X

Gestionarea modulelor cookie pe site-ul Qbebe.ro

Acest site utilizează cookie-uri. Acceptând cookie-urile, veți putea naviga în cele mai bune condiții.

Accept Politica de Cookie

Recapătă-ți flexibilitatea spatelui și suplețea taliei cu ajutorul exercițiilor Yoga!

de Corina Naftanaila

Suntem atât de norocoase că suntem femei! Și asta pentru că noi putem aduce pe lume minunați îngerași. Cu toate acestea, după o sarcină, de multe ori ne simțim obosite iar corpul nostru nu numai că nu mai arată la fel ca înainte, dar acum avem și dureri de spate sau de articulații.

Despre durerile de spate și de articulații vrem să îți vorbim în acest articol. Pentru că știm că îți dorești să te miști la fel ca înainte și să poți practica aceleași hobby-uri drage, fie că e vorba de dans, grădinărit sau drumeții montane. În plus, te invităm să descoperim împreună cum ne putem vindeca de aceste dureri cu ajutorul exercițiilor Yoga.

Suferi de dureri de spate?

Poate că ai remarcat niște dureri noi de spate atunci când te apleci să ridici ceva, sau când uzi florile. Sau poate că îți simți corpul rigid atunci când dansezi și nu te mai poți manifesta la fel ca altă dată. Venirea pe lume a unui copil nu ar trebui să fie sfârșitul carierei tale în dans!

Durerile de spate au multe forme, de la durerile ușoare dar constante, până la cele care apar din senin, ca un fulger, și pătrund adânc în corp.

exercitii yoga

Fie că e vorba de:

- o întindere musculară, leziuni ușoare ale coloanei,

- o postură nesănătoasă,

- un accident,

- sau pur și simplu deteriorarea coloanei odată cu vârsta, sau în urma sarcinii,

YOGA te poate ajuta să te vindeci de durerile de spate și să te bucuri din nou de viață în mod plenar!

Un program bine structurat de exerciții YOGA îți poate reda mobilitatea, îți poate alina și chiar vindeca durerea de spate.

În lumea YOGA există o zicală care spune că tinerețea se măsoară în FLEXIBILITATEA SPATELUI. Cu alte cuvinte ești tânăr atâta timp cât spatele tău este flexibil.

Ce spun specialiștii?

Studiile științifice au demonstrat că YOGA este un tratament eficient pentru tratarea durerilor spatelui inferior și că exercițiile YOGA pot înlocui cu succes fizioterapia clasică și tratamentul medicamentos. O serie bine structurată de posturi yoga, practicată zilnic, sub ghidarea unui instructor poate face minuni.

Un curs de Yoga special pentru spate.

De aceea, te invităm să descoperi un curs special dedicat prevenirii și ameliorării durerilor de spate, susținut de Andrei Vișan, instructor Yoga în cadrul școlii Dhyana Yoga.

Cursul este structurat astfel încât să poată fi practicat de oricine, de la începători până la cei mai avansați practicanți. Se începe cu câteva exerciții de încălzire, apoi urmează o serie de posturi pentru spate, câteva exerciții de respirație și o tehnică de relaxare.

exercitii de yoga

Structura cursului Yoga pentru Spate din cadrul școlii Dhyana Yoga:

1. Exerciții de încălzire.

2. Posturi speciale pentru spate (Ustrasana, Padahastana, Salabhasana, Bhujangasana, Paschimottanasa, Parsvottanasana, Gomukhasana, Purvottanasana, Virabharasana și încă o mulțime de astfel de posturi)

Aceste posturi au fost atent selecționate pentru ca atât spatele cât și articulațiile să beneficieze în timpul exercițiilor.

3. Exerciții de respirație (Pranayama).

4. Relaxarea finală - Învățăm cum să ne relaxăm.

Câteva dintre beneficiile acestor exerciții:

• Ajută la eliberarea tensiunilor musculare din zonele spatelui inferior și superior, gâtului, umerilor și șoldurilor.

• Deschid pieptul și pun în mișcare mușchii dorsali și omoplații.

• Tonifică mușchii spatelui, abdomenului și ai șoldurilor.

• Fortifiază încheieturile.

• Ajută la buna circulație a sângelui prin organism.

• Oferă flexibilitate mușchilor spatelui, abdomenului, ai șoldurilor și ai gâtului, antrenând totodată toate grupele de mușchi din corp.

• Corectează defectele de postură ale coloanei și umerii lăsați.

