Din grija pentru copilul tau
ECONOMIDA

ITSY si BITSY au aflat ce brand-uri iubesc parintii si copiii

Copiii prefera Coca-Cola, parintii vor sa le dea Napolact, arata studiul Top Kids Brands realizat de Open-I Research la initiativa Radio ITSY BITSY, care analizeazaperceptia parintilor asupra brand-urilor pentru copii.

Cercetarea vine in contextul preocuparii ITSY BITSY pentru sanatatea membrilor familiei si a grijii fata de produsele promovate in cadrul programelor postului de radio.

„De 8 ani ne preocupam de sanatatea familiilor si avem mare grija la tot ceea ce promovam pe radio si prin actiunile noastre. Promovam sanatatea in toate formele ei: fizica, prin miscare si alimentatie corecta, mentala, prin continut adecvat familiilor cu copii si sufleteasca, promovand grija si responsabilitatea. Cercetarea realizata impreuna cu Open-I Research este un mijloc de validare si calibrare, dar si o responsabilitate fata de ceea ce promovam in randul target-ului nostru", a declarat Nadia Tataru, Director General ITSY BITSY.

"Conflictul dintre alegerile alimentare ale parintilor pentru copiii lor ?i dorintele copiilor, major influentate de comunicare ?i de forma in care li se vinde produsul, este o provocare semnificativa in marketing-ul produselor pentru copii. Nevoia de a comunica creativ ?i consecvent avantajele brand-urilor pentru copii, dar ?i de a livra produse conform promisiunilor fata de parinti sunt din ce in ce mai importante in aceasta piata. Trend-ul international de "Healthy food" devine deja relevant ?i pentru parintii romani, iar ei vor fi din ce in ce mai activi in a cauta ?i oferi alternative sanatoase copiilor", declara Adina Nica, Managing Director Open-I Research.

poza familia ITSY BITSY 

Kinder, Danone si Nestle sunt marcile cel mai puternic percepute ca branduri destinate copiilor. Topul Notorietatii ca marci pentru copii este completat, in ordine, de Tedi, Milka, Dorna, Napolact, Barni, Tymbark si Hochland. Topul respecta in mare masura ierarhia investitiilor in publicitate din ultimii ani. Practic, toate aceste marci se aflain topul celor mai mari investitori in publicitate, din categoriile mancare si bautura.

Napolact este considerat de catre parinti cel mai sanatos brand pentru copiii lor. in Topul marcilor sanatoase, Napolact este urmat de Zuzu, Dorna, Milli si Santal. Daca Kinder, Danone si Nestle sunt categoric percepute de parinti ca brand-uri pentru copii, acestia nu le considerasi cea mai sanatoasa alegere pentru cei mici. Kinder nu se claseaza in top 10 marci sanatoase, iar Nestle si Danone ocupa locurile opt, respectiv noua in clasament. De asemenea, dacaTedi si Tymbark se clasau in top-ul notorietatii pe locurile 4, respective 9, in clasamentul marcilor sanatoase bauturile racoritoare sunt reprezentate doar de Santal.

Situatia se schimba insa daca ii intrebi pe parinti ce marci prefera copiii lor. Coca-Cola se claseazape locul 1, marcile de lactate si iaurturi lipsesc, apar insa mezelurile. Kinder, Milka, Barni, Hochland, Tedi, Prigat, Santal, Nesquick si Cristim completeaza in ordine top 10. Sapte dintre acestea nu se regasesc in topul marcilor percepute de catre parinti ca sanatoase pentru copiii lor.

Radio Itsy Bitsy a dorit sa inteleaga care este viziunea parintilor din Romania cu privire la ce este mai bun pentru copiii lor. Top Kids Brands a analizat marcile dupa criteriile care stau in spatele alegerilor parintilor: notorietatea spontana ca brand pentru copii, produs sanatos, perceptia ca brand benefic pentru copii, traditie in produse pentru copii, valori autentice si raportul calitate-pret. Un clasament final al marcilor dupa toate aceste criterii (folosind Indexul Top Kids Brands al Open-I Research) aseaza Danone in top, urmat de Nestle si de Napolact.

Studiul realizat de Open-I Research a folosit un esantion reprezentativ la nivel national de 400 de parinti din mediul urban, cu varste intre 25 si 45 de ani, care au copii cu varste intre 0 si 10 ani.

"Studiul facut de Open-I Research, Top Kids Brands a demonstrat inca o data ca exista o corelatie puternica intre bugetele de marketing ?i perceptia asupra marcilor dar ?i ca atributul "sanatos" devine ?i mai important in alegerile parintilor. Cu cat un brand care este perceput ca nesanatos de catre parinti este mai agresiv in a se adresa copiilor, cu atat este mai urat de catre parinti. Am putea defini astfel un nou concept: „love and hate brand", rezultat al acestei divergente, care nu poate fi decat o provocare pentru managerii de brand. Rezolvarea acestui conflict va fi benefica pentru toti: brandul va deveni un „love brand" ?i pentru parinte ?i pentru copil, parintele va avea incredere sai?i lase copilul sa-?i aleaga ceea ce-?i dore?te de la raft. Iar loialitatea este una puternica apoi", declara Adina Nica, Managing Director Open-I Research.

