«Consumatorii sunt sursa noastra de inspiratie ... ii ascultam si le observam comportamentul in diferite ocazii, pentru a afla ce isi doresc si invatam de la ei cum ne putem imbunatati oferta», declara Mihaela Maftei, Brand Manager Milka.
Consumatorilor le plac noutatile si le cauta in mod activ la raft. In perioada verii ei prefera produsele racoritoare si aromele de fructe.
Plecand de la aceste dorinte, identificate in cadrul studiilor de piata, Kraft Foods Romania a lansat la 1 august, in editie limitata, trei tablete de ciocolata: Milka Sweet cu crema de lapte si jeleu de capsune, Milka Good cu crema de lapte si jeleu de prune si Milka Happy cu crema de lapte si jeleu de soc, in ciocolata alba. Produsele se diferentiaza prin aromele deosebite (pruna si soc), prin ambalajul cu un design special si tehnologia de fabricatie inovatoare care permite alaturarea a doua straturi de crema in interiorul tabletei.
Lansarea acestor produse este sustinuta printr-o campanie de comunicare media, care intareste indemnul la tandrete cu care Milka si-a cucerit consumatorii, cat si la nivel de magazin prin executii de exceptie.
Aprecierea consumatorilor nu a intarziat sa apara. «Este buna, te face fericita si un pic dulce» declara un consumator pe pagina Milka de pe Facebook. «Cand esti ursuz, cei dragi pot sa te indulceasca cu o Milka si sa vezi ce-ti trece», comenteaza un alt consumator.
Datorita inovatiei in produse, comunicare si excelenta in executie la punctul de vanzare, Milka ramane in topul preferintelor consumatorilor, fapt demonstrat si de studiile realizate in ultimii doi ani. Milka este marca numarul 1 de ciocolata in Romania (cota de piata in volum si valoare). Milka este cunoscuta de peste 99% dintre consumatorii romani si a fost incercata de 80% dintre acestia, in ultimul an. De asemenea, Milka ocupa locul 2 in topul celor mai puternice branduri din Romania.