Pentru noul sezon, designerii Motivi au creat o colecție chic&casual ce include piese vestimentare în tendințe inspirate din clasica și eleganta combinație de culori alb-negru sau de stilul boho.
Black&White este o temă foarte feminină și romantică realizată din materiale diafane, ce păstrează tiparul cromatic alb-negru combinat cu pete de culori vii precum galbenul sau rozul deschis. Black&White este o gamă formală, glamour și versatilă cu accente dinamice și printuri feminine.
Piesele must-have ale acestei teme sunt jacheta biker de culoare neagră sau galbenă din piele ecco, jacheta biker din piele întoarsă, fusta tip portofel, bluzele din materiale fluide, rochia neagră asimetrică, jeanșii negri cu tiv nefinisat, pantalonii chic și moderni și salopeta elegantă dar ușor de purtat. Itemul-cheie al noii colecții este blazerul lung și fără mâneci, accesorizat cu o fundă în talie, o piesă versatilă ce poate fi purtată atât ca rochie, cât și ca tunică împreună cu o bluză albă simplă.
Jachetele parka, poncho-urile și tricourile cu imprimeu, jachetele cu două rânduri de nasturi, tricotajele și gențile de inspirație ethnic sunt piesele centrale ale temei Being Boho. Această linie de haine și accesorii este definită de culorile neutre și naturale precum: military, albastru, maro, gri și galben-pai. Being Boho este o gamă casual, boemă și lejeră, caracterizată de franjuri și printuri geometrice care conferă o notă feminină întregii serii vestimentare.
Hello Sailor este de inspirație navy și este definită de linii drepte, de printuri geometrice și include o serie de jachete, blazere, rochii, jeanși skinny sau evazați, crop tops și geci din denim în culori marine: navy, alb și bordeaux.
Despre Motivi
Cu peste 400 de magazine în 32 de țări, Motivi este un brand de modă dezvoltat sub conceptul de fast fashion, creat în 1993 de Miroglio Group, unul dintre cei mai importanți retaileri din Italia cu tradiție solidă în fashion. Miroglio a fost fondat în 1884 ca magazin de textile în orașul Alba din nordul Italiei, iar, în prezent, compania a crescut la o rețea de 1.300 de magazine monobrand în întreaga Europă, dar și în celelalte continente. Motivi reprezintă stilul și designul italian, pasiunea pentru modă și dorința de a crea mereu ceva nou, de a seta trendurile. Clientul Motivi este chic, tânăr și atent la propriul look. Acesta se îmbracă pentru a ieși în evidență, dar mereu își păstrează femininatea., Motivi a intrat în piața din România în anul 2004, iar, până în prezent, are 15 magazine (București, Timișoara, Constanța, Cluj-Napoca, Iași, Suceava, Bacău, Arad, Ploiești, Pitești, Târgu-Mureș), 90 de angajați și urmează să se extindă în continuare prin deschiderea unor magazine noi sau prin relocări, punând accentul pe îmbunătățirea vizibilității și experienței clientului.
