"Lucrăm în prezent cu experți din exterior, iar schimbările vor fi anunțate în curând", a declarat Andy Stone, purtătorul de cuvântul Facebook. Pe lângă încercarea de a combate mesajele antivaccinare, Facebook încearcă să reducă știrile false, recomandările irelevante și să ofere utilizatorilor informații concrete și corecte.
Noile inițiative ale gigantului social media au fost luate în urma unor acuzații făcute în mod public de către Adam Schiff, un binecunoscut politician american, care a spus că platformele Facebook și Instagram facilitează răspândirea de informații false și permit promovarea unui conținut care pune la îndoială siguranța vaccinării.
"În calitate de Membru al Congresului, îmi exprim îngrijorarea legată de scăderea ratei de vaccinare a populației și vă solicit implicarea , încurajarea și informarea corectă a utilizatorilor voștri în ceea ce privește vaccinarea", a scris Adam Schiff într-o scrisoare publică, adresată lui Mark Zuckerberg, fondatorul Facebook.
Sursa: eu.usatoday.com