urmat de programul Always "5 Zile Fara Griji", program realizat cu sustinerea unor specialisti si experti medicali renumiti.

Necesitatea acestor programe a fost evidentiata in urma unui studiu realizat in Romania, in 2011, care arata ca pana la 43% dintre femeile cu menstruatie alegeau sa foloseasca vata peste absorbant in zilele delicate. In acest sens, Always a pus in discutie problema femeilor care faceau zilnic o alegere care le genera o stare constanta de nesiguranta si de disconfort si care incuraja o viata traita cu stres si teama.

Absorbantul Always a fost creat pentru a functiona singur, fara vata deasupra, oferind protectie si siguranta, indiferent de stilul de viata. Ca un aliat de incredere, Always te protejeaza impotriva scurgerilor de pana la 5 ori mai bine decat absorbantul cu vata deasupra, astfel incat femeile sa poata fi cat de active isi doresc si sa-si traiasca viata la adevaratul lor potential, fara idei preconcepute si stres.

Programul Always din acest an, "Indrazneste sa incerci" isi propune sa inspire femeile din Romania sa duca o viata activa, condusa mai degraba de curiozitate, curaj si indrazneala, in locul unei existente marcate de teama de esec si sentimentul de rusine.

Alis Anagnostakis, trainer si coach de dezvoltare personala, contribuie la demersul Always cu o serie de recomandari care sa ajute orice femeie sa indrazneasca sa incerce: ‘Frica este o emotie absolut fireasca atunci cand ne confruntam cu schimbari care ne scot din zona de confort. Deseori insa, fricile ne sunt amplificate de credinte limitative - acele convingeri vechi, care ne-au ajutat la un moment dat, dar care acum nu ne mai sunt de folos, ba chiar ne impiedica. Un scurt proces de introspectie ne-ar putea ajuta sa identificam si apoi sa schimbam convingerile limitative, ridicand astfel singure barierele in calea evolutiei personale.

Acest proces are cativa pasi:
1. Identifica convingerea limitativa care te impiedica astazi sa-ti atingi un obiectiv.
2. Intreaba-te ce beneficii ai din a pastra aceasta convingere.
3. Descopera in ce fel aceeasi convingere te impiedica.
4. Gaseste o noua convingere, in care poti crede autentic, care sa inglobeze avantajele vechii convingeri, insa fara dezavantajele pe care le-ai identificat.

Oana Cuzino, ambasador al campaniei, spune:

„Pentru mine, faptul ca am facut parte dintr-o campanie cu un impact vizibil este o adevarata realizare. Raman alaturi de aceasta initiativa si anul acesta si imi propun sa inspir cat mai multe femei sa indrazneasca sa incerce mai des lucruri noi si sa se indeparteze treptat de zona lor de confort, care le tine cumva departe de un posibil esec, dar, in acelasi timp, limitandu-le cu siguranta ineditul din viata de zi cu zi. Pentru ca fiecare provocare pe care nici macar nu o luam in considerare este o poarta inchisa, un pas batut pe loc in calatoria catre implinirea noastra. Trebuie doar sa ne asiguram ca avem langa noi prieteni si aliati cu cele mai bune intentii, care sa ne protejeze de mici accidente neprevazute."

Daca exista intrebari cu privire la modul de folosire al absorbantelor Always si cu privire la alegerea variantei corecte, expertii de pe pagina de Facebook NoiFetele va stau la dispozitie.

Despre Procter&Gamble
P&G este prezent in viata a aproximativ 5 miliarde de oameni din intreaga lume prin intermediul brandurilor sale. Din portofoliul companiei fac parte unele dintre cele mai puternice, de incredere si de calitate produse precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® sau Whisper®. Compania P&G isi desfasoara activitatea in peste 70 de tari din intreaga lume. Pentru mai multe informatii despre P&G si brandurile din portofoliul acestei companii puteti vizita www.pg.com.

Noutăți de la Qbebe

Înscrie-te la newsletter-ul Qbebe și primești ultimele noutăți.

Va rugam sa completati campurile necesare.

    Alte articole care te-ar putea interesa

    5 rețete de supe creme pe care trebuie neapărat să le încerci
    5 rețete de supe creme pe care trebuie neapărat să le încerci

    Una dintre cele mai gustoase, sănătoase și ușor de preparat feluri de mâncare este fără doar și poate, supa cremă. Acesta ascunde câteva mici secrete despre modul de...

    6 rețete de brioșe sănătoase pe care să le încerci
    6 rețete de brioșe sănătoase pe care să le încerci

    Chiar dacă fac parte dintre cele mai îndrăgite variante de mic dejun, de gustare sau desert, brioșele nu au întotdeauna o „reputație” bună, întrucât...

    Am/n-am: jocul celor mai incomode întrebări! Ai curaj să-l încerci?
    Am/n-am: jocul celor mai incomode întrebări! Ai curaj să-l încerci?

    „Am/N-am”, sau în limba engleză „never have I ever”, este jocul care te provoacă să răspunzi la cele mai incomode întrebări, dar și cele mai...

    7 lucruri pe care să le încerci pentru ca să îți ajuți copilul să crească în înălțime
    7 lucruri pe care să le încerci pentru ca să îți ajuți copilul să crească în înălțime

    Există numeroși factori ce influențează creșterea în înălțime a copilului, printre care factorii genetici, nutriția, activitatea hormonală, gradul de implicare în...

    Ministerul Educației lansează proiectul prin care elevii sunt încurajați să citească 20 de minute zilnic
    Ministerul Educației lansează proiectul prin care elevii sunt încurajați să citească 20 de minute zilnic

    Miercuri, 15 ianuarie, de Ziua Culturii Naționale, Ministerul Educației a anunțat că lansează un nou proiect educațional (numit „Un alt fel de 20 20”), al cărui scop este...

    De-a joaca lansează colecția deosebită de reviste pentru copii ,,Pe urmele dinozaurilor”
    De-a joaca lansează colecția deosebită de reviste pentru copii ,,Pe urmele dinozaurilor”

    Cei mici adoră dinozaurii iar voi, dragi părinți, știți asta foarte bine. Figurine, hăinuțe, cărți de colorat, animații de tot felul, cei mici vor cu orice preț să intre în...

    Sânziana Buruiană încă își mai alăptează fetița de 4 ani, deși i-a pus extensii de păr și îi lansează o linie de haine
    Sânziana Buruiană încă își mai alăptează fetița de 4 ani, deși i-a pus extensii de păr și îi lansează o linie de haine

    Fosta asistentă TV Sânziana Buruiană a dezvăluit că își alăptează în continuare fetița în vârstă de 4 ani. Ea a declarat și că intenționează să...

    KARL LAGERFELD și Rowenta lansează în România o linie în ediție limitată de produse pentru îngrijirea părului
    KARL LAGERFELD și Rowenta lansează în România o linie în ediție limitată de produse pentru îngrijirea părului

    Brandul Rowenta și designerul KARL LAGERFELD au plăcerea de a anunța lansarea în România a unei game în ediție limitată de produse premium de îngrijire și...

    © 2022 Qbebe