Avand ca obiectiv incurajarea consumului de fructe si legume proaspete in randul categoriilor defavorizate, proiectul a angrenat, de la lansare si pana in prezent, peste 1.500 de beneficiari: copii, persoane varstnice si femei insarcinate din orasele Roman si Medgidia.
Pe parcursul a peste 490 de sesiuni de gatit, au fost distribuite peste 23,5 tone de fructe si legume proaspete. In cele 24 de luni de implementare, toti participantii la proiect au preparat 33 de retete impreuna cu bucatari priceputi, care i-au invatat secretele folosirii ingredientelor proaspete in meniul zilnic. Nutritionistii au oferit constant informatii despre calitatile nutritive ale legumelor si fructelor, beneficiile acestora asupra sanatatii, precum si modalitati de a le integra in alimentatia zilnica pentru a avea o dieta echilibrata.
„Impactul acestui proiect in randul celor 1.500 de beneficiari - o mare familie - este impresionant. Dedicatia cu care, timp de 2 ani, echipa noastra de consultanti, cei 20 de parteneri locali, organizatii non guvernamentale, autoritati si-au adus direct contributia, este remarcabila. A fost o onoare pentru noi sa dezvoltam in Romania acest proiect generos sustinut de DG Sanco", a declarat Silvia Bucur, Director General PRAIS Corporate Communications.
Proiectul „Mai mult gust, mai multa savoare" este o initiativa a Directiei Generale Sanatate si Consumatori din cadrul Comisiei Europene - DG Sanco. Acesta a fost demarat in iulie 2012 in Romania, Bulgaria si Slovacia, fiind coordonat la nivel european de catre compania Babel Strategy & Communications. PRAIS Corporate Communications a asigurat cu succes managementul si implementarea acestuia in Romania.
Despre PRAIS Corporate Communications
PRAIS Corporate Communications este o companie de consultanta specializata in comunicare integrata si PR, infiintata in 1996, castigatoare a 8 premii internationale si locale printre care se remarca premiul "IPRA Golden World Award" si „IPRA Grand Prize", la Tokyo, in anul 1999. Echipa de consultanti PRAIS asista cu dedicatie, de peste 18 ani, importante companii multinationale si asociatii industriale din Romania sau din strainatate. In cei 18 ani de la lansare, PRAIS Corporate Communications a initiat si implementat peste 2.500 de campanii, evenimente corporative si de brand. Auditul comunicarii interne, strategiile anuale de comunicare interna si externa, relatia cu media, brand PR, comunicarea financiara si de criza, social media, animarea fortelor de vanzari si cursurile de comunicare sunt doar cateva dintre serviciile oferite de PRAIS.
Fidela culturii sale, PRAIS Corporate Communications a infiintat, acum 11 ani, Fundatia PRAIS in cadrul careia a dezvoltat 15 proiecte nationale de CSR si de marketing social dedicate unor cauze sociale majore, care au angrenat milioane de beneficiari, avand ca obiective accesul la educatie, informare si cultura, promovarea stilului de viata sanatos, grija fata de natura si protectia mediului - modesta sa contributie la crearea unui alt fel de progres.