Lidl Romania – castigator in cadrul PR Daily Corporate Social Responsibility Awards 2014

Alexandra Ion

Bucuresti, 19 februarie 2014 - Lidl Romania se numara printre castigatorii competitiei internationale PR Daily Corporate Social Responsibility Awards 2014. Campania sociala „Verde la educatie pentru circulatie" desfasurata de Lidl in Romania a fost desemnata castigatoare la categoria „Best CSR Event" in cadrul Premiilor PR Daily.

„Verde la educatie pentru circulatie" este cea mai ampla campanie sociala de educatie rutiera organizata in Romania, aflata in 2014 la cea de-a doua editie. Campania a fost implementata de Lidl Romania cu sprijinul Politiei Rutiere Romane si a avut ca scop prevenirea accidentelor rutiere in randul copiilor prin constientizarea acestei probleme si corecta informarea a celor mici.

In cadrul evenimentului, peste 23.000 de copii cu varste cuprinse intre 4 si 14 ani s-au strans, simultan, in parcarile a 180 de magazine Lidl din toata tara, pentru a invata cum pot deveni pietoni responsabili. Reprezentanti ai Politiei Rutiere Romane au fost la dispozitia copiilor prezenti la eveniment alaturi de parinti, pentru a le explica acestora care sunt cele mai importante reguli pe care trebuie sa le respecte atunci cand merg singuri la scoala, la magazin sau la locul de joaca. Cei mici au facut cunostinta cu semnele de circulatie si regulile care trebuie aplicate, au luat parte la o sesiune de jocuri interactive, iar la final au fost recompensati cu premii oferite de catre Lidl.

PR Daily este platforma de stiri numarul 1 a industriei de PR, ce pune fata in fata cei mai buni comunicatori la nivel de companii din intreaga lume. Competitia „Corporate Social Responsibility" se numara astfel printre cele mai cunoscute initiative de premiere din domeniu, ce isi propune, anual, sa demonstreze ca cititorii website-ului sunt cei mai creativi, talentati si au cele mai mari performante din intreaga industrie.

„Acest premiu ne bucura si ne onoreaza deopotriva, fiind o recunoastere a implicarii Lidl Romania si a eforturilor noastre constante orientate catre zona de responsabilitate sociala. Am fost impresionati de succesul inregistrat de proiectul „Verde la educatie pentru circulatie" in cele doua editii consecutive, dar mai ales de rezultatele pozitive obtinute - numarul accidentelor rutiere in care au fost implicati copii a scazut in 2014 fata de 2013. Ne propunem sa continuam demersul nostru de educare a celor mici cu privire la regulile de circulatie si sa contribuim astfel la preventia accidentelor rutiere.", declara Georgiana Tugearu, PR&CSR Manager Lidl Romania.

Proiectul „Verde la educatie pentru circulatie" a fost implementat de agentiile: Golin, GPD Idea si Wave Division, cu sprijinul Politiei Rutiere Romane.

Lista completa a castigatorilor celor 18 categorii de concurs din cadrul editiei 2014 a PR Daily Corporate Social Responsibility Awards poate fi consultata pe platforma PR Daily.

Noutăți de la Qbebe

Înscrie-te la newsletter-ul Qbebe și primești ultimele noutăți.

Va rugam sa completati campurile necesare.

    Alte articole care te-ar putea interesa

    Alina Ceuşan, după naştere: de ce a ajuns la cezariană, numele neobişnuit ales pentru copil şi certuri cu mămicile din Social Media
    Alina Ceuşan, după naştere: de ce a ajuns la cezariană, numele neobişnuit ales pentru copil şi certuri cu mămicile din Social Media

    Una dintre cele mai cunoscute bloggeriţe din România şi fostă participantă la show-ul "Asia Express", Alina Ceuşan a devenit pentru prima dată mamă. Descoperă ce a povestit...

    6 lucruri la care să te gândești înainte să pui o poză cu copilul în Social Media
    6 lucruri la care să te gândești înainte să pui o poză cu copilul în Social Media

    Tendința de a dezvălui cât mai multe momente din viață pe Social Media este tot mai prezentă în ultimul deceniu. Printre acestea se regăsesc, desigur și momente din viața...

    Spune-mi cum folosești Social Media ca să îți spun ce fel de părinte ești
    Spune-mi cum folosești Social Media ca să îți spun ce fel de părinte ești

    Să fii părinte în 2022 nu este lucru ușor, iar să fii și un părinte model, devine o adevărată provocare. Mamele și tații din ziua de azi trebuie să se lupte cu mult mai...

    Sylvester Stallone are trei fiice, una mai frumoasă ca cealaltă. Uite cat de mari au crescut! Au deja milioane de urmăritori în Social Media
    Sylvester Stallone are trei fiice, una mai frumoasă ca cealaltă. Uite cat de mari au crescut! Au deja milioane de urmăritori în Social Media

    Unul dintre cei mai renumiţi actori este tatăl a trei fete ce şi-au făcut simţită prezenţa, în ultimii ani, pe reţelele de socializare. Parcurge articolul de mai jos pentru a...

    De ce nu o sa îmi pun copilul niciodată pe Social Media
    De ce nu o sa îmi pun copilul niciodată pe Social Media

    Cu siguranță ai văzut fotografia absolut adorabilă pe care Prințul Harry și Meghan Markle au făcut-o publică pentru a sărbători prima aniversare a fiicei lor Lilibet. Imaginea a...

    Sunt medic pediatru și iată de ce a-ți expune copilul în Social Media este un abuz
    Sunt medic pediatru și iată de ce a-ți expune copilul în Social Media este un abuz

    Întrucât mediul online devine tot mai prezent în viețile noastre, nu este întotdeauna simplu să reziști tentației de a-ți stimula copilul să facă și el parte...

    Găselnița delicioasă a sezonului: Dilly Dog, hotdog-ul care a devenit viral în social media
    Găselnița delicioasă a sezonului: Dilly Dog, hotdog-ul care a devenit viral în social media

    Cine poate refuza un hotdog? Dar un hotdog învelit în castravete murat, învelit apoi în foietaj și perpelit bine în ulei încins? Lăsăm pe mâna...

    Cele mai amuzante postări din Social Media ale părinților ”prinși” în carantină
    Cele mai amuzante postări din Social Media ale părinților ”prinși” în carantină

    Să fim serioși, când ești părinte dacă ești prea serios ajungi să ai probleme psihice grave. Serios, acum, părinții sunt supuși unei adevărate furtuni de emoții, mofturi,...

    © 2022 Qbebe