Brand-ul Aerie, deţinut de compania American Eagle a lansat pe piaţă o nouă campanie, "Aerie Real", care promovează pozele nemodificate. Astfel, reclamele şi pictorialele cu lenjerie intimă şi costume de baie Aerie prezintă modelele cu toate defectele şi calităţile corpurilor lor.
![]() |
![]() |
Mişcarea îndrăzneaţă a brandului a fost primită cu braţele deschise de reprezentantele sexului frumos, lucru ce s-a putut observa în noile cifre înregistrate. Aparent, vânzările produselor s-au bucurat de o creştere de 20%, faţă de anul anterior.
"Scopul campaniei "Aerie Real" este acela să lanseze ideea că frumuseţea nu trebuie modificată. Ne-am propus să le dăm tuturor femeilor ocazia să exploreze o varietate de stiluri, până la găsirea celui potrivit", a declarat Jennifer Foyle, președinta brand-ului.
![]() |
![]() |
Imaginile neretușate au fost postate pe contul de Instagram, #Aerie. Acestea ilustrează modele cu o siluetă obişnuită, cu semne de frumuseţe şi tatuaje, asemănătoare celor din societate.
Când compania a hotărât să renunţe la modificarea imaginilor, a ales să anunţe şi să explice publicului feminin printr-o postare pe contul de Facebook, motivele care au stat la baza deciziei.
"Ne-am gândit că a venit momentul pentru o schimbare. A venit momentul să facem lucruri reale şi să gândim real. Ne dorim ca fiecare fată sau femeie să se simtă bine atât pe interior, cât şi pe exterior cu felul în care arată", a scris conducerea companiei.
Surse: independent.co.uk, businessinsider.com.