Te invităm să descoperi și tu YOGA la cursul Școlii Dhyana Yoga, de la ora 19:00 la 21:00 pe Bulevardul Alexandru Ioan Cuza, nr. 39, in Bucuresti. Citeste aici mai multe despre posturile YOGA pentru SPATE:
Posturi pentru spate care iti vor reda bucuria de a te intinde - Partea I
Posturi pentru spate - Partea II
Posturi pentru spate - Partea III

Noutati de la Qbebe

INSCRIE-TE la newsletter-ul Qbebe si primesti ultimele noutati.

Email
Data nasterii bebelusului    
 

Articole asemanatoare

Ai grija de tine - Afla cum poti creste imunitatea organismului tau in sezonul rece! Ai grija de tine - Afla cum poti creste imunitatea organismului tau in sezonul rece!
Fereste-te de gripa noua! Afla tot ce trebuie sa stii despre virusul A H1N1 Fereste-te de gripa noua! Afla tot ce trebuie sa stii despre virusul A H1N1
Esti pregatita sa ai urmatorul copil? Esti pregatita sa ai urmatorul copil?
Sfaturi importante pentru o mama care se intoarce la lucru Sfaturi importante pentru o mama care se intoarce la lucru

Articole Lifestyle

2 suflete pereche se întâlnesc de Luna Recoltei din 24 septembrie 2 suflete pereche se întâlnesc de Luna Recoltei din 24 septembrie
Bacterie ucigașă în cocktail-urile servite într-o celebră destinație de vacanță Bacterie ucigașă în cocktail-urile servite într-o celebră destinație de vacanță
Femeia fatală a zodiacului: sucește mințile oricui! Femeia fatală a zodiacului: sucește mințile oricui!
Uităm de unghiile cu gel! Manichiura care face furori în 2018 este mai ușoară decât crezi! Uităm de unghiile cu gel! Manichiura care face furori în 2018 este mai ușoară decât crezi!

Alte articole care te-ar putea interesa


Editorial Qbebe
scris de Gabriela Paladi
Au început înscrierile la Ora de Disciplină! Seminar gratuit pentru părinții responsabiliPentru că ajutând copilul să se adapteze instituțiilor școlare, să înțeleagă rostul regulilor, să își modeleze propria organizare și disciplină interioară, îl vom ajuta să devină un adult de...

Lista gradinite

Cauta o gradinita in orasul tau

Retete culinare
Editorial Qbebe
scris de Cristina Fotescu
Recenzie carte: Programul de 90 de minute de somn pentru bebelusiAuzisem ca este bine sa scrii si lucruri pozitive dar si negative intr-o recenzie ... Dar am decis sa scriu in stilul meu, asa ca am preferat sa scriu totul la scurt si la obiect. Prin urmare: 1. Foarte util planul NAPS...
Qbebe Horoscop saptamanal
Qbebe Funny

Naste natural

De ce femeile din toata lumea nasc intinse in pat?

De ce femeile din toata lumea nasc intinse in pat?

Practica femeilor de a naste intinse in pat este una relativ recenta. Iata care
MAI MULT

8 lucruri pe care le faci zilnic si care iti pun sarcina in pericol

8 lucruri pe care le faci zilnic si care iti pun sarcina in pericol

Cand te afli in ipostaza de viitoare mama te gandesti neincetat la lucrurile pe
MAI MULT

De ce nu este bine sa nasti pe spate

De ce nu este bine sa nasti pe spate

Nasterea poate fi asemanata cu participarea la un maraton pentru ca solicitarile
MAI MULT

Bebee

Cele-mai-grele-luni-de-sarcină-sunt-primele-3----află-de-ce

Cele mai grele luni de sarcină sunt primele 3 – află de ce

Perioada sarcinii este foarte frumoasă, dar în același timp și delicată.
MAI MULT

Înotul-dezvoltă-copiii-într-un-mod-armonios

Înotul dezvoltă copiii într-un mod armonios

Beneficiile înotului sunt nenumărate, iar cei mici ar trebui să învețe de
MAI MULT

alaptare

Cât se alăptează un nou-născut?

Alăptarea este modul prin care un nou-născut este hrănit de către mama sa cu
MAI MULT

Cum-tratăm-scurgerile-vaginale-din-timpul-sarcinii

Cum tratăm scurgerile vaginale din timpul sarcinii

Scurgerile vaginale sunt secreţii ale organelor genitale, cu rol de apărare
MAI MULT

sigur.info-fii sigur pe net