Infiintat in anul 1996, brandul MIZAR a ajuns astazi la o retea proprie de 11 magazine in centre comerciale din intreaga tara, in care lucreaza peste 50 de angajati. In plus, compania detine peste 1.000 m2 de spatii moderne de productie, ateliere proprii de creatie, colectii anuale ce cuprind peste 1.000 de modele noi.
"Ne dorim sa investim cat mai mult in comunicarea brandului MIZAR si sa ne intarim prezenta in cele mai importante spatii comerciale din tara. Magazinul din Baneasa Shopping City este menit sa pozitioneze MIZAR in acelasi context cu concurenta noastra si sa aduca publicului o alternativa romaneasca, de calitate superioara, cu personalitate puternica. MIZAR este un proiect de business in care am investit multa pasiune si resurse si incercam de la an la an, nu numai sa ramanem relevanti, ci sa propunem noi trenduri pe piata prin standardul inalt de calitate si design cu care i-am obisnuit deja pe clientii nostri'' a declarat Dan Lupu, manager general MIZAR.
In 2013 cifra de afaceri MIZAR a depasit 2.000.000 de Euro, iar compania estimeaza ca va atinge pragul de 2.250.000 de Euro in 2014.
Strategia de viitor a brandului MIZAR este concentrata pe extinderea retelei de retail, in toate orasele importante din Romania, iar ritmul propus pentru 2015 este de 3-4 noi magazine pe an. Un alt aspect al strategiei de dezvoltare a companiei in urmatorii ani este diversificarea colectiilor actuale, ce contin peste 1.000 de modele anual.
Despre MIZAR
MIZAR este un brand romanesc ce a luat fiinta in luna august 1996 ca un mic atelier de apartament, cu doar doua masini de cusut, ajungand astazi la un spatiu propriu de productie si peste 150 de angajati.
In cei 18 ani de existenta, Mizar a crescut constant, ajungand sa detina peste 1.000 m2 de spatii moderne de productie, ateliere proprii de creatie, colectii anuale ce cuprind peste 1.000 de modele noi si 11 magazine proprii in toata tara.