Ghid de ingrijire a nasului E-book gratuit

Intreaba

Raspunde

Vezi intrebari care nu au primit inca raspuns. Si tu poti ajuta!

vezi intrebarile

Descopera

Vezi intrebarile care au primt deja raspuns.

vezi intrebarile

Cauta

buna. o intrebare urgenta

Intreaba
maria
| 14:46, 24.01.2013 1 răspuns

am inceput sa iau anticonceptionale in urma cu o luna jumate. la prima saptamana am avut contact sexual si sa rupt prezervativul si a ramas ceva. ca sa fiu mai sigura am loat pastila de urgenta. Deci si anticonceptionale si pastila de urgenta. Si acum aproximativ doua luni am loato din nou dar nu am patit ca acum. Problema este ca primele zile.am.sangerat si acum trebuia sa imi vina ciclu pe 3 ianuarie. Se poate ca intarzie atat de mult din cauza pastilelor pe care leam baut? Raspundeti va rog multumesc.

oana
(23:20, 24.01.2013) a raspuns:

Buna Maria,
Trebuia sa citesti si contraindicatiile de pe prospectul pastilei de a 2 -a zi. Nu se iau atat de des. cumulata cu alte probleme simple hormonale pe care le ai pot duce la dezechilibrre mari si e clar ca nu e bine.
Daca instalarea menstrei se face cu o intarziere mai mare de o saptamana, trebuie efectuat un test de sarcina.

Raspunde si tu

Va rugam sa completati campurile necesare.

    Tu ce ai raspunde?

    Menstruatia
    in acest moment exista
    0 raspunsuri
    RASPUNDE
    Va rugam sa completati campurile necesare.
      Menstruatia
      in acest moment exista
      0 raspunsuri
      RASPUNDE
      Va rugam sa completati campurile necesare.
        Menstruatia
        in acest moment exista
        0 raspunsuri
        RASPUNDE
        Va rugam sa completati campurile necesare.
          Menstruatia
          in acest moment exista
          0 raspunsuri
          RASPUNDE
          Va rugam sa completati campurile necesare.
            © 2019 Qbebe