Actiunea a fost marcata de un eveniment la care au participat patru mamici active in social media, care s-au alaturat cu entuziasm cauzei si au citit povesti copiilor de la SOS Satele Copiilor Romania.
„Stim cat de pretios este timpul de calitate petrecut alaturi de cei mici, astfel ca, dincolo de sustinerea financiara pentru partenerii nostri de la SOS Satele Copiilor Romania, ne-am bucurat sa putem oferi momente magice micutilor centrului, cu ajutorul celor patru mamici blogger, carora le multumim ca au acceptat sa ne fie alaturi. Evenimentul a fost organizat cu ocazia lansarii editiei limitate de NIVEA Creme, celebra cutiuta albastra, care acum a imbracat haine de poveste si a dedicat copiilor o serie de istorioare si joculete", spune Daniela Craciun, Senior Brand Manager, Beiersdorf Romania.
Cele patru bloggerite mamici care au participat la eveniment, Dana Dragomirescu de la urbankid.ro, Claudia Stirbei de la wowmom.ro, Ana Maria Mitrus, meseriadeparinte.ro si Mirabela Stoica, smartandhappychild.ro, au imbratisat initiativa NIVEA si au povestit copiilor aventurile personajelor din noile povesti NIVEA. Copiii au ascultat cu interes povestile narate de cele patru mamici si au fost fascinati de intamplarile amuzante ale celor patru personaje, fiind incurajati sa se implice in diverse jocuri tematice pe parcursul intregului eveniment.
"Pentru noi, prietenia si suportul pe care ni le arata NIVEA, ori de cate ori avem nevoie, sunt de nepretuit. Dincolo de ajutorul financiar, este important pentru copiii nostri sa aiba parte de experiente pozitive, de un pic de magie si de joc: acestea sunt ingredientele invatarii sanatoase si ale unei interactiuni fericite. Multumim companiei Beiersdorf si brandului NIVEA pentru tot ce fac pentru copiii de la SOS", a adaugat Carmen Bruma, Manager Comunicare si Strangere de Fonduri SOS Satele Copiilor Romania.
La final, NIVEA a oferit Asociatiei SOS Satele Copiilor Romania suma de 40.000 Euro, bani ce vor fi directionati catre proiectele de prevenire a separarii copiilor de parinti, derulate prin intermediul SOS Centrul de Consiliere si Sprijin pentru Copii si Parinti.
Toate povestile NIVEA pot fi descarcate gratuit de pe website-ul oficial nivea.ro, in format PDF sau on-line cu animatii si efecte de sunet adaugate, pentru o experienta completa a micutului. De asemenea, platforma online contine o serie de jocuri interactive de care copiii se pot bucura impreuna cu parintii.
Despre NIVEA:
NIVEA este cea mai de incredere marca de ingrijire a pielii, la nivel mondial*. Cu o istorie de peste 100 de ani, NIVEA reprezinta expresia inovatiei si calitatii superioare in sfera produselor destinate ingrijirii pielii, fiind unul dintre cele mai mari si mai importante branduri globale.
Manifestand mereu grija pentru oameni, NIVEA a ajuns sa fie, de-a lungul timpului, mai mult decat o marca de ingrijire personala, devenind parte din familie.
*Sursa: Euromonitor International Limited, NIVEA ca nume global de brand in categoriile: Ingrijirea Corpului, Ingrijirea Fetei si Ingrijirea Mainilor; in ceea ce priveste valoarea de vanzare cu amanunte, in 2012.
Despre SOS Satele Copiilor Romania:
SOS Satele Copiilor Romania a fost infiintata in anul 1990. Asociatia implementeaza 3 programe la nivel national in Bucuresti, Sibiu si Bacau, oferind servicii de ingrijire de tip familial (Sate SOS), servicii de consiliere (Centre de Consiliere si Sprijin pentru Parinti si Copii) si servicii educationale (Tabara de Vara, Proiecte Educationale). Misiunea SOS Satele Copiilor Romania este aceea de favoriza educatia copiilor intr-un mediu familial propice dezvoltarii sanatoase si armonioase. In satele SOS, cei mici sunt incredintati unei mame SOS, care are in grija cate 5-7 copii, de a caror educatie, ingrijire si evolutie se ocupa indeaproape.
Mai multe informatii despre SOS Satele Copiilor Romania puteti gasi si pe www.sos-satelecopiilor.ro sau pe pagina de Facebook - SOS Satele Copiilor Romania.