Inca de la lansare, din urma cu 8 ani, ITSY BITSY a fost continuu preocupat sa ofere un mediu sanatos copiilor, promovand doar produselor care sunt potrivite acestora. Incepind din toamna acestui an, Radio ITSY BITSY s-a repozitionat si a inclus in grila de programe tronsoane specializate pentru parinti (zilnic de la 9 la 17), in care le ofera acestora informatii de parenting, alimentatie sanatoasa, educatie, cultura si divertisment.

Despre ITSY BITSY

Platforma educativa ITSY BITSY include primul post de radio pentru parinti ?i copii din Europa, ITSY BITSY FM, care emite on air si on-line, portalul itsybitsy.ro si Evenimentele ITSY BITSY, care permit contactul direct si permanent cu publicul in gradinite, scoli, locuri de joaca, parcuri. Radio ITSY BITSY emite in prezent in Bucuresti si in peste jumatate din teritoriul Romaniei, ajungand astfel la peste 1,4 milioane parinti si copii, conform ultimului studiu realizat de D&D Research la comanda ITSY BITSY.

Despre Open-I Research

Open-I Research este o companie cu experienta in cercetare de piata pentru strategie si planificare de piata, etape esentiale pentru ca orice business sa functioneze si sa se dezvolte. Fondatorul companiei Open-I Research, Adina Nica este unul dintre cei mai experimentati cercetatori de pe piata romaneasca, atat in companii de Research, cat si in Marketing in companii Client si in consultanta de Management si Marketing, facand parte din reteaua de consultanti The Network si impartasind cunostintele de research in cadrul Scolii IAA.

Open-I Research are de asemenea o experienta larga in studii de segmentare si pozitionare, atat in randul copiilor cat si al parintilor.

Pentru informatii suplimentare:

Monica Popescu
PR Manager Radio ITSY BITSY
E-mail - monica.popescu@itsybitsy.ro
Tel - 0726 24 04 94
????

Copiii termină vacanța, la Zăpă Petrecerea Itsy Bitsy!

Noutăți de la Qbebe

Înscrie-te la newsletter-ul Qbebe și primești ultimele noutăți.

Va rugam sa completati campurile necesare.

    Data nașterii bebelușului

    Alte articole care te-ar putea interesa

    Copiii descoperă că au superputeri cu Itsy Bitsy
    Copiii descoperă că au superputeri cu Itsy Bitsy

    Toți copiii au superputeri, doar că cineva trebuie să îi sprijine să și le descopere. De aceea Itsy Bitsy lansează Școala de SuperEroi Itsy Bitsy, unde cei mici au șansa să...

    Copiii au plaja lor în această vară | Radioplaja Itsy Bitsy
    Copiii au plaja lor în această vară | Radioplaja Itsy Bitsy

    București - Mamaia, iulie 2019 Toată vacanța de vară, copiii au o plajă doar a lor, cu acces gratuit, special amenajată de echipa Itsy Bitsy FM, la Mamaia. Părinții care vor să...

    30.000 de copii și părinți la Școala de SuperEroi Itsy Bitsy
    30.000 de copii și părinți la Școala de SuperEroi Itsy Bitsy

    București, 9 septembrie 2019 La final de vacanță și inceput de an scolar peste 30.000 de copii și părinți s-au antrenat la Școala de SuperEroi Itsy Bitsy, în parcul Lumea...

    De ce îmbolnăvesc copiii de cancer! Un doctor a aflat răspunsul
    De ce îmbolnăvesc copiii de cancer! Un doctor a aflat răspunsul

    Un cercetător din Marea Britanie a descoperit care este de fapt cauza frecvenței cazurilor de leucemie în rândul copiilor.

    S-a aflat acum! Riscul uriaș la care sunt expuși copiii sub 2 ani lângă telefoanele mobile
    S-a aflat acum! Riscul uriaș la care sunt expuși copiii sub 2 ani lângă telefoanele mobile

    Conform studiilor recente realizate de către experți, se pare că statisticile cu privire la timpul petrecut pe telefon, de către copiii cu vârste sub doi ani sunt cu adevărat...

    Scrisoarea Prințesei Diana despre copiii ei: Îi iubesc până la moarte și sper că ceea ce am plantat în ei îi va ajuta
    Scrisoarea Prințesei Diana despre copiii ei: Îi iubesc până la moarte și sper că ceea ce am plantat în ei îi va ajuta

    Paul Burrell, majordomul Prințesei Diana a apărut în atenția urmăritorilor cu un mesaj special, care a înduioșat inimile tuturor. Paul a postat pe canalul său oficial de...

    Studiu recent: un copil este mai fericit dacă pleacă în vacanțe cu părinții, decât dacă primește gadget-uri sau jucării
    Studiu recent: un copil este mai fericit dacă pleacă în vacanțe cu părinții, decât dacă primește gadget-uri sau jucării

    Oamenii de știință au ajuns la concluzia că, și pentru cei mici, vacanțele în familie sunt experiențe la fel de pline de semnificații ca pentru adulți, care le asigură șansa...

    © 2019 Qbebe