Pasiunea comună pentru natură a trei antreprenori ce au dorit, și doresc în continuare să folosească tainele strămoșilor în prepararea cosmeticelor naturale, a dus la construirea Essentiq, o gamă de cosmetice formată din produse pentru îngrijirea tenului, geluri de duș pentru copii și adulți, șampoane și parfumuri ambientale. Aici vocea fiecărui client este auzită, iar opiniile și dorințele acestora sunt tratate cu seriozitate și depuse toate eforturile pentru a crea produsele dorite.
Kids for Kids
Astfel, a luat naștere campania socială Kids for Kids, care stimulează creativitatea copiilor, creativitate care, aşa cum spune şi denumirea campaniei va ajuta alţi copii. Campania este dedicată tuturor copiilor până în 10 ani (neîmpliniți până la 31 Martie 2017), care nu trebuie să facă altceva decât să lase frâu liber imaginaţiei şi să deseneze pe o foaie A4 albă un desen care nu este condiţionat de o tematică anume.
Desenele se pot înscrie în competiție până pe 29 Februarie 2017. În Aprilie 2017 desenele vor fi evaluate de o comisie compusă din specialist în arta plastică și design, locata în Slovenia (țara de origine a mărcii), urmând a fi desemnat câștigătorul.
Copilașul câștigător va avea posibilitatea să aleagă și aroma pentru noul gel de duș și șampon pentru copii, ce se va produce în ediție limitată, eticheta desenată de acesta fiind cea care va înfrumuseța recipientul noului produs Essentiq Kids.
Informaţii complete despre regulamentul concursului Kids for Kids se găsesc aici.
15% din veniturile obținute din vânzarea acestui gel de duș vor fi donate către organizația Teach for Romania.
Cine este și de ce există Teach for Romania?
Programul, dezvoltat inițial în 1990 de către Teach for America în Statele Unite, atrage absolvenți de top care nu ar fi considerat în mod normal, ca opțiuni de viitor profesional, meseria de profesor. Modelul funcționează cu success în alte 32 de țări, pe 5 continente, unde este aplicat de către organizațiile partenere în rețeaua Teach for All. Teach for Romania recrutează riguros cei mai talentați și motivați tineri români, ajutându-i să conștientizeze impactul pe care îl pot avea prin alegerea profesiei de dascăl. Candidații sunt evaluați, printre altele, în funcție de performanța academică, implicarea în activități extracurriculare, potențialul de leadership demonstrat, motivație și dedicare pentru a preda, perseverența și gândire critică.
Apoi, pe perioada celor 2 ani în Teach for Romania, se investeşte în pregătirea profesională, pentru ca fiecare candidat să devină cel mai bun lider transformațional în educație! Cu acces la un program de dezvoltare unic în România, echivalent cu un MBA la o universitate internațională reprezentativă, precum University of Cambridge, cu lideri seniori din cele mai prestigioase companii din România care vor ajuta, în regim one-to-one, cu un program de coaching realizat în funcție de valorile și nevoile candidatului, cu acces la programe de internship în cele mai prestigioase organizații din lume în timpul vacanțelor de vara și, pe întreg parcursul anului, Teach for Romania pregăteşte profesorii viitorului şi se pregăteşte să schimbe viitorul copiilor din România.
Despre ESSENTIQ - Origini si valori
Produse naturale şi organice, care sunt un rezultat al cunoştințelor tradiţionale consolidate cu concepte inovatoare moderne. Acestea sunt produsele Essentiq.
Tanja, Tine si Blaz au un trecut diferit însî calea lor s-a intersectat și au pus bazele Essentiq Slovenia.
Ce i-a determinat să fondeze Essentiq?
Pe Tanja - dermatita atopică de care suferă de la 4 ani și tratamentul îndelungat cu corticosteroizi, urmat de nașterea fiului, care și acesta a fost diagnosticat cu dermatită atopică.
Pe Tine - pasiunea pentru plante dobândită de la bunicul lui, un renumit farmacist și inovator în lumea farmaceutică din Slovenia.
Pe Blaz - pasiunea pentru natură și frumusețile acesteia, transpusă în designul produselor.
Valorile Essentiq
Dezvoltarea de produse naturale și organice de calitate ridicată, folosind ingrediente naturale și organice atent selecționate, cu efecte benefice asupra corpului.
Respect pentru mediul înconjurător, lucrând în aromonie cu acesta, folosind doar ingrediente produse în mod natural de animale și fără includerea de ingrediente dăunătoare organismului și mediului.
Responsabilitate socială, compania donând către organizații care ajută oamenii să ducă o viață normală. Fiecare om are dreptul la o viață decentă!
Satisfacție pentru toată lumea, dar cel mai important pentru clienții Essentiq. Vocea fiecărui client este auzită, iar opiniile și dorințele acestora sunt tratate cu seriozitate și depuse toate eforturile pentru a crea produsele dorite.
Mult succes!