Ca ingredient de ultima generatie in produsele de ingrijire a parului, Nectarul Floral a fost ales in formula noii game Schauma datorita proprietatilor sale de hranire si regenerare intensa.
Noua gama Schauma Nectar Nutrition ingrijeste in profunzime fibra capilara, de la radacina pana la varfuri, redand frumusetea si aspectul sanatos parului uscat, fragil si lipsit de viata. Formula nutritiva confera stralucire parului si il descurca, lasandu-l cu pana la de 3 ori mai usor de pieptanat. Infuzia de parfum rafinat, senzual si delicat transforma ingrijirea parului intr-o experienta unica si un adevarat ritual de rasfat.
Gama cuprinde:
-Sampon Schauma Nectar Nutrition
Cu parfum senzual floral, cu nuante orientale si note de varf de mango, portocale si note de baza de crema de cocos, vanilie si mosc, samponul hraneste parul in profunzime in timp ce il curata, lasandu-l catifelat si matasos. Este disponibil in doua variante:
400 ml (family size) - pret 11,49 lei sau 250 ml - pret 8,89 lei
-Balsam Schauma Nectar Nutrition, 200 ml - pret 8,89 lei
Acopera fibrele capilare cu un strat protector, lasand parul neted si lucios. Are un parfum senzual, cu note florale de mandarine, ylang-ylang si vanilie, ce transforma ingrijirea parului intr-o adevarata experienta de rasfat pentru par si pentru simturi.
Noua gama Schauma Nectar Nutrition este disponibila in magazine incepand cu luna septembrie 2014.
Henkel opereaza la nivel mondial cu cele mai importante branduri si tehnologii in trei domenii de activitate: Laundry & Home Care, Beauty Care si Tehnologii Adezive. Fondata in 1876, Henkel detine pozitii de conducere la nivel global pe piata atat in afacerile de consum, cat si in cele industriale cu branduri bine cunoscute, cum ar fi Persil, Schwarzkopf si Loctite. Henkel are aproximativ 47.000 de angajati si, in anul fiscal 2013, a raportat vanzari de 16,4 miliarde de euro si un profit operational ajustat de 2,5 miliarde de euro. Actiunile preferentiale Henkel sunt listate in indicele bursier german DAX.