Din grija pentru copilul tau
ECONOMIDA

Intreaba

Raspunde

Vezi intrebari care nu au primit inca raspuns. Si tu poti ajuta!

vezi intrebarile

Descopera

Vezi intrebarile care au primt deja raspuns.

vezi intrebarile

Cauta

este posibil sa imi intarzie menstruatia din cauza anticonceptionalelor?

Intreaba
delia
| 14:25, 23.04.2012 1 răspuns

Lavinia
(16:28, 23.04.2012) a raspuns:

Anticonceptionalele pot crea dereglari hormonale in organism, dar din cate stiu, ele iti regleaza menstruatia. Citeste prospectul si vezi ce efecte adverse pot avea. Consulta si un ginecolog.

Raspunde si tu

Va rugam sa completati campurile necesare.

    Tu ce ai raspunde?

    Întîrzierea menstruație

    Mădălina - 20.04.2020
    Pe 26 februarie mi sa terminat ultima menstruație,am grețuri și voma,uneori...
    Medici ginecologi
    in acest moment exista
    0 raspunsuri
    RASPUNDE
    Va rugam sa completati campurile necesare.

      Ginecologie

      Andrei - 13.04.2020
      Buna ziua sotia mea este insarcinata in 8 luni si are o secretie ( scurgere ) de...
      Medici ginecologi
      in acest moment exista
      0 raspunsuri
      RASPUNDE
      Va rugam sa completati campurile necesare.

        Care este precizia temperaturii bazale in sindromul ovarelor polichistice?

        Ramona H. - 07.04.2020
        Buna ziua, Incerc sa rămân însărcinată de 2 ani. Acum un an am fost...
        Medici ginecologi
        in acest moment exista
        0 raspunsuri
        RASPUNDE
        Va rugam sa completati campurile necesare.

          Care este cauza intarzierii menstruatiei?

          Alexandra - 07.04.2020
          Ultima data menstruatia a avut loc in data de 4 martie, iar azi se implinesc 35...
          Medici ginecologi
          in acest moment exista
          0 raspunsuri
          RASPUNDE
          Va rugam sa completati campurile necesare.
            © 2019 Qbebe