X

Gestionarea modulelor cookie pe site-ul Qbebe.ro

Acest site utilizează cookie-uri. Acceptând cookie-urile, veți putea naviga în cele mai bune condiții.

Accept Politica de Cookie

Top 5 exercitii pentru un abdomen plat dupa nastere

de Alexandra Negreanu

Toate femeile se confrunta in primele luni de la nasterea micutului lor cu un abdomen lipsit de ferimitate, cu aspect de balon dezumflat. Si printre preocuparile si responsabilitatile de mamica se afla si modalitatea de a scapa de burtica, cat mai repede dupa nastere. In primul rand acest lucru este perfect normal, deoerece acolo a incercat sa isi faca loc un bebelus cu o greutate medie intre 2 kg si aproximativ 4 kg. Asadar, nu-i de mirare ca burtica a ramas evidenta in urma nasterii.

Mai jos vei gasi cate indicii cu privire la momentul oportun in care te poti apuca de efectuarea unui program de exercitii fizice pentru a avea un abdomen plat si cateva exemple care te vor ajuta sa-ti redobandesti fermitatea abdomenului.

Nu uita de incalzire si acordul medicului pentru a depune efort fizic

Intra aici si afla la cat timp dupa nastere esti apta sa depui efort fizic!

Cand incepi sa faci abdomene pentru prima data, ar trebui sa te concentrezi mai mult pe contractii izometrice.
Asta inseamna sa iei o pozitie care necesita incordarea muschilor abdominali si sa ramai asa pentru un timp, fara sa relaxezi muschii. Grija acerba a proaspetei mamici te impiedica sa mergi la sala pentru a incepe un program postnatal. Vestea buna este ca exista cateva exercitii pe care le poti incerca acasa, destinate proaspetelor mamici. De asemenea acestea sunt perfecte pentru mamele cate nu au inca muschii destul de puternici pentru a face abdomene clasice.

1. Balanta

 
 Stai dreapta cu picioarele departate la nivelul umerilor si regleaza-ti respiratia. Apoi adu genunchiul stang spre piept cat de multi poti, sprijinindu-l cu mana stanga. Daca simti ca te dezechilibrezi, sprijina-te cu mana dreapta de un perete, insa doar daca este necesar. Inspira pentru a alungi partile laterale ale corpului de la talie la subsuori, si expira usor. Nu indoi piciorul drept, sprijina-te cu toata talpa pe sol. Stai in aceasta pozitie aproximativ trei pana la cinci respiratii si cu fiecare expiratie, trage usor burta si planseul pelvin inauntru, apoi umfla ca un balon burtica, pentru mai multa stabilitate. Schimba piciorul si repeta. Pe masura ce exchilibrul tau se imbunatateste, incearca sa iei mana de pe perete si sa o sprijini pe talie.

2. Podul cu fata in jos

Stai dreapta cu picioarele apropiate. Apleaca-te in fata pana ajungi cu palmele pe sol. Apoi, indeprteaza usor picioarele, astfel incat distanta dintre brate si cea dintre icioare sa fie egala. Stai in aceasta poztie 10 secunde, timp in care incerci sa-ti regulezi respiratia. Apoi, tinand genunghii perfect intinsi, inceraca sa pasesti in fata cativa centrimetri, pana cand ajungi cu picioarele aproximativ in linie dreapta cu soldurile. Bratele sunt perfect intinse: impinge bine in brate in special in varfurile degetelor de la picioare. Ramai aici pentru trei respiratii complete, apoi revino cu calcaile la sol. Indoaie genunchii si odihnestete in poziti : „stand in patru labe"

 

3. Soldatul

Din pozitia stand in genunghi sprijinita cu palmele la sol, ridica fundul in sus apoi tine picioarele perfect intinse. De aici paseste cu picirul drept pana ajungi cu talpa sub barbie. Laba piciorului trebuie sa se afla la mijloc intre maini, in linie dreapta cu palmele sprijinite de podea. Tine toata talpa piciorului stang pe podea, in special marginea exterioara si nu sprijini pieptul pe genunghi. Ridica mainile la talie. Inspira, si trage mainile bine la spate. ( palmele sunt indreptate sre tavan). Tien acolo 10 secunde apoi expira.. Repetati de 3- pana la 5 ori. Revno in pozitia initiala cu palmele si talpile la sol, apoi repeta, insa de data aceasta adu piciorul drept in fata.

4. Bicicleta

Intinde-te pe spate, cu mainile impreunate la ceafa. Ridica umerii si adu genunchiul stang la piept, piciorul drept este perfect intins la podea si rasuceste-te incercand sa atingi cotul drept de genunchiul stang. Repeta de 5 pana la 10 ori, apoi schimba piciorul.

 

5. Abdomene usoare

Intinde-te pe spate cu genunchii indoiti si talpile pe podea. Incordeaza abdomenul usor, ridicand soldurile si ramai asa pentru 30 de secunde. In acelasi timp poti sa incordezi muschii planseului pelvin. Lasa picioarele jos si relaxeaza muschii timp de 30 de secunde apoi reia exercitiul. Poti incerca pana la 10 repetari daca nu simti durere. Odata ce acest exerctiu ti se pare usor, inseamna ca muschii s-au intarit si ai nevoie de exercitii mai complicate, care presupun efort in plus. Folosind pozitia initiala, intinsa pe spate cu genunchii indoiti si talplile lipite de podea, dar acum tine mainele la ceafa. Ridica capul usor, apoi gatul si umerii. Incordeaza abdomenul pentru a sustine greutatea trunchiului, nu te ajuta de brate, pentru ca altfel exercitiul nu va avea efectul asteptat. Ramai acolo timp de 5 secunde, apoi relaxeaza-te timp de 10 secunde. Repeta de 5-10 ori. Pe masura ce muschii se intaresc si exercitiile ti se par mai usoare, mentine contractia musculara pentru 10-20 de secunde.

 

Impartaseste si celorlalte proaspete mamici metodele tale pentru recuperarea abdomenului plat, dupa nastere!

Noutati de la Qbebe

INSCRIE-TE la newsletter-ul Qbebe si primesti ultimele noutati.

Email
Data nasterii bebelusului    
 

Articole asemanatoare

5 tehnici de relaxare de care te poti bucura chiar la tine acasa 5 tehnici de relaxare de care te poti bucura chiar la tine acasa
Machiajul natural - simplu, rapid si foarte trendy Machiajul natural - simplu, rapid si foarte trendy
Principalele tendinte in materie de coafuri pentru anul 2010 Principalele tendinte in materie de coafuri pentru anul 2010
Atentie la ingredientele din produsele cosmetice! Atentie la ingredientele din produsele cosmetice!

Articole Lifestyle

Urmează toamna inimilor frânte. 5 cupluri din zodiac se destramă pe neașteptate Urmează toamna inimilor frânte. 5 cupluri din zodiac se destramă pe neașteptate
Momentul adevărului! 6 modele de pantofi care nu se mai poartă în sezonul următor Momentul adevărului! 6 modele de pantofi care nu se mai poartă în sezonul următor
Spunem adio unghiilor într-o singură culoare! 8 manichiuri de încercat neapărat Spunem adio unghiilor într-o singură culoare! 8 manichiuri de încercat neapărat
Fă-l să te caute în funcție de zodie Fă-l să te caute în funcție de zodie

Alte articole care te-ar putea interesa


Editorial Qbebe
scris de Gabriela Paladi
Vocea Alexandrei trebuie auzită! Înregistrările audio de la 112 sunt publice și un exemplu de așa NU, niciodată!Pentru că vocea Alexandrei trebuie auzită și trebuie să devină o voce colectivă a tuturor părinților care sunt revoltați de ceea ce s-a întâmplat. Nu doresc să dramatizez momentul acesta epuizant din istoria...

Lista gradinite

Cauta o gradinita in orasul tau

Retete culinare
Editorial Qbebe
scris de Cristina Fotescu
Recenzie carte: Programul de 90 de minute de somn pentru bebelusiAuzisem ca este bine sa scrii si lucruri pozitive dar si negative intr-o recenzie ... Dar am decis sa scriu in stilul meu, asa ca am preferat sa scriu totul la scurt si la obiect. Prin urmare: 1. Foarte util planul NAPS...
Qbebe Horoscop saptamanal
Qbebe Funny

Naste natural

Tot ce trebuie sa stii despre amniocenteza si riscurile ei

Tot ce trebuie sa stii despre amniocenteza si riscurile ei

Amniocenteza este un tip de investigatie care se realizeaza in timpul sarcinii,
MAI MULT

9 mituri surprinzatoare despre testele de sarcina pe care trebuie sa le stii

9 mituri surprinzatoare despre testele de sarcina pe care trebuie sa le stii

Despre testele de sarcina s-au propagat cateva mituri, precum ca sarcina ti se
MAI MULT

Atentie, este sezonul tantarilor! Iata cat de periculosi pot sa fie pentru o femeie insarcinata

Atentie, este sezonul tantarilor! Iata cat de periculosi pot sa fie pentru o femeie insarcinata

Vara este anotimpul preferat de tantari
MAI MULT

Bebee

Cum-tratăm-scurgerile-vaginale-din-timpul-sarcinii

Cum tratăm scurgerile vaginale din timpul sarcinii

Scurgerile vaginale sunt secreţii ale organelor genitale, cu rol de apărare
MAI MULT

Înotul-dezvoltă-copiii-într-un-mod-armonios

Înotul dezvoltă copiii într-un mod armonios

Beneficiile înotului sunt nenumărate, iar cei mici ar trebui să învețe de
MAI MULT

Cele-mai-grele-luni-de-sarcină-sunt-primele-3----află-de-ce

Cele mai grele luni de sarcină sunt primele 3 – află de ce

Perioada sarcinii este foarte frumoasă, dar în același timp și delicată.
MAI MULT

alaptare

Cât se alăptează un nou-născut?

Alăptarea este modul prin care un nou-născut este hrănit de către mama sa cu
MAI MULT

sigur.info-fii sigur pe net