Cum anume a reușit Ryan această performanță? Face review-uri pentru jucării, alături de părinții săi. Practic ia câte o nouă jucărie apărută pe piață și explică celor interesați cum anume se asamblează și cum se folosește. Se pare că numărul celor interesați este unul impresionant, deoarece canalul de Youtube al băiețelului este urmărit de 17 milioane de persoane din întreaga lume. Desigur, cei mai mulți dintre aceștia sunt copii care sunt pur și simplu înnebuniți după filmulețele în care Ryan apare jucându-se cu cel mai nou set de dinozauri apărut pe piață sau cel mai modern joc de construcție. Dacă apare ceva nou în magazine, fanii lui Ryan cu siguranță vor afla primii.
Ryan este și imaginea unor lanțuri de magazine din Statele Unite precum Target, care își promovează diverse produse cu ajutorul clipurilor amuzante pe care le realizează alături de mama sau de tatăl sau.De exemplu, această filmare este realizată special pentru sărbătorile de iarnă și, cu siguranță, a reușit să crească vânzările.
Dacă vreți să îl vedeți pe simpaticul Ryan în acțiune, tot ce trebuie să faceți este să intrați pe canalul său de Youtube: Ryan ToysReview
Sursa: www.theguardian.com, youtube.com