Portalul „Contul meu" poate fi accesat incepand cu luna februarie, pe site-ul REGINA MARIA, iar aplicatia pentru mobil si functionalitatea „Click to chat" vor fi disponibile la inceputul lunii martie.
„Analizand comportamentul pacientului modern, pentru noi a devenit esential sa-i oferim suport si sa fim langa el oriunde si oricand, prin crearea unei infrastructuri moderne care ii faciliteaza accesul la informatii si servicii. Clinica virtuala REGINA MARIA aduce astfel un set de beneficii remarcabile pentru pacientii nostri. Indiferent daca sunt abonati sau nu, acestia vor avea acces permanent, atat de pe desktop, cat si de pe dispozitivele mobile, la intregul istoric medical si la informatii utile pentru ei. Totul, intr-o maniera sigura, protejarea datelor cu caracter personal reprezentand un aspect de maxima importanta pentru noi. Timp de 6 luni, s-a depus un efort considerabil pentru a putea ajunge la o forma care sa raspunda celor mai exigente cerinte ale utilizatorilor. Suntem incantati de functionalitatile celor trei instrumente care vor stabili un nou standard in relatia pacient-retea si le multumim partenerilor de la Softeh, Webstyler si Marks pentru aportul adus." - a declarat Fady Chreih, director executiv al Retelei private de sanatate REGINA MARIA.
Aplicatia „REGINA MARIA" - acces rapid la istoricul medical si la informatii medicale de calitate
Aplicatia pentru mobil „REGINA MARIA" are o interfata intuitiva, cu un design minimalist, gandit pentru a oferi utilizatorului o experienta cat mai placuta. Prin intermediul acesteia, pacientii vor avea acces complet la propriul dosar medical - incluzand istoricul consultatiilor, evolutia si rezultatele analizelor de laborator, precum si observatiile medicului cu privire la diagnostic si tratament.
Creata pentru a oferi suport suplimentar pacientilor chiar si atunci cand sunt in miscare, aplicatia REGINA MARIA cuprinde zece sectiuni care vor ajuta fiecare utilizator sa aiba mereu la indemana cele mai importante informatii legate de propria sanatate. Astfel, pe langa accesul la istoricul medical, aplicatia va oferi utilizatorilor si continut medical la cele mai inalte standarde de calitate, sfaturi medicale utile, informatii privind echipa medicala, posibilitatea de a realiza programari, acces rapid in call center, reminder tratament, precum si informatii privind inovatiile medicale realizate in cadrul REGINA MARIA.
Aplicatia va fi disponibila la inceputul lunii martie 2014 pentru dispozitivele cu sistem de operare iOS, putand fi descarcata gratuit din App Store, de la categoria „Medical" sau dupa cautarea cuvantului „Regina Maria". Pana la jumatatea anului, va fi dezvoltata si varianta pentru dispozitivele care ruleaza sistemul de operare Android.
Asistentul personal care te tine la curent cu starea sanatatii - disponibil oriunde, oricand
Portalul „Contul meu", parte integranta a website-ului Retelei, este un instrument online de sanatate adresat pacientilor si medicilor din cadrul REGINA MARIA, prin care acestia pot beneficia simplu si rapid de toate facilitatile oferite de Retea. „Contul meu" pune la dispozitia pacientului arhiva sa medicala, ii faciliteaza efectuarea de programari online si il avertizeaza in timp real in legatura cu disponibilitatea analizelor efectuate. Gandit pentru a simplifica relatia pacient-retea, portalul inoveaza prin complexitate, pastrand totodata o structura intuitiva, impartita in sapte categorii care vor ajuta pacientii sa fie la curent cu starea sanatatii lor.
Sectiunea „Consultatii" afiseaza lista completa a vizitelor medicale ale pacientului, cu data, locul si ora exacta, dar si concluziile medicului. Sectiunea „Analize" pastreaza istoricul analizelor efectuate si comunica online pacientilor rezultatele acestora. In sectiunea „Informatii vitale" sunt centralizate informatiile esentiale legate de sanatatea fiecarui pacient, astfel incat acestea pot fi transmise rapid cadrelor medicale, in caz de urgenta. Sectiunea „Programari" marcheaza in calendar vizitele medicale pe care urmeaza sa le faca pacientul si il ajuta sa anuleze sau sa modifice programarile la care nu mai poate ajunge. Sectiunea „Investigatii si preturi" comunica pacientilor lista completa a serviciilor din policlinicile si spitalele REGINA MARIA, cu preturile aferente lor, iar pentru abonatii REGINA MARIA, afiseaza preturile corespunzatoare tipului de abonament de care beneficiaza. Sectiunea „Medici" prezinta echipa specialistilor REGINA MARIA si ajuta pacientii sa ofere feedback legat de serviciile pe care le-au primit, iar sectiunea „Mesaje" mentine dialogul dintre pacient si policlinica, transmitand mesajele sale departamentului de Relatii Clienti.
Toate facilitatile portalului „Contul Meu" sunt accesibile prin intermediul contului personal pe care fiecare utilizator il creeaza cu usurinta pornind din site-ul REGINA MARIA. Totodata, „Contul meu" va putea fi accesat si prin intermediul aplicatiei pentru mobil REGINA MARIA.
Dialog printr-un singur click
Odata cu aplicatia pentru mobil si portalul „Contul meu", REGINA MARIA lanseaza la inceputul lunii martie si functionalitatea „Click to chat", un instrument util prin intermediul caruia pacientii vor avea posibilitatea de a intra in dialog cu unul dintre operatorii din Call Center, direct din site-ul REGINA MARIA. „Click to chat" va fi activ de luni pana vineri in intervalul 09.00 - 18.00, iar sambata intre 08.00 si 15.00.
Toate cele trei instrumente - aplicatia medicala REGINA MARIA, portalul „Contul meu" si functionalitatea „Click to chat" - constituie astfel o infrastructura utila, menita sa faciliteze o relatie de parteneriat cu fiecare pacient, oferindu-i acces rapid, 24/7, la informatiile si serviciile de care are nevoie.
Despre Reteaua privata de sanatate REGINA MARIA:
Reteaua privata de sanatate Regina Maria si-a castigat pozitia de lider pe piata medicala romaneasca datorita calitatii serviciilor oferite si a numarului impresionant de unitati medicale prin intermediul carora se adreseaza celor peste 190.000 abonati si altor sute de mii de pacienti retail. In cifre, la nivelul anului 2013, Reteaua privata de sanatate Regina Maria insemna: 19 policlinici proprii, cinci spitale, doua maternitati, trei campusuri medicale, cinci centre de imagistica, o banca proprie de celule stem si peste 140 de policlinici partenere in tara.
Activitatea este sustinuta de o retea nationala de laboratoare clinice (Bucuresti, Brasov, Constanta si Bacau) care asigura atat analizele medicale in regim de urgenta solicitate de spitale, precum si analizele cu regim normal venite din celelalte unitati. Reteaua de laboratoare asigura o gama larga de investigatii, de la cele uzuale si pana la cele de diagnostic avansat, in total depasind 1.300 de tipuri de analize.
www.reginamaria.ro
http://www.reginamaria.ro/contul-meu
http://www.reginamaria.ro/contul-meu-de-medic