Kraft Foods Romania: Inovatia ne ajuta sa ramanem in topul preferintelor consumatorilor

Kraft Foods Romania: Inovatia ne ajuta sa ramanem in topul preferintelor consumatorilor

QBebe

Intr-o piata extrem de competitiva, in care companiile se confrunta cu provocari la tot pasul, trebuie sa gasesti in permanenta modalitati noi de a anticipa si satisface prin inovatie atat la nivel de produs, cat si in comunicare, cerintele consumatorilor, care sunt intr-o continua schimbare. Kraft Foods Romania a reusit sa raspunda cu succes acestor provocari.

Rezultatul - peste doua treimi din produsele companiei sunt preferate fata de cele ale competitiei. In Kraft Foods Romania, inovatiile au stimulat cresterea afacerii. In acelasi timp, consolidarea portofoliului de baza a reprezentat o prioritate pentru companie. Toate acestea au contribuit la consolidarea pozitiei de lider de piata in toate cele trei categorii: ciocolata, cafea si biscuiti. Inovatia, in cadrul companiei, incepe cu intelegerea consumatorilor, a nevoilor si problemelor cu care se confrunta acestia zi de zi, si chiar anticiparea celor pe care nu le constientizeaza inca. Aceasta reprezinta insa mai mult decat lansarea de noi produse, cuprinzand si campanii si promotii de impact, excelenta in executie la punctul de vanzare.

«Consumatorii sunt sursa noastra de inspiratie ... ii ascultam si le observam comportamentul in diferite ocazii, pentru a afla ce isi doresc si invatam de la ei cum ne putem imbunatati oferta», declara Mihaela Maftei, Brand Manager Milka.
Consumatorilor le plac noutatile si le cauta in mod activ la raft. In perioada verii ei prefera produsele racoritoare si aromele de fructe.

Plecand de la aceste dorinte, identificate in cadrul studiilor de piata, Kraft Foods Romania a lansat la 1 august, in editie limitata, trei tablete de ciocolata: Milka Sweet cu crema de lapte si jeleu de capsune, Milka Good cu crema de lapte si jeleu de prune si Milka Happy cu crema de lapte si jeleu de soc, in ciocolata alba. Produsele se diferentiaza prin aromele deosebite (pruna si soc), prin ambalajul cu un design special si tehnologia de fabricatie inovatoare care permite alaturarea a doua straturi de crema in interiorul tabletei.


Lansarea acestor produse este sustinuta printr-o campanie de comunicare media, care intareste indemnul la tandrete cu care Milka si-a cucerit consumatorii, cat si la nivel de magazin prin executii de exceptie.
Aprecierea consumatorilor nu a intarziat sa apara. «Este buna, te face fericita si un pic dulce» declara un consumator pe pagina Milka de pe Facebook. «Cand esti ursuz, cei dragi pot sa te indulceasca cu o Milka si sa vezi ce-ti trece», comenteaza un alt consumator.


Datorita inovatiei in produse, comunicare si excelenta in executie la punctul de vanzare, Milka ramane in topul preferintelor consumatorilor, fapt demonstrat si de studiile realizate in ultimii doi ani. Milka este marca numarul 1 de ciocolata in Romania (cota de piata in volum si valoare). Milka este cunoscuta de peste 99% dintre consumatorii romani si a fost incercata de 80% dintre acestia, in ultimul an. De asemenea, Milka ocupa locul 2 in topul celor mai puternice branduri din Romania.

 

 

Articolul urmator
S-a publicat topul celor mai bune universități din România. O singură instituție privată a ajuns în clasament
S-a publicat topul celor mai bune universități din România. O singură instituție privată a ajuns în clasament

Noutăți de la Qbebe

Înscrie-te la newsletter-ul Qbebe și primești ultimele noutăți.

Va rugam sa completati campurile necesare.

    Alte articole care te-ar putea interesa

    CNN: Ce loc din România a ajuns în topul celor mai frumoase locuri din Europa
    CNN: Ce loc din România a ajuns în topul celor mai frumoase locuri din Europa

    Europa este spectaculoasă! O viață întreagă nu ne-ar ajunge să îi cutreierăm munții împăduriți, să îi mângâiem plajele cu nisip sau să ne...

    Soțul meu spune că nu-l interesează că nu-l mai iubesc. Vrea să rămânem împreună cu orice preț
    Soțul meu spune că nu-l interesează că nu-l mai iubesc. Vrea să rămânem împreună cu orice preț

    O femeie povestește pe internet că nu mai este fericită în căsnicia ei de cel puțin 5 ani și că nu-și mai iubește soțul. Acesta știe toate acestea, însă nu pare că...

    Durere fără margini pentru un copil rămas orfan: „Mami, bunica plânge! Îi e frică că rămânem fără casă”
    Durere fără margini pentru un copil rămas orfan: „Mami, bunica plânge! Îi e frică că rămânem fără casă”

    Andrei are numai 11 ani și până la această vârstă a primit atât de multe lovituri de la viață, încât cu greu își mai găsește puterea să meargă...

    Topul „băieților răi” din zodiac. Tu alegi dacă te ferești sau nu de ei
    Topul „băieților răi” din zodiac. Tu alegi dacă te ferești sau nu de ei

    Pasionali și șarmanți, cu un stil aparte și spirit de aventură, „maeștrii flirtului” zodiacului sau „băieții răi” au propriile arme pentru a seduce...

    Ajutor! Vreau să îmi salvez nepoțelul de abuz. Sora mea minoră, mama lui, îi pune viața în pericol și autoritățile din România nu mă ajută cu nimic
    Ajutor! Vreau să îmi salvez nepoțelul de abuz. Sora mea minoră, mama lui, îi pune viața în pericol și autoritățile din România nu mă ajută cu nimic

    Aș vrea să vorbesc ceva cu dumneavoastră dacă se poate. Este vorba despre nepoțelul meu de 2 anișori, care în acest moment este în pericol. Sora mea e minoră, are 17 ani...

    De la 1 la 12: topul celor mai cool iubite din zodiac
    De la 1 la 12: topul celor mai cool iubite din zodiac

    Ce înseamnă de fapt să fii o iubită cool? Spre exemplu, anumite persoane consideră că o parteneră cool este cea care este curajoasă, independentă, dornică să-și urmeze...

    12 lucruri pe care NU le poti cumpara. Poti sa ai toti banii din lume ca nu te ajuta!
    12 lucruri pe care NU le poti cumpara. Poti sa ai toti banii din lume ca nu te ajuta!

    Lumea noastra pare sa fie din ce in ce mai obsedata de bani. Si, in timp ce se incearca intelegerea aceastei mentalitati, devine greu de acceptat. Da, banii sunt necesari pentru...

    Situația avortului în România. Mai multe spitale din România refuză să mai practice avortul la cerere, din motive religioase
    Situația avortului în România. Mai multe spitale din România refuză să mai practice avortul la cerere, din motive religioase

    Avortul este, în continuare, subiectul a numeroase controverse și ridică deseori probleme de ordin moral. Chiar dacă în România avortul este permis, o treime din...

    © 2024 Qbebe