Din grija pentru copilul tau
ECONOMIDA

In cadrul campaniei -Eu cum ajung la scoala? -World Vision Romania lanseaza un nou produs destinat strangerii de fonduri

Incepand cu luna ianuarie, cei care doresc sa sprijine campania World Vision - „Eu cum ajung la scoala?" - o pot face acum si in cadrul restaurantelor Pizza Hut si KFC din toata tara, prin intermediul donatiilor punctuale in valoare de 5 lei. In schimbul acestei sume, donatorii vor primi un magnet inscriptionat cu numele campaniei. Actiunea se va desfasura pana la sfarsitul lunii februarie, iar fondurile stranse vor fi utilizate pentru a achizitiona unul sau doua microbuze scolare pentru 150 de copii din comuna vasluiana Rebricea, care merg pe jos peste 10 kilometri pentru a ajunge la scoala.

Judetul Vaslui este unul dintre cele mai sarace judete din tara, fiind, totodata, una dintre cele mai sarace regiuni din Europa. Conform datelor statistice furnizate de Inspectoratului Scolar Judetean Vaslui, peste 785 de elevi au abandonat scoala in prima jumatate a anului scolar 2010-2011. Din cele 785 de cazuri de abandon scolar, mai mult de jumatate, respectiv 405 cazuri, sunt din randul elevilor din ciclul gimnazial, iar peste 80% dintre acestea provin din mediul rural. Din discutiile pe care reprezentantii World Vision le-au purtat cu familiile acestor elevi care au abandonat scoala, reiese ca un factor favorizant il reprezinta saracia, dar si distanta foarte mare pana la scoala care asigura ciclul gimnazial in comuna.

Prin lansarea magnetilor destinati strangerii de fonduri, World Vision Romania face inca un pas pentru a le putea oferi copiilor din comuna Rebricea, judetul Vaslui, sansa la un viitor mai bun. Astfel, toate fondurile stranse in urma donatiilor punctuale vor fi folosite pentru a achizitiona unul sau doua microbuze care sa asigure accesul elevilor la scoala. Cu doar 5 lei, fiecare va putea oferi sansa unui copil de a privi cu mai multa incredere spre viitor.

„Stim de la familiile copiilor cat de greu le este sa se trezeasca in fiecare zi la ora 5:30 - 6:00 si sa mearga zeci de kilometri, pe jos, pana la scoala, indiferent de vreme. Prin campania <> ne dorim sa schimbam realitatea trista a acestor copii si sa le oferim sansa la un viitor mai bun, iar parteneriatul cu Pizza Hut si KFC reprezinta un sprijin important pentru a ne atinge obiectivul" a declarat Adela Fundulea, Marketing Manager World Vision Romania.

Pentru sustinerea financiara a campaniei, World Vision Romania pune la dispozitie si doua numere de telefon in reteaua Romtelecom: 0900 900 090 pentru a dona 5 euro si 0900 900 092 pentru a dona 10 euro. Totodata, cei care doresc sa vina in ajutorul celor 150 de copii, pot intra pe site-ul organizatiei, la sectiunea Microbuzul si sa doneze o suma la alegere, in intervalul 30 de lei - 200 de lei.

Alatura-te campaniei „Eu cum ajung la scoala?" si ajuta-ne sa cumparam microbuzele pentru 150 de copii care sunt nevoiti sa mearga pe jos peste 10 kilometri pentru a ajunge la scoala. Gestul tau poate face diferenta.

www.worldvision.ro

Despre World Vision Romania

World Vision Romania este o organizaţie creştina, care desfaşoara programe de dezvoltare, advocacy si intervenţie umanitara de urgenţa. Organizaţia noastra este concentrata asupra muncii cu copiii, familiile şi comunitaţile, in special din mediul rural, in scopul depaşirii saraciei şi nedreptaţii. World Vision Romania este o organizaţie partenera a World Vision International, prezenta in peste 100 de ţari din intreaga lume. De 20 ani in Romania, Organizaţia World Vision desfaşoara programe in peste 8 judeţe din Romania si in peste 200 de comunitaţi rurale oferind sprijin, in decursul timpului, la peste 50.000 de copii si peste 300.000 de adulti.
Avand la baza valori crestine, lucram cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasa, etnie sau gen. Prin activitati de reintegrare familiala, dezvoltare comunitara, proiecte medicale, programe de educatie si dezvoltare economica, asistenta umanitara in cazul situatiilor de urgenta, incercam sa stimulam o atitudine activa si implicarea in schimbarea conditiei de saracie din Romania, avand in centrul atentiei bunastarea copilului.

Despre campania „Eu cum ajung la scoala?"

• perioada de derulare: 7 decembrie 2011 - 31 martie 2012
Campania adreseaza problema a peste 150 de copii din comuna Rebricea, judetul Vaslui, care merg pe jos, zilnic, peste 10 kilometri, pentru a ajunge la scoala. Pornind de la acest aspect, principalul obiectiv al campaniei este strangerea de fonduri in vederea achizitionarii a doua microbuze care sa asigure transportul celor 150 de copii la scoala. Totodata, prin aceasta campanie, World Vision Romania doreste sa atraga atentia romanilor asupra lipsei accesului la educatie pentru copiii defavorizati din mediul rural şi sa ii mobilizeze sa ia atitudine in vederea imbunataţirii condiţiilor sociale şi de educaţie ale acestor copii.

Școala Micile Vedete lansează provocarea scurtmetrajelor pentru elevii din România

Noutăți de la Qbebe

Înscrie-te la newsletter-ul Qbebe și primești ultimele noutăți.

Va rugam sa completati campurile necesare.

    Data nașterii bebelușului

    Alte articole care te-ar putea interesa

    Un nou studiu dezvăluie cum afectează dezvoltarea copilului dacă este dat la școală prea devreme
    Un nou studiu dezvăluie cum afectează dezvoltarea copilului dacă este dat la școală prea devreme

    Specialiștii din toată lumea au ajuns la concluzia că, în ultimele decenii, există o tendință din ce în ce mai mare a părinților de a-și înscrie cât mai...

    Fii și tu un erou pentru copii! începe cea de-a 7-a ediție a campaniei de responsabilitate socială PROFI
    Fii și tu un erou pentru copii! începe cea de-a 7-a ediție a campaniei de responsabilitate socială PROFI

    Pentru al șaselea an consecutiv, PROFI susține prin donații copiii din întreaga țară. Asociindu-se și în acest an cu ONG-uri dedicate copiilor, PROFI demarează pe 28...

    METRO Cash & Carry România lansează campania MICILE ANTREPRENOARE și oferă 1.500 de euro fetițelor născute pe 8 martie 2019 în București
    METRO Cash & Carry România lansează campania MICILE ANTREPRENOARE și oferă 1.500 de euro fetițelor născute pe 8 martie 2019 în București

    Continuând seria inițiativelor demarate cu ocazia evenimentului Ziua Afacerii Tale și dedicate susținerii antreprenorilor români și a afacerilor independente, METRO lansează...

    5 motive reale din cauza carora femeile ajung sa insele
    5 motive reale din cauza carora femeile ajung sa insele

    O astfel de optiune de viata pare, la prima vedere, ca facand parte exclusiv din ADN-ul masculin: numai barbatii insala, numai barbatii au capacitatea de a intretine, in paralel, mai multe...

    Vitamina C fiole, aur pentru tenul tău. Iată tot ce trebuie să știi despre acest produs și cum se folosește corect
    Vitamina C fiole, aur pentru tenul tău. Iată tot ce trebuie să știi despre acest produs și cum se folosește corect

    Unele produse destinate îngrijirii tenului sunt mai puțin cunoscute, în vreme ce altele sunt mult mai familiare, în această categorie încadrându-se și...

    Ești în febra pregătirilor pentru grădiniță și școală? Pregătește-i și organismul pentru un nou început
    Ești în febra pregătirilor pentru grădiniță și școală? Pregătește-i și organismul pentru un nou început

    Vacanța de vară se apropie cu pași repezi de final, iar noi, părinții, am intrat deja în febra pregătirilor pentru grădiniță și școală. Ghiozdan cu personajul preferat...

    Cum ajutăm copilul să iubească școala, nu doar să o suporte
    Cum ajutăm copilul să iubească școala, nu doar să o suporte

    De cele mai multe ori școala este resimțită de către copii ca o corvoadă și nu merg cu plăcere la ore. Află că stă în puterea ta să schimbi acest lucru, prin câteva...

    © 2019 Qbebe