Roxana Bucur va explica în detaliu cum îl înveți pe copil valoarea banilor, ce-i spui despre bani în funcție de gradul lui de înțelegere, cum îl implici în activitățile familiei astfel încât să înțeleagă de mic modul în care banii se câștigă și se administrează, ce să faci și ce să nu faci în legătură cu banii pentru a favoriza o relație armonioasă a copilului cu banii, plus alte informații interesante despre cum să ne folosim de educația financiară, pentru a le dezvolta copiilor creativitatea, responsabilitatea, concentrarea, gândirea antreprenorială, răbdarea și generozitatea.
Adrian Asoltanie va vorbi despre bugetul familiei și gestionarea eficientă a acestuia odată cu apariția copilului. Pentru că (nu-i așa?) după apariția copilului, nimic nu mai e ca înainte. Nici măcar bugetul. Iar primul atac de panică vine la pachet cu lista de cumpărături prezentată drept "must-have" de către marile companii de „articole-bebe".
După atâta teorie, trecem și la practică! În ultima parte a evenimentului, se va organiza un workshop de educație financiară, susținut de Valentin Popovici, Adriana Istrate și Gabriela Guta, Profesori de educație financiară BCR.
Amintim că Modern Dad's Challenges este un eveniment dedicat exclusiv taților și viitorilor tați. Intrarea este gratuită, dar locurile sunt limitate și este necesară completarea formularului de înscriere, accesând butonul "MĂ ÎNSCRIU" de pe site: https://www.moderndads.ro/events/.
***
Susținători: Lidl Romania, BCR, Aqua Carpatica, Domeniile Samburesti.
***
Evenimentul Modern Dad's Challenges este un concept creativ marca Creative Energy Corner. Mai multe detalii despre proiect găsiți pe site-ul evenimentului sau pe pagina de Facebook Modern Dad's Challenges.
• Persoana de contact: Sofia Frunză, Project Manager
• Email: sofia.frunza@energycorner.ro
*Despre Creative Energy Corner:
Creative Energy Corner (www.energycorner.ro) este o agentie de publicitate ce ofera servicii de PR, Social Media, blogging si marketing online. Completeaza paleta cu evenimente tematice pentru companii, de la lansari de produse pana la conferinte de presa, gale si petreceri, trade marketing, creatie publicitara si web-design.